Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 710 027
  • 33 914

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuukausi sitten avautui, että Jatkoaika on ihmiskunta pienoiskoossa. Toisille on eri säännöt kuin toisille.

En ole katkera enkä henkilökohtainen, kunhan totean.

Avautui, että Jumbon kauppakeskuksen miesten vessaan oli asennettu uudet käsienkuivauslaitteet. Luulin pisuaareiksi, olivat niin matalallakin. Aika veikeästi puhalsi.
Hyvin sellaiseen kädet kuivaa, mutta helvetin hankalaa on niistää nenä.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Tiesin kyllä että Siperia on maa-alaltaan melko massiivinen, mutta että se kattaa reippaasti yli puolet koko Venäjän pinta-alasta. Näin ainakin jos Wikipedian artikkelia on uskominen.

Eli käytännössä kaikki mikä ei ole Moskovassa tai Pietarissa, kuuluu Siperiaan.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Avautui, että Jumbon kauppakeskuksen miesten vessaan oli asennettu uudet käsienkuivauslaitteet. Luulin pisuaareiksi, olivat niin matalallakin. Aika veikeästi puhalsi.

Jos tuollaista pisuaarina pitää, niin seuraavaksi saa kuivata naaman.

Minulle avautui, että kolme työpäivää viikossa on aika sopiva, ainakin loman jälkeen.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Suomen yhteiskunnallinen elittii noudatti tätä neuvoa monta vuosikymmentä. Sai kuulemma Stalinin näyttämään ystävältä ja Mossen autolta.

Hmmmm.... kannattaisiko nimimerkin, ja miksei muidenkin juniorien hieman opiskella historiaa, tai edes kuunnella tunneilla tarkemmin. Toki ymmärrän hjuumorin, mutta.

Lyhyesti, ilman Paasikiven-Kekkosen- ja vielä Koiviston linjaa emme olisi tässä. Olisimme todennäköisesti lähempänä Viron tilannetta. No, onko se nyt hyvä vai huono, mutta sodan jälkeen...
 

Jotva

Jäsen
Jos tuollaista pisuaarina pitää, niin seuraavaksi saa kuivata naaman.

Niinpä. Nuo kuivaajat ovat jotain uutta mallia eli ne on sijoitettu tuohon vyötärön korkeudelle ja kädet työnnetään sinne "sisään". Ajatuksissani marssin vessaan ja tosiaan hetken katsoin, että siinä on uudet pisuaarit.

Johonkin ravintolan vessaan kun tuollaiset lykkäävät, niin varmasti tulee naamapesuja loppuillasta.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Darts on parhaimmillaan ehkä huikeinta seurattavaa ikinä. Esim. tämän hetkinen ottelu MM-kisoissa

Tämä on totta. Juuri kävin baarissa vähän heittämässä tikkaa. Ei tullut kertaakaan VANHANDREDANDEITHII!!!! Nojoo, pitkästä aikaa oli mukava kokeilla.

Edit. No sanotaan siitä ottelustakin, että onhan siellä mieletön tunnelma. Ei uskoisi jostain tikanheitosta, jos ei tietäisi.

Nyt kun editoimaan alettiin, niin menköön linkki streamiin samantien, jos jotakuta kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Hmmmm.... kannattaisiko nimimerkin, ja miksei muidenkin juniorien hieman opiskella historiaa, tai edes kuunnella tunneilla tarkemmin. Toki ymmärrän hjuumorin, mutta.

Lyhyesti, ilman Paasikiven-Kekkosen- ja vielä Koiviston linjaa emme olisi tässä. Olisimme todennäköisesti lähempänä Viron tilannetta. No, onko se nyt hyvä vai huono, mutta sodan jälkeen...

Historian tiedoissani olisi varmasti petrattavaa, mutta et kai tosissasi esitä, että kaikki kylmän sodan (suomettuneisuuden) ajan suomalaispoliitikot olivat Paasikiven kaltaisia reaalipoliitikkoja? Moni pelasi Moskovan kortilla ja härskisti, kuten varmasti tiedätkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aamuisin ei kannata syödä mitään ennen kolmea tai neljää. Illalla sitä kuitenkin tulee mässäiltyä.
Jos on vapaapäivä, aamuisin harvoin pysyy mikään kiinteä sisällä ennen kolmea tai neljää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos on vapaapäivä, aamuisin harvoin pysyy mikään kiinteä sisällä ennen kolmea tai neljää.
Joo niinhän se on. Mä vaan en muutenkaan aamuisin koe suurta nälän tunnetta, vaikka maha välillä kurnisikin. Illalla taas mulla tekee koko ajan mieli syödä jotain ja tuleehan sitä syötyäkin, jota sitten hieman kompensoin sillä, etten aamuisin pahemmin syö. Tietenkin se on eri juttu, jos joutuu heräämään aikaisin töihin. Mä vaan en oikein ole niitä klo 8-16 orjallisesti jotain tahoa palvelevia tyyppejä, vaan tykkään tehdä työni mielummin silloin kun itse haluan. Kyllähän sitä 8-16 työtäkin voin välillä tehdä, tai pitempäänkin mikäli nauttisin siitä (kuten jotkut sanovat työn käyvän myös harrastuksesta tms.). Mutta kyllähän se rajoittaa paljon elämästä nauttimista, ainakin mulla. Ei tietenkään kaikilla, tai edes monillakaan..

Mutta mitä jos vaikka maanantai-iltana tekis mieli vetää pullo viinaa tms? Tai mitä jos tiistaina tekis mieli lähteä vaikkapa kolmeksi päiväksi reissaamaan? Mä kun lähden siitä, että kerran täällä vaan eletään, enkä oikein mitään seuraavaankaan elämään viitsi jättää. Tietenkin monet työt pitää tehdä, jotta homma toimii ja rattaat pyörii, mutta kyllä niihin hommiin aina joku löytyy. Mä vaan en oikein halua elää siinä vaimo ja 2,5 lasta, punainen talo ja perunamaa, farmarivolvo ja kultainen noutaja, pakkotyö ja asuntolaina -orjuudessa. Monellehan se on unelma.

Onhan mulla nytkin monia ideoita mielessä, pari bisnesideaa ja pari kirjaa, jotka kirjoittaisin (vaikkakin mä olen tosi huono kirjoittamaan), mutta katsotaan nyt kun tän yhden jutun saan ensin alta pois.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama koskee myös juotavia, varsinkin loma-aikaan.
Mä juon yleensä normaalina aamuna 1.16 litraa vihreää teetä. Iltaisin taas juon lasillisen karpalomehua, paitsi nyt on jääkaapissa poikkeuksellisesti myös tyrnimehua (Aten, ei mitään niitä Marlin litkuja). Se korvaa mulla hedelmät ja marjat, joita siis harvemmin syön. Omenamehua juon kyllä usein keskellä päivää. Ja kaljasta saan sen perinteisen ruokaympyrän viljatuotteet, leipää kun en syö, paitsi Subwayn patongeissa. Ennen vedin aamuisin kaurapuuroa, mutta nyt ei enää tee mieli kun kerran siitä paketista löytyi niitä jotain riisihäröjä vai mitä ne ötökät nyt onkaan.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
-Ensimmäistä suomenkielistä joulurauhanjulistusta ei luettu Turussa.
-Raimo Helminen on tapellut valmennettuaan jotain Edmontonin farmijoukkuetta.
-Hämähäkit tulevat kahvista humalaan.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
.
-Raimo Helminen on tapellut valmennettuaan jotain Edmontonin farmijoukkuetta.

Ei Rami (Summanen) mitään farmijoukkuetta ole valmennellut ainakaan minun tietääkseni. Jotain tarinaa oli selostaja kertonut nyt nuorten MM-kisojen viime yön pelin aikana ilmeisesti. Olisiko tapellut käytävällä silloin kun pelasi Edmontonissa, tai sitten Nova Scotia Oilersissa. Siitä en yllättyisi, kun sitä agrea löytyy kyllä tarvittaessa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ei Rami (Summanen) mitään farmijoukkuetta ole valmennellut ainakaan minun tietääkseni. Jotain tarinaa oli selostaja kertonut nyt nuorten MM-kisojen viime yön pelin aikana ilmeisesti. Olisiko tapellut käytävällä silloin kun pelasi Edmontonissa, tai sitten Nova Scotia Oilersissa. Siitä en yllättyisi, kun sitä agrea löytyy kyllä tarvittaessa.
Kyllä puhe oli nimenomaan Raadon valmentaja-ajoista, että oli ottanut vastustajan valmentajan kanssa matsia pukuhuonekäytävällä. En kuollaksenikaan muista minkä jengin puikoissa silloin oli.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siitä en yllättyisi, kun sitä agrea löytyy kyllä tarvittaessa.
Aikoinaan tuli joku Tepsin matsi telkkarista silloin kun Raato pelasi Turussa. Jäällä alkoi tappelu, ja kamera näytti Tepsun vaihtoaition reaktioita. Summanen viskasi hanskat aitioon ja ryntäsi jäälle ennen kuin kukaan muu huomasi mitään.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aikoinaan tuli joku Tepsin matsi telkkarista silloin kun Raato pelasi Turussa. Jäällä alkoi tappelu, ja kamera näytti Tepsun vaihtoaition reaktioita. Summanen viskasi hanskat aitioon ja ryntäsi jäälle ennen kuin kukaan muu huomasi mitään.

Tais olla -95 finaalit Palloseura - Jokerit. Niko Mikkola yritti ajella Janeckya, joka nosti sopivasti kyynerpäätä ennen niittiä. Mikkola tipahti jäähän kuin rätti ja tästä muistaakseni alko iso mylly, johon myös Rami osallistui. Jälkeenpäin kysyttäessä Rami sanoi vaan ottaneensa ns. lentävän vaihdon, ilman mailaa ja hanskoja tosin. Aravirta näytti silloin kuuluisaa tulista luonnettaan julistamalla sodan alkaneeksi. Kaikki kuitenkin tietävät, kuinka siinä loppujen lopuks sitten kävi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös