Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 873 401
  • 34 569

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo "Lätkävaimot" ketju ei käsittelekään jotain sen nimistä reality-sarjaa, podcastia tai vastaavaa.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mitä enemmän noita Coopin (entisen Rainbown) tuotteita on päässyt testaamaan, sitä pettyneemmäksi olen tullut niihin. Viimeisin esimerkki on meetwursti, joka osoittautui kovin laimeaksi maultaan.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Muistuttaisin vaan, että:
24-pack Coop Lager olut 4,2 % tölkki 0,33 L, 24€
Lainaus sokkotestistä:
Yhteenveto: Nyt on kyllä ”kunnon” bulkkilager. Tuntuu, kuin vetistä pahvilaatikkoa imeskelisi. Käsittämättömän huono!

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Toinen asia, joka minulle avautui: Nina Karusto on vasta 33-vuotias eikä hän ainakaan muutamaan kuukauteen ole ollut Ylen lähetyksissä säästä kertomassa. Harmin paikka, koska miellyin jo vuosia sitten hänen tyyliinsä.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä enemmän noita Coopin (entisen Rainbown) tuotteita on päässyt testaamaan, sitä pettyneemmäksi olen tullut niihin. Viimeisin esimerkki on meetwursti, joka osoittautui kovin laimeaksi maultaan.
Sen verran tarkennusta, että Coop ei ole uudelleennimetty Rainbow, vaan korvaava tuotesarja, jonka tuotteet ovat pääosin peräisin Ruotsista.

Muutamia hyviä tuotteitakin löytyy, mutta pääosin mennyt huonompaan suuntaan.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Toinen asia, joka minulle avautui: Nina Karusto on vasta 33-vuotias eikä hän ainakaan muutamaan kuukauteen ole ollut Ylen lähetyksissä säästä kertomassa. Harmin paikka, koska miellyin jo vuosia sitten hänen tyyliinsä.
Oho! Olisin luullut 40+. Yllätys oli.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ensimmäinen maa joka tunnusti Kreikan itsenäisyyden oli Haiti. Hieman erikoinen juttu, mutta toisaalta olivathan he itse vapautuneet Ranskan ikeestä vain hieman aiemmin joten kai sitä voi kokea veljeyttä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Coopin ananaslonkero on myös karseaa, tuli ostettua pari viikkoa sitten ensimmäisen ja viimeisen kerran. Ei voisi juuri keinotekoisemmalta enää maistua ja suunnilleen tuntui kuin siitä olisi jäänyt jotain jauhetta suuhun. Hartwallin versio uppoaa minulle hyvin, joten ei ole ylipäänsä ananaslonkeroista kyse.

Muistaakseni oli Laitilan tekemää - ne ovat kyllä tehneet hintaansa nähden kelvollisia oluita Kotimaista-sarjaan, varsinkin se nelosvahvuinen.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Yksi perheellistymisen este on kumppanin puute". Enpä olisi ikinä arvannut tätä järisyttävää faktaa ellei Ylen aamutv olisi minua sivistänyt.
On se hyvä, että siitä muistutetaan, kun kovaan ääneen ulvotaan, miksi naiset eivät saa lapsia. Puhutaan työelämän vaatimuksista ym., mutta ihan perusjuttu tuossa unohtuu, että olisi hyvä, että olisi joku jonka kanssa pariutua ja suunnitella tulevaisuutta.

Toisaalta kerrotaan, miten nuorten miesten ja naisten arvomaailma erkanee toisistaan. Ei tämä ainakaan edesauta perheellistymistä ja lasten saamista.

Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hemmetti nyt mä sen hoksasin. Jos on ihan persaukinen ja hirveä krapula niin repii suusta pari hammasta irti ja laittaa yöksi tyynyn alle. Saa aamulla krapulakaljat.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ei hemmetti nyt mä sen hoksasin. Jos on ihan persaukinen ja hirveä krapula niin repii suusta pari hammasta irti ja laittaa yöksi tyynyn alle. Saa aamulla krapulakaljat.
WTF, nytse korkki kii ja tutimaan!!
Muista sammuttaa liesi ja uuni!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy