Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 733 363
  • 33 992

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Maija Vilkkumaan lempipaikka kodissa taitaa olla eteinen, koska häneltä löytyy lähemmäs 10 biisiä, jossa liikutaan joko eteisessä, eteiseen tai eteisestä.
Tämäkin asia avautui jo kuukausia sitten, mutta vasta nyt huomasin kirjoittaa asiasta.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Maija Vilkkumaan lempipaikka kodissa taitaa olla eteinen, koska häneltä löytyy lähemmäs 10 biisiä, jossa liikutaan joko eteisessä, eteiseen tai eteisestä.
Tämäkin asia avautui jo kuukausia sitten, mutta vasta nyt huomasin kirjoittaa asiasta.

Laulellut valloituksillen, jotka ovat sitten aikansa kuunneltuaan usuttaneet eukon soveliaampaan paikkaan mölisemään. Sieltä se on sitten kivampi potkia pihalle, kun ei tarvi repiä olkkarin verhoista irti.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
6*0,44 = 8*0,33

Toisin sanoen, Fostersia myydään erikoisissa 0,44 litran tölkeissä 6-packeinä. Avautui että siinä on tasan saman verran olutta kuin 8-packissä pikkutölkkejä.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Maija Vilkkumaan lempipaikka kodissa taitaa olla eteinen, koska häneltä löytyy lähemmäs 10 biisiä, jossa liikutaan joko eteisessä, eteiseen tai eteisestä.

Kiitos tästä, avautui nyt täälläkin hyvien naurujen kera:) vaikka suurimmasta osasta Vilkkumaan tuotantoa pidänkin.
Avautui tai pikemmin varmistui taas kerran, kuinka hieno turnaus 20-vuotiaiden MM-kisat on. Jopa keskustelu JA:ssa on noussut monta pykälää maajoukkueosion tavanomaisesta länkytyksestä, tosin pakollinen poriraumastadisuippoangsti tjsp casessa Joel Armia yrittää pilata sitä.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Rakkaat jatkoaikalaiset! Olen tehnyt oikein suuren kulttuurilöydön. Sivuston, josta näkee miltä eri nettisivut ovat vuosia sitten näyttäneet ja kyseisten sivujen selaaminenkin on mahdollista!

Esimerkiksi jatkoajan keskustelupalsta näytti tältä vuoden 2001 syyskuussa: Jatkoajan keskustelupalsta .

Itse sivusto löytyy seuraavasta linkistä: Internet Archive: Wayback Machine

Kirjoittakaa hakukenttään haluamanne nettisivun osoite ja painakaa take me back. Sitten valitsette vuosiluvun ja painatte jotakin päivämäärää missä on sininen pallo. Eikun selaamaan!

Varmasti oli joillekin tuttu, mutta eiköhän tästä ole jollekin iloa!
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Avautui tuossa Hokihemmoja katsellessa, että Queeniä 110% iskulla vetävä Toni Häppölä on aika pelottava ilmestys...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun vanhaa tv-sarjaa Queer As Folk (alkuperäinen brittiversio) joululahja-DVD:ltä katseltiin, niin avautuipa sitten sellainen yllättävä juttu, että Sons of Anarchyn miehekkäänä päähenkilö Jaxina tunnettu Charlie Hunnam pussaili ja puuhasteli reilut kymmenkunta vuotta sitten varsin toisenlaisessa roolissa. Homofoobikot varokoot tätä toista linkkiä, vaikkei se Youtubea härskimpään lähteeseen viekään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Venäläismuijat ovat aika väkivaltaisia. Alaston piilokamera -niminen ohjelma paljastaa tämän faktan. Paljastaessaan toki paljon muutakin siinä samalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Venäläismuijat ovat aika väkivaltaisia. Alaston piilokamera -niminen ohjelma paljastaa tämän faktan. Paljastaessaan toki paljon muutakin siinä samalla.
Joo suosikkiohjelmia, mutta se tuossa sarjassa hieman häiritsee, miten selvästi se on näytelty. Siis esimerkiksi siinä yhdessäkin jaksossa, jossa uimarannalla ihmiset menivät suihkukoppiin. Sieltä hanasta sitten yllättäen tulikin sellaista paskanruskeaa vettä, jonka jälkeen suurin osa niistä ihmisistä alkoi juomaan sitä. Siis täh? Kyllähän meille katsojille nyt kerrottiin siinä alussa, että sieltä tulee kaljaa, mutta kyllä mä ainakin speedot tai borat-asu ylläni kuvittelisin sen tulevan ennemminkin jostain katuojasta tms. Voi Tsernobyl minkä teit.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Erästä keskustelua luettuani avautui sellainen asia, että tupakalla on äärimmäisen voimakas vaikutus joidenkin ihmisten elämään ja sen sisältöön. Pidän itseäni onnekkaana, koska en kuulu heihin.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Erästä keskustelua luettuani avautui sellainen asia, että tupakalla on äärimmäisen voimakas vaikutus joidenkin ihmisten elämään ja sen sisältöön. Pidän itseäni onnekkaana, koska en kuulu heihin.

Itse ihmettelin samaa asiaa. Moni Jatkoajan laadukkaimmistakin kirjoittajista tuntuu taantuvan tuossa ketjussa jonnekin Trolljoen Veikon tasolle, joten näköjään täytyy olla onnekas ettei tupakka kuulu minunkaan elämääni.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kävin tänään pojan kanssa Serenassa. Minulle avautui, että siellä käy pelkästään venäläisiä. Poikani ja kassanhoitaja olivat ainoat joiden kuulin puhuvan suomea.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Kävin tänään pojan kanssa Serenassa. Minulle avautui, että siellä käy pelkästään venäläisiä. Poikani ja kassanhoitaja olivat ainoat joiden kuulin puhuvan suomea.

Eräässä kylpylässä työskentelevä tuttavani kertoi minulle, että venäläisille on suurta hupia paskantaa altaaseen. En tiedä onko tämä totta mutta en käy enää kylpylöissä uudenvuoden aikoihin. Voihan tämä kaikki olla noitavainoakin.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Eräässä kylpylässä työskentelevä tuttavani kertoi minulle, että venäläisille on suurta hupia paskantaa altaaseen. En tiedä onko tämä totta mutta en käy enää kylpylöissä uudenvuoden aikoihin. Voihan tämä kaikki olla noitavainoakin.

Tuttavasi on varmasti todella tyytyväinen työpaikkansa hygieniaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Eräässä kylpylässä työskentelevä tuttavani kertoi minulle, että venäläisille on suurta hupia paskantaa altaaseen.

ja monilla viriileillä nuorilla on kansallisuudesta riippumatta kuulemma suurena hupina naiskennella kylpylässä. Mikäs siellä oli porealtaassa sperman seassa loikoillessa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
ja monilla viriileillä nuorilla on kansallisuudesta riippumatta kuulemma suurena hupina naiskennella kylpylässä. Mikäs siellä oli porealtaassa sperman seassa loikoillessa.

Devil's advocate ilmoittautuu kyselemään, että onko siellä yleisessä kylpylässä sitten olennaisesti mukavampaa loikoilla yskän- ja räkäklimppien seassa? Kuvittelisin, että tämän proteiinijuoman määrä siellä vedessä on hyvinkin huomattavasti näitä niiston ja köhimisen tuloksia pienempi, ainakin ihan normaalissa kylpylässä, enkä ole naiskenteluakaan tainnut todistaa kertaakaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Meressäkin on kalojen kakkaa ja pissaa.
Ei niitä kukaan siivoa ja mun piti penskana siivota akvaarioni. Missä logiikka?
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Eräässä kylpylässä työskentelevä tuttavani kertoi minulle, että venäläisille on suurta hupia paskantaa altaaseen. En tiedä onko tämä totta mutta en käy enää kylpylöissä uudenvuoden aikoihin. Voihan tämä kaikki olla noitavainoakin.

Olihan se selvää, että ennen pitkää joku tulee ja linkittää tämän dokumentin keskusteluun. Nakki nasahti nyt minulle.

Linkki youtubeen vesipuistomainokseen.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
10 hyppyä tota maikkarin mäkihyppylähetystä katsottua avautui, että Toni Nieminen on aivan yhtä paska kommentaattori kuin ennenkin. Jotain se voi ehkä mäkihypystä tietää, mutta sen ulosanti on niin monotoninen ja samalla ärsyttävä, että oma mäkihyppykisojen seuranta jäi tänä vuonna 10 hypyn mittaiseksi.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
10 hyppyä tota maikkarin mäkihyppylähetystä katsottua avautui, että Toni Nieminen on aivan yhtä paska kommentaattori kuin ennenkin. Jotain se voi ehkä mäkihypystä tietää, mutta sen ulosanti on niin monotoninen ja samalla ärsyttävä, että oma mäkihyppykisojen seuranta jäi tänä vuonna 10 hypyn mittaiseksi.

Onneksi itsellä näkyy eurosportti, niin voi katsella hiihtolajien kisat sieltä, lähinnä ampumahiidon. Tekevät ohjelmat ammattitaidolla ja kiihkoilematta. Suosittelen, vaikka mäkihyppy nyt on muuten aika perseestä, joten vain jos sitä nyt on pakko katsoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös