Jahti on erittäin mielenkiintoinen visailuohjelma, jossa on välillä oikein tietäviäkin tyyppejä. Hyvä, että kaikki jaksot ovat nähtävissä Katsomossa. Katselen nyt niitä 5-7 jaksoa päivässä sieltä. Harmi, että näin myöhään tajusin, että tuollainenkin ohjelma on tullut jo muutaman vuoden Suomessa.
Eero "Arkisto" Ylitalo näyttää jahdissa ihan erilaiselta kuin vuoden 1992 (?) Suomen tietoviisaassa. Katselin jo vuonna 1992 7-vuotiaana Suomen tietoviisasta. Katselin myös sen jakson, missä Ylitalo oli mukana Haluatko miljonääriksi -ohjelmassa. Hän ei päässyt jatkoon karsintakysymyksestä. Toki onhan tässä kulunut jo 28 vuotta tuosta vuodesta 1992, mutta viiksien kasvattaminen on varmaan suurin syy siihen, että Ylitalo näyttää ihan erilaiselta. Yhden jakson taisin katsella Jahdista herra Arkiston pelaamista tajuamatta, että kenestä on kysymys. Seuraavassa jaksossa Mikko Leppilampi esitteli, että herra Arkisto on Eero Ylitalo, niin siinä vaiheessa rupesivat minullakin kellot soimaan päässä.
Jahti voittaa tällä hetkellä Haluatko miljonääriksi -ohjelman noin 10-1. Minä tykkään katsella visailuohjelmia, joissa on minua huomattavasti viisaampia kilpailijoita. Toki osan kilpailijoiden tyhmyys välillä harmittaa, kuten yhden naisen, joka sekoili kolmessa kysymyksessä ihan kummallisesti (helppo minun huudella kotisohvalta). Agora oli hänen mielestä kirjasto, Wilhelm Tell oli kuulemma Alankomaista ja Einstein oli vanhempi kuin Tesla (oli siinä joku kolmaskin vaihtoehto, mutta ei millään Einsteinia voi pitää vanhimpana kolmesta, kun hän kuitenkin kuoli vasta toisen maailmansodan jälkeen).