Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 737 481
  • 33 995

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pisti vain mietityttämään, että mikä tuohon ovettomuuteen on ajanut...

Homot on niin vitun urpoja että ne ei osaa enää avata sitä ovea jos se menee lukkoon ja sit ne kuolee sinne vessaan ja lopulta kaikki vessat on varattuna ja on vaan pisuaari eikä se oo niin hohdokasta sen ääressä imeä pippeliä ja jos ei homobaarissa ole vessaa mihin voi mennä imemään pippeliä ilman että joutuu lukituksi ovien taakse tai joutuu imemään pippeliä pisuaarin vieressä niin homot lähtee pois jonnekin muualle homoilemaan fruittarisukissaan ja värikkäissä shortseissaan. Siitä johtuu se että homobaarien vessoissa ei oo ovia.

Kumpi muuten on homompi, miehekkäissä, normaaleissa puvuissa esiintyvä Pekka Haavisto, joka toisinaan panee parturikampaajamiestään perseeseen, vai kaikissa riikinkukon väreissä esiintyvä ja mansikoita ja kettukarkkilogoja kaulastaan roikottava Juhani "Kukonsärpijä" Tamminen, joka ei harrasta seksiä miesten kanssa?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Homot on niin vitun urpoja että ne ei osaa enää avata sitä ovea jos se menee lukkoon ja sit ne kuolee sinne vessaan ja lopulta kaikki vessat on varattuna ja on vaan pisuaari eikä se oo niin hohdokasta sen ääressä imeä pippeliä ja jos ei homobaarissa ole vessaa mihin voi mennä imemään pippeliä ilman että joutuu lukituksi ovien taakse tai joutuu imemään pippeliä pisuaarin vieressä niin homot lähtee pois jonnekin muualle homoilemaan fruittarisukissaan ja värikkäissä shortseissaan. Siitä johtuu se että homobaarien vessoissa ei oo ovia.

Kumpi muuten on homompi, miehekkäissä, normaaleissa puvuissa esiintyvä Pekka Haavisto, joka toisinaan panee parturikampaajamiestään perseeseen, vai kaikissa riikinkukon väreissä esiintyvä ja mansikoita ja kettukarkkilogoja kaulastaan roikottava Juhani "Kukonsärpijä" Tamminen, joka ei harrasta seksiä miesten kanssa?

Kiitos tästä tyhjentävästä vastauksesta. Jotain tällaista itsekin epäilin, mutta koska olen näin varovainen sen suhteen, että en loukkaa ketään, niin päätin olla kirjoittamatta.

Minun mielestäni homoutta ja narsismia ei pitäisi sekoittaa lainkaan. Toinen on homo ja sillä siisti. Miten voit olla muuten varma siitä, että se on nimenomaan Pekka joka luukuttelee? Voihan Pekka olla myös se ketä luukutetaan. Niin tai näin, niin onnellisia ovat. Tosin toisella on kiukun kanssa ilmeisesti ollut ongelmia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tiedättekö, mistä johtuu niin sanottuihin tavallisiin vaatteisiin pukeutuneiden niin sanottujen junttien arvostelu? Tietysti kateudesta. Ka-teu-des-ta. Juntiksi haukkuminen johtuu siitä, että haukkuja on kateellinen juntin heteroudesta, ja siitä että juntti uskaltaa pukeutua normaaleihin kuteisiin. Juntti uskaltaa olla oma itsensä, eikä hänen tarvitse jäljitellä H&M:n mallinuken pukeutumista. Samalla hän välttää näyttämästä vaivaantuneelta muiden ja itsensä silmissä.

Ja mitä helevettiä on olevinaan se, että matkittaisiin prinssi Danielia, kun kammataan hiukset taakse? Ei, ei näin. Vähemmän homot ovat katsoneet tähän mallin italialaisilta mafiosoilta eikä trinssi Danielilta.

Niin se on. Niinhän se vain on.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miten voit olla muuten varma siitä, että se on nimenomaan Pekka joka luukuttelee? Voihan Pekka olla myös se ketä luukutetaan. Niin tai näin, niin onnellisia ovat. Tosin toisella on kiukun kanssa ilmeisesti ollut ongelmia.

No tuossahan itsekin jo selvitit johtolangan mistä selviää kumpi luukuttaa ja kumpi on luukku. Ois sullakin kiukun kanssa ongelmia ja varmasti hakkaisit naisia avokämmenellä jos harva se päivä joutuisit Pekka Haaviston panemaksi.

Homoilla ja narsisteilla on siis yhteys? Molemmat pukeutuu homosti, koska toiset on homoja ja toiset haluaa että heterot ajattelee että mä oon homo ja sit ne ajattelee mua jee!

Narsistit ajautuu myös kuulemma usein pomoiksi. Siinäkin on vaan yhden kirjaimen heitto homoon. Sanookohan kaikki narsistipomot aina "Minä olen pomo" sillee sormet suupieliä venyttäen jotta kaikki taas ajattelis että nyt toi sanoi olevansa homo ja siis sit ne kaikki ajattelee mua jee!

Tämän takia se narsisti-Tamikin siis niistä kukkojen särpimisestä aina puhuu.. It's all connected!
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No tuossahan itsekin jo selvitit johtolangan mistä selviää kumpi luukuttaa ja kumpi on luukku. Ois sullakin kiukun kanssa ongelmia ja varmasti hakkaisit naisia avokämmenellä jos harva se päivä joutuisit Pekka Haaviston panemaksi.

Niinpä selvitinkin. Tosin en ehkä hakkaisi itse naisia, Pekkaa luultavammin. Sehän se syyllinen tuossa on, ei ne naiset.

Vai olisiko sitten jossain homobaarissa jotkut homoystävien perään huutavat naiset käyneet Antoniolta kysymässä, että miltä tuntuu kun Pekka luukuttaa? Tästä kimmastuneena Antonio on sitten antanut mennä ympäri korvia. Taisin taas ratkaista itse tämän.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niinpä selvitinkin. Tosin en ehkä hakkaisi itse naisia, Pekkaa luultavammin. Sehän se syyllinen tuossa on, ei ne naiset.

Vai olisiko sitten jossain homobaarissa jotkut homoystävien perään huutavat naiset käyneet Antoniolta kysymässä, että miltä tuntuu kun Pekka luukuttaa? Tästä kimmastuneena Antonio on sitten antanut mennä ympäri korvia. Taisin taas ratkaista itse tämän.

Olet Sherlock Holmes. Kovaa päättelyä.

Sherlock Holmes muuten oli kanssa homonarsisti, ihme hinttivaatteissa pisti menemään Watsonin kanssa. Watsonilla varmaan oli aika pieni dikki, koska Sherlock kanniskeli aina sitä suurennuslasia ja imeskeli mieluummin piippua.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näytä kuva miehestä, jolle punaiset housut sopii.

No, tämäkin on toki subjektiivista, mutta mainitsemasi Mikko Leppilampi olisi kyllä mies, joka luultavasti voisi laittaa tulenpunaiset farkut jalkaan ja silti olla miehekäs. Paljonhan tuossa on kyse jo mainitusta itsetunnosta, mikä tahansa näyttää typerältä, jos kävelee kyyryssä, yrittää olla huomaamaton ja sulautua massaan. Perkele, punaisilla housuilla ei sulauduta massaan ja niitä on käytettävä ylpeästi ja itsevarmasti.

Kylläpä saatiin taas mielenkiintoinen keskustelu aiheesta aikaiseksi. Eiköhän se ole niin, että jokainen kohdallaan määrittelee, että mikä on junttia, mikä näyttää hyvältä, mikä on hinttiä ja mikä on liian hinttiä. Kunhan vaan on sinut omien valintojensa kanssa, se riittää ainakin mulle. Ehkä mun itsetunto sitten on astetta parempi, kun ei juuri kiinnosta mitä mun pukeutumisesta ajatellaan. Toisaalta mun arkipukeutuminen on ainakin mun mielestä niin tavanomaista, että tuskinpa se kenenkään kiinnostusta herättääkään.

Äsken kävin kaupassa. Jalassa oli reinot, housuina reisitaskushortsit ja paskamahan peittona musta TPS-huppari, päässä musta-sininen Etnies-lippis. Junttia, normia, hinttiä?

Oikea mies voi vetää sen vaaleanpunaisen paidan päälle, värilliset housut jalkaan ja näyttää silti miehekkäälle, mutta se taas tulee miehestä itsestään.

Juuri näin.

*edit*

Lyhytvartiset sukat, mulla oli jalan ja reinon välissä lyhytvartiset sukat! Niitä toki muutenkin pyrin kesällä käyttämään, koska ovat vaan ihan pirusti paljon mukavammat, kuin tavalliset sukat. Ei niitä kukaan ole huomioinut ja täytyisikin olla aika TosiHomo, jos käyttäisi aikaansa miesten sukkavalintojen arvosteluun. HOOOO-MOOO.....

*edit2*

Eilen mulle avautui jo uraansa jossain muualla jatkavan schollin ja pettterin kirjoitusten samankaltaisuus aina tiettyjä sanavalintoja myöden. Nyt mulle avautui, että myös kiinnostus vaatteisiin yhdistää näitä kahta nimimerkkiä. Ehkä vähän kentän eri laidoilta, mutta kiinnostus vaikuttaa molemmilla olevan yhtä intohimoista. Scholl pelaa jo muissa sarjoissa, mutta onneksi pettterin kirjoitustahti vaikuttaa vilkastuneen. Tulenpunaisia ferrarikenkiä ei enää kukaan mainosta, mutta Levi's 501-farkkujen erinomaisuudesta saataneen lukea jatkossakin.

En nyt siis arvuuttele mitäään nimimerkkejä tai syytä ketään tuplanickistä, kunhan vaan olen huomannut kirjoitusten samankaltaisuuden.
 
Viimeksi muokattu:

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaikista homointahan on se että ylipäätään katsoo mitä muut miehet ovat päälleen laittaneet. Tosimiestähän ei sellainen kiinnosta yhtään ja jos kiinnostaa niin ilmiselvä umpihomo...
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika homomaista on myös mutustella lihamureketta (fetatäytteellä, lautasella myös salaatttia) ja lukea samalla FASlapsen ja muiden homoläppää.
Tämä on varmaan sitä homostelua.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Aika noloa myöntää, mutta en tiennyt a)Motörheadin rumpalin nimeä b)että se on ruotsalainen c)kova kiekkomies. Jone&Kesäpojissa Jonen ja Jussi 69'n vieraana.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Aika noloa myöntää, mutta en tiennyt a)Motörheadin rumpalin nimeä b)että se on ruotsalainen c)kova kiekkomies. Jone&Kesäpojissa Jonen ja Jussi 69'n vieraana.

Mikkey Deellä on kreikkalaiset sukujuuret, eli Ruotsi ei pääse ihan omimaan Motörheadin rumpupallia. Originaali moottoripäärumpali on tietystikin Phil "Filthy Animal" Taylor, se ainoa oikea.

Mikkey Dee on kylläkin kova kannuttaja, ei siinä mitään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näytä kuva miehestä, jolle punaiset housut sopii.

Taneli Mäkelä elokuvassa Pohjanmaa. Joskus näin ja mietin että mäkin haluan tuollaiset. Muistaakseni ne vielä olivat hieman tummempaa punaista. Ei siis missään sateenkaaren väreissä kuten sillä yhdellä jengillä, jonka symbolinakin on sateenkaarilippu.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Avautui että mikään ei saa palstalaisia yhtä villeiksi kuin homoilu, siis kun mainitaan sana homo, niin jokainen ketju paisuu heti sivutolkulla.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Originaali moottoripäärumpali on tietystikin Phil "Filthy Animal" Taylor, se ainoa oikea.

Animal Taylor on toki kova kannuttaja ja itselleni se ainoa oikea Motörheadin rumpali siinä, missä Fast Eddie on se ainoa oikea kitaristi, mutta kumpikaan näistä kahdesta ei ole bändin alkuperäisjäseniä.

Taylorhan tuli takaportin kautta bändiin, kun Lucas Foxilla ei pysynyt paketti ihan kasassa On Parolen nauhoitusten aikana.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh. Pitkään katselin noita kuvia ennen kuin hoksasin että toisella onkin ruskeat ja toisella siniset silmät. Naisethan tunnetusti huomaavat silmät heti, fägäreistä en tiedä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Eikös niitä kaikkia kutsuta aina heteroystävällisiksi paikoiksi?

Ei aavistustakaan. Ainakin joistain olen kuullut, etta selvasti heterot jätkät eivat paase joihinkin paikkoihin sisaan.
Olen pyrkinyt välttämään moisia ravintoloita, mutta kerran se on epäonnistunut kuten jo totesin.
Enkä ma tieda tuosta pukeutumisestakaan. Jengi pukeutukoon miten haluaa. Kyllä sen mahdollisen homouden paljastaa ennemmin olemus.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Avautui että mikään ei saa palstalaisia yhtä villeiksi kuin homoilu, siis kun mainitaan sana homo, niin jokainen ketju paisuu heti sivutolkulla.

Ihan hyvä erotella mikä on homoa ja/tai hinttiä. Seuraavat ovat mielestäni erittäin hinttiä sekä homoa:

-kulmakarvojen nyppiminen ellei omaa ericlassardeja
-liian isoilla kaula-aukoilla varustetut paidat(miehillä)
-pinkit kauluspaidat(vain homoin hintti puolustaa ko. oksetuksia)
-kasvojen hoitaminen useilla eri rasvoilla
-Conchita Wurstin staystronghomoilu
-ylä -ja alapään karvojen liiallinen huolitteleminen

Viimeksi mainittu sai ainakin minut raivon valtaan kun otin taannoin eräältä ystävältäni suihin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Heh. Pitkään katselin noita kuvia ennen kuin hoksasin että toisella onkin ruskeat ja toisella siniset silmät.

Mäkin tuijottelin noita kuvia tosi pitkään, munkin makuun on noi miehet. Mitä sä tuijottelit ennen ku katse huomioi silmät? Älä sano: nenää, eiks vaan! Siitähän voi päätellä mimmonen meisseli löytyy housuista.

Kumman sä valitsisit? Mä ottaisin ehkä Teuvon ku en osaa ruotsii. Ja sillon kans isompi nenä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Avautui historian kokeeseen lukiessa (jollei toki jo aiemmin avautunut), että Amerikan alkuperäiskulttuurien tuhoutuminen on iso sääli. Oikeastaan toista kertaa lukion aikana heräsi aito kiinnostus johonkin asiaan, eikä Amerikan kulttuureja ehditty edes käsitellä kurssilla. Paljon on asioita, joita tuskin ikinä saadaan enää tietää. Kuinka "sivistyneitä" maya- ja atsteekkikulttuurit todella olivat ja kuinka paljon niissä oli samaa kuin länsimaisessa, tai jossain muussa kulttuurissa? Tiesivätkö tai keksivätkö Latinalaisen Amerikan alkuperäiskansat jotain sellaista, jota me muut emme?

Toisaalta erityisesti Pohjois-Amerikan pohjoisosien (Kanadan ja Usan rajasta ylöspäin) kansojen kulttuurit alkoivat kiinnostaa paljon. Missä määrin heidän tapansa ja toimintansa muistuttivat Pohjois-Euroopan vastaavia?

Loppuun vielä pieni vitutuslisäys. Perkeleen imperialistibritit ja uudisraivaajat. Onneksi Suomella ei ollut mitään siirtomaaimperiumia, ja jos olisi ollut, niin se olisi ollut Käteisen ja muitten herrojen metkuja perkele!1!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös