Jos on vapaapäivä, aamuisin harvoin pysyy mikään kiinteä sisällä ennen kolmea tai neljää.
Joo niinhän se on. Mä vaan en muutenkaan aamuisin koe suurta nälän tunnetta, vaikka maha välillä kurnisikin. Illalla taas mulla tekee koko ajan mieli syödä jotain ja tuleehan sitä syötyäkin, jota sitten hieman kompensoin sillä, etten aamuisin pahemmin syö. Tietenkin se on eri juttu, jos joutuu heräämään aikaisin töihin. Mä vaan en oikein ole niitä klo 8-16 orjallisesti jotain tahoa palvelevia tyyppejä, vaan tykkään tehdä työni mielummin silloin kun itse haluan. Kyllähän sitä 8-16 työtäkin voin välillä tehdä, tai pitempäänkin mikäli nauttisin siitä (kuten jotkut sanovat työn käyvän myös harrastuksesta tms.). Mutta kyllähän se rajoittaa paljon elämästä nauttimista, ainakin mulla. Ei tietenkään kaikilla, tai edes monillakaan..
Mutta mitä jos vaikka maanantai-iltana tekis mieli vetää pullo viinaa tms? Tai mitä jos tiistaina tekis mieli lähteä vaikkapa kolmeksi päiväksi reissaamaan? Mä kun lähden siitä, että kerran täällä vaan eletään, enkä oikein mitään seuraavaankaan elämään viitsi jättää. Tietenkin monet työt pitää tehdä, jotta homma toimii ja rattaat pyörii, mutta kyllä niihin hommiin aina joku löytyy. Mä vaan en oikein halua elää siinä vaimo ja 2,5 lasta, punainen talo ja perunamaa, farmarivolvo ja kultainen noutaja, pakkotyö ja asuntolaina -orjuudessa. Monellehan se on unelma.
Onhan mulla nytkin monia ideoita mielessä, pari bisnesideaa ja pari kirjaa, jotka kirjoittaisin (vaikkakin mä olen tosi huono kirjoittamaan), mutta katsotaan nyt kun tän yhden jutun saan ensin alta pois.