Ei. Jotain aivan muuta ja jääkööt käsittelemättä täällä.Löysä pillu, pieni sielu?
Ei. Jotain aivan muuta ja jääkööt käsittelemättä täällä.
Nyt on joku uhvo hetki menossa. Täällä kovasti väitetään, että vuorokausi olisi jo vaihtunut.
Myönnän juoneeni, mutta en nyt sentään kelloja sekaisin, vai olenko Hmmm.... ja varmuuden vuosi pari,,,,,, lisää.
Olenko kompastellut Pelottavan Oven läpi vaiheessä jossain?? Lisää juomaa suu kuivuu.
Vtut tuossa muuta ufoa ole, kuin että huutelet ihan väärässä ketjussa.
Avautui juuri, että on olemassa olut nimeltä Olut. Tai sitten ei.
Lukeminen on hyväksi aivoille.
Kyllä tässä nyt sitten avautui, että jotkut pitävät tavoitteen täyttymisenä seiskan arvosanaa, vaikka kymppi olisi ollut tavoitteena.
Hyvä näkökulma noin periaatteessa tuossa vaan minä näen prosessin laajempana asiana kuin mitä sinä näet.Tehokkaasti voi toimia, vaikkei pääsisikään haluttuun lopputulokseen.
Avautui, että tuo Karjala Terva on ihan järkyttävän makuista kaljaa, hyi! Join yhtä pinttiä äsken n. 1,5h. Onneksi niitä oli vaan yksi.
Hyvä näkökulma noin periaatteessa tuossa vaan minä näen prosessin laajempana asiana kuin mitä sinä näet.
Minun näkövinkkelissäni prosessissa huomioidaan mahdolliset ulkoiset uhat, kuten se, että muita alkaa jossain vaiheessa vituttamaan oikein kunnolla semmoinen kansanmurhailu. Tuohon asiaan on valmistauduttava niin hyvin, ettei itse ydinprosessi - eli tässä kohtaa juutalaisten kansanmurha - vaarannu. Siis jos on natsi, niin pitäähän natsin saada natseilla - natsin itsensä mielestä. Siis tehoton ja huonosti suunniteltu tuo natsien värkkäämä juutalaisten kansanmurha, vaikka tokihan jossain kohtaa Euroopan keskitysleireillä savu tuprusi taukoamatta.
Minulle avautui, että vaikka itse olisi kuinka keskinkertainen selostaja(n tapainen), niin omaa häntää pystyy silti aina nostamaan haukkumalla Saukkosta. Noh, aika kehnohan Mika kai (taas) oli, ei siinä.
Avautui, että tuo Karjala Terva on ihan järkyttävän makuista kaljaa, hyi! Join yhtä pinttiä äsken n. 1,5h. Onneksi niitä oli vaan yksi.
Siitä tosin kumpuaa kysymys, että ovatko juutalaiset mielestäsi natseja tehokkaampia kansanmurhaajia?
Iivil-israelilaiset ovat kansanmurhanneet sodissa
Hyvin sellaiseen kädet kuivaa, mutta helvetin hankalaa on niistää nenä.Avautui, että Jumbon kauppakeskuksen miesten vessaan oli asennettu uudet käsienkuivauslaitteet. Luulin pisuaareiksi, olivat niin matalallakin. Aika veikeästi puhalsi.
OK! Kannattaa tietyissä paikoissa nojata hieman vasemmalle. (HS)