Juu ei pelkkää HFK.Tuo "Lätkävaimot" ketju ei käsittelekään jotain sen nimistä reality-sarjaa, podcastia tai vastaavaa.
Tuo "Lätkävaimot" ketju ei käsittelekään jotain sen nimistä reality-sarjaa, podcastia tai vastaavaa.
Jos HIFK:ta tarkoitat niin olihan esimerkiksi Raskilla lätkävaimo. Ei oma vaan.Juu ei pelkkää HFK.
Coop tortilla chips jalapeno ja lime 150 g | S-kaupat ruoan verkkokauppa nämä olivat ainakin todella hyviä.Mitä enemmän noita Coopin (entisen Rainbown) tuotteita on päässyt testaamaan, sitä pettyneemmäksi olen tullut niihin. Viimeisin esimerkki on meetwursti, joka osoittautui kovin laimeaksi maultaan.
Eiku Helena Fucking Koivu.Jos HIFK:ta tarkoitat niin olihan esimerkiksi Raskilla lätkävaimo. Ei oma vaan.
Sen verran tarkennusta, että Coop ei ole uudelleennimetty Rainbow, vaan korvaava tuotesarja, jonka tuotteet ovat pääosin peräisin Ruotsista.Mitä enemmän noita Coopin (entisen Rainbown) tuotteita on päässyt testaamaan, sitä pettyneemmäksi olen tullut niihin. Viimeisin esimerkki on meetwursti, joka osoittautui kovin laimeaksi maultaan.
Oho! Olisin luullut 40+. Yllätys oli.Toinen asia, joka minulle avautui: Nina Karusto on vasta 33-vuotias eikä hän ainakaan muutamaan kuukauteen ole ollut Ylen lähetyksissä säästä kertomassa. Harmin paikka, koska miellyin jo vuosia sitten hänen tyyliinsä.
Samaa luulin itsekin, koska hän vaikuttaa useamman vuoden ikäistään vanhemmalta. Joskus näin päin.Oho! Olisin luullut 40+. Yllätys oli.
Niin on. Poikkeus vahvistaa säännön. Itse pettynyt sokerittoman jaffan ja ristikkoperunoiden laatuun. Molempia ostin säännöllisesti Rainbow tuotemerkiltä, mutta Coop versioihin en koske enää yhden testikerran jälkeen.Coop tortilla chips jalapeno ja lime 150 g | S-kaupat ruoan verkkokauppa nämä olivat ainakin todella hyviä.
Hups tämä ei ollutkaan se jalapeno maalaisperunalastu joka on myös uusi tuote, ja on hyvää. Coopin sriracha myös hyvää. Mutta suuri enemmistö tuotteista tuntuu olevan huonoja tai huonompia kuin Rainbow.Coop tortilla chips jalapeno ja lime 150 g | S-kaupat ruoan verkkokauppa nämä olivat ainakin todella hyviä.
On se hyvä, että siitä muistutetaan, kun kovaan ääneen ulvotaan, miksi naiset eivät saa lapsia. Puhutaan työelämän vaatimuksista ym., mutta ihan perusjuttu tuossa unohtuu, että olisi hyvä, että olisi joku jonka kanssa pariutua ja suunnitella tulevaisuutta."Yksi perheellistymisen este on kumppanin puute". Enpä olisi ikinä arvannut tätä järisyttävää faktaa ellei Ylen aamutv olisi minua sivistänyt.
WTF, nytse korkki kii ja tutimaan!!Ei hemmetti nyt mä sen hoksasin. Jos on ihan persaukinen ja hirveä krapula niin repii suusta pari hammasta irti ja laittaa yöksi tyynyn alle. Saa aamulla krapulakaljat.