Näytä kuva miehestä, jolle punaiset housut sopii.
No, tämäkin on toki subjektiivista, mutta mainitsemasi Mikko Leppilampi olisi kyllä mies, joka luultavasti voisi laittaa tulenpunaiset farkut jalkaan ja silti olla miehekäs. Paljonhan tuossa on kyse jo mainitusta itsetunnosta, mikä tahansa näyttää typerältä, jos kävelee kyyryssä, yrittää olla huomaamaton ja sulautua massaan. Perkele, punaisilla housuilla ei sulauduta massaan ja niitä on käytettävä ylpeästi ja itsevarmasti.
Kylläpä saatiin taas mielenkiintoinen keskustelu aiheesta aikaiseksi. Eiköhän se ole niin, että jokainen kohdallaan määrittelee, että mikä on junttia, mikä näyttää hyvältä, mikä on hinttiä ja mikä on liian hinttiä. Kunhan vaan on sinut omien valintojensa kanssa, se riittää ainakin mulle. Ehkä mun itsetunto sitten on astetta parempi, kun ei juuri kiinnosta mitä mun pukeutumisesta ajatellaan. Toisaalta mun arkipukeutuminen on ainakin mun mielestä niin tavanomaista, että tuskinpa se kenenkään kiinnostusta herättääkään.
Äsken kävin kaupassa. Jalassa oli reinot, housuina reisitaskushortsit ja paskamahan peittona musta TPS-huppari, päässä musta-sininen Etnies-lippis. Junttia, normia, hinttiä?
Oikea mies voi vetää sen vaaleanpunaisen paidan päälle, värilliset housut jalkaan ja näyttää silti miehekkäälle, mutta se taas tulee miehestä itsestään.
Juuri näin.
*edit*
Lyhytvartiset sukat, mulla oli jalan ja reinon välissä lyhytvartiset sukat! Niitä toki muutenkin pyrin kesällä käyttämään, koska ovat vaan ihan pirusti paljon mukavammat, kuin tavalliset sukat. Ei niitä kukaan ole huomioinut ja täytyisikin olla aika TosiHomo, jos käyttäisi aikaansa miesten sukkavalintojen arvosteluun. HOOOO-MOOO.....
*edit2*
Eilen mulle avautui jo uraansa jossain muualla jatkavan schollin ja pettterin kirjoitusten samankaltaisuus aina tiettyjä sanavalintoja myöden. Nyt mulle avautui, että myös kiinnostus vaatteisiin yhdistää näitä kahta nimimerkkiä. Ehkä vähän kentän eri laidoilta, mutta kiinnostus vaikuttaa molemmilla olevan yhtä intohimoista. Scholl pelaa jo muissa sarjoissa, mutta onneksi pettterin kirjoitustahti vaikuttaa vilkastuneen. Tulenpunaisia ferrarikenkiä ei enää kukaan mainosta, mutta Levi's 501-farkkujen erinomaisuudesta saataneen lukea jatkossakin.
En nyt siis arvuuttele mitäään nimimerkkejä tai syytä ketään tuplanickistä, kunhan vaan olen huomannut kirjoitusten samankaltaisuuden.