Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 730 463
  • 33 987

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Avautui, että monet täällä kirjoittelevista on rattijuoppoja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
YLEn uutisten mukaan Suomessa pyörii kaiken aikaa aivan saatanan paljon TOJ:n frendejä. Eiku sori, eihän ne olekaan jägsterin kavereita, koska nehän tykkää Suomesta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
YLEn uutisten mukaan Suomessa pyörii kaiken aikaa aivan saatanan paljon TOJ:n frendejä. Eiku sori, eihän ne olekaan jägsterin kavereita, koska nehän tykkää Suomesta.
Ajoin tänään noin 80 kilometrin pätkän kuutostietä Pohjois-Karjalassa. Sinä aikana vastaan tulleita venäläisiä katumaastureita ei laskettaisi ainakaan yhden lätkäkentällisen sormin ja varpain. Tiedä riittäisikö kaksikaan.
 

ferro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NY Rangers, Liverpool, 49ers
Avautui, että Olli Jokisella on nhl:ssä yhä pelaavista pelaajista neljänneksi huonoin +/- -saldo, joka on -100. Edelle yltävät ainoastaan Eric Brewer (-107), Vincent Lecavalier (-109) ja Ilya Kovalchuk (-111). Kaikista pelaajista Olli on sijalla 4595 /4706, mutta "kärkeen" pääseminen vaatisi jo ihmeitä, sillä puolustaja Robert Stewart keräsi 575 ottelussa saldonsa 260 maalia pakkasen puolelle.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että Olli Jokisella on nhl:ssä yhä pelaavista pelaajista neljänneksi huonoin +/- -saldo, joka on -100. Edelle yltävät ainoastaan Eric Brewer (-107), Vincent Lecavalier (-109) ja Ilya Kovalchuk (-111). Kaikista pelaajista Olli on sijalla 4595 /4706, mutta "kärkeen" pääseminen vaatisi jo ihmeitä, sillä puolustaja Robert Stewart keräsi 575 ottelussa saldonsa 260 maalia pakkasen puolelle.

Olli on vielä nuori mies, jolla on pelivuosia edessä runsaat kuusi kappaletta. Ja eikös sitä sanota, että ennätykset on tehty rikottaviksi?
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Avautui, että Jatkoajassa aikaa viettävät Tinke, Tinke-80, Tinke18 ja tinkezione. Jännää, Tinke on ilmeisen suosittu sana/nimi ilmeisestikin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui, että Jatkoajassa aikaa viettävät Tinke, Tinke-80, Tinke18 ja tinkezione. Jännää, Tinke on ilmeisen suosittu sana/nimi ilmeisestikin.
Siitähän voisi tulla uusi hittinimi pojille, vähän kuin Veetistä, joka siis oli alunperin Fedja Seliverstowin lempinimi ja nyt varmaan yleisin natiaisille annettu monikkeri viimeisen vuosikymmenen aikana.

Kaikki tämän lukevat, jotka saatte poikalapsen: laittakaas nimeksi Tinke. Katsotaan minne asti lumipallo vyöryy.
 

Reilander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja sen häijyt haittalevyt
Siitähän voisi tulla uusi hittinimi pojille, vähän kuin Veetistä, joka siis oli alunperin Fedja Seliverstowin lempinimi ja nyt varmaan yleisin natiaisille annettu monikkeri viimeisen vuosikymmenen aikana.

Kaikki tämän lukevat, jotka saatte poikalapsen: laittakaas nimeksi Tinke. Katsotaan minne asti lumipallo vyöryy.
Tässä on se ongelma, että kun antaa viralliseksi nimeksi lempinimen, niin lempinimenä joutuisi käyttämään Tinken virallista nimeä, eli kulosentimoa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tässä on se ongelma, että kun antaa viralliseksi nimeksi lempinimen, niin lempinimenä joutuisi käyttämään Tinken virallista nimeä, eli kulosentimoa.
Näinhän se on. Yläasteella oli luokallani poika nimeltä Rami, siis ristimänimeltänsä Rami. Tietenkin sitten kutsuin häntä Raimoksi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui, että Jatkoajassa aikaa viettävät Tinke, Tinke-80, Tinke18 ja tinkezione. Jännää, Tinke on ilmeisen suosittu sana/nimi ilmeisestikin.

Pikkuisen tartun lillukanvarsiin, mutta minulle avautui jo nuoruudessani, että ko. lempinimi on Hämeessä, nimenomaan Tampereen seudulla käytetty lempinimi etunimestä Timo - minulla oli kunnia tuntea muutama Tinke-niminen veijari.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pikkuisen tartun lillukanvarsiin, mutta minulle avautui jo nuoruudessani, että ko. lempinimi on Hämeessä, nimenomaan Tampereen seudulla käytetty lempinimi etunimestä Timo - minulla oli kunnia tuntea muutama Tinke-niminen veijari.
Onko siis Tampereella yleisesti käytössä lempinimi "Yön Tinke" hieman ulkomaalaisvivahteisille miehille?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Onko siis Tampereella yleisesti käytössä lempinimi "Yön Tinke" hieman ulkomaalaisvivahteisille miehille?

Tähän en taas osaa ottaa kantaa, kun en asu Tampereella eikä sukulaisiini, ystäväpiiriini tai tuttaviini kuulu juurikaan henkilöitä, jotka voisivat minua tuosta valaista.
Mutta - sinähän ilm. hämptonilaisena(?) voisit tehdä asiassa empiiristä tutkimusta vaikka assimiloitumalla Mansen mamuihin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Asia, joka avautuu sinulle: Olen asunut Hämptonissa viimeksi -84.

Jep - kiitos tiedosta!
Nyt minulle ei kuitenkaan ihan avautunut, pitäisikö sinua onnitella vai esittää surunvalittelut moisen johdosta, joten tyydynkin vain toteamaan:

"Parempi olla maailmalla ja kaivata kotiin, kuin jäädä kotiin ja kaivata maailmalle."

ja

"Koti on siellä, missä sydän on"
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei avaudu, kuka?

Mr SAK on amitsu, mutta ei kai hevosten harjaaja.

Että silleen...

Ei kyllä avaudu minullekaan nyt. Maria G. (lue Maria geepiste) on tosin siirtynyt aikoinaan Lontooseen hommiin, mutta on saanut ylioppilaslakin. Merja Kyllönen pääsee myös lähelle, koska ei ole ollut yliopistossa, mutta on suorittanut ylioppilastutkinnon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös