hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Onneksi punkia voi tehdä rupsahtaneenakin.
Eini vääntänyt 40 vuotta diskoa. Sais muuttuu jo!Minkälaista musiikkia nainen saa tehdä missä iässä ja miten rupsahtaminen liittyy siihen?
Just tämän kommentin lukiessani lähti Hero Dishonest -orkesterin soitto soimaan. Sattumaako, en usko.Onneksi punkia voi tehdä rupsahtaneenakin.
Mutta Eini saakin vetää vielä, kun se on katos puuma eikä mikään rupsahtanut tantta.Eini vääntänyt 40 vuotta diskoa. Sais muuttuu jo!
Mulle avautui tässä juuri, että joidenkin mielestä ikä määrittää sen, minkälaista musiikkia ihmisen tulisi tehdä.
Tai miten pukeutua.Mulle avautui tässä juuri, että joidenkin mielestä ikä määrittää sen, minkälaista musiikkia ihmisen tulisi tehdä.
Ja heti mode-tiimi muisti häntä. Ympäri mennään, yhteen tullaan?P.Sihvonen on päässyt takaisin palstalle.
Tai miten pukeutua.
Eikös ne vähän sitä countryakin ole tehneet.Voisiko joku sanoa vaikka Metallican ukoille, että tulkaas nyt alas sieltä lavalta, kun ei tuollaiset papat enää voi soittaa tuollaista teinien autotalliräminää. Miten olisi vaikka country-levy seuraavaksi?
No paree olis noilla harmailla hiuksilla ja kaljamahoilla!Eikös ne vähän sitä countryakin ole tehneet.
Jason ei taida pal muuta enää tehdäkkään, siis covereita.Minulle avautui, että on oltava tietyn ikäinen tai tietyn näköinen tehdäkseen tai esittääkseen tietynlaista musiikkia.
Voisiko joku sanoa vaikka Metallican ukoille, että tulkaas nyt alas sieltä lavalta, kun ei tuollaiset papat enää voi soittaa tuollaista teinien autotalliräminää. Miten olisi vaikka country-levy seuraavaksi?
Äijäkööribändien musiikki jostain syystä kuitenkin pehmenee jäsenten ikääntyessä. Metallican nuori vihainen energia on kuin muisto vain. Oman henkilökohtaisen lempibändini CMX:n musiikki on ollut keskinkertaista höttöä Talvikuninkaan jälkeen. Esimerkkejä on useita. Lisäksi olen joskus miettinyt, että jos Stamina jatkaisi keikkailua vielä pari vuosikymmentä, niin kuulostaisiko papparais-Hyyrysen Paha arkkitehti uskottavalta? Ainakin ehkä hieman huvittavalta.Voisiko joku sanoa vaikka Metallican ukoille, että tulkaas nyt alas sieltä lavalta, kun ei tuollaiset papat enää voi soittaa tuollaista teinien autotalliräminää.
Kyllä minä ainakin muistan nähneeni kommentteja siitä kuinka on naurettavaa että Metallica tekee välillä jotain samanlaista musiikkia kuin muutamalla ensimmäisellä levyllään. Perusteena se, että äijät ovat nykyään jotain miljonäärejä ja mitä syitä heillä on olla vihaisia kun lentelevät yksityiskoneilla ympäriinsä jne. ja sama koskee varmaan jotain muita yhtyeitä maailmassa.Minulle avautui, että on oltava tietyn ikäinen tai tietyn näköinen tehdäkseen tai esittääkseen tietynlaista musiikkia.
Voisiko joku sanoa vaikka Metallican ukoille, että tulkaas nyt alas sieltä lavalta, kun ei tuollaiset papat enää voi soittaa tuollaista teinien autotalliräminää. Miten olisi vaikka country-levy seuraavaksi?
Melkein samalle Abbotin veljekset näytti uran alkuvaiheella, että turha tehdä johtopäätöksiä pukeutumisen johdosta.Pantera on paitsi metallibändi myös 90-luvulla toiminut virolainen naisten tanssiryhmä. Lähtisiköhän noilta The Great Southern Trendkill?
https://img.ilcdn.fi/Rs7KH64LRKNjaA...113a782f2f4180355e639ce34555455797af8486f.jpg
... että, jos Estonia olisi jotenkin hypoteettisesti jäänyt perä edellä pohjaan pystyyn, niin laivasta olisi about puolet näkyvissä meren pinnan päällä. Jostain syystä vaan jäänyt mieleen ajatus Titanicin tyyliin jossain valtameren syvyyksissä makaavasta hylystä, vaikka hyvin tiedänkin nämä syvyydet.Estonia on 155 metriä pitkä ja syvyyttä tuossa on noin 80 metriä. Pohjakosketus on hyvin mahdollisesti saatu kun osa laivasta on vielä ollut pinnalla. Siinä kohtaa voi runkoon vähän tulla vääntöä.
Juu, toihan olisi voinut olla vaikka parin ekan albumin kansikuva.Melkein samalle Abbotin veljekset näytti uran alkuvaiheella, että turha tehdä johtopäätöksiä pukeutumisen johdosta.
Tässä on hyvä huomioida, että jokainen tapaus on omanlaisensa. Yhden tapauksen käsittelystä ei välttämättä kannata tehdä lopullisia johtopäätöksiä eri vakuutusfirmojen välillä.On tässä avautunut pikkuhiljaa, että vakuutusyhtiöiden toimintatavoissa ja asiakaspalveluissa on aika paljon eroa.
Minulle, tai oikeastaan paremminkin minuun kohdistui alkuviikosta pieni onnettomuus. Olin hakemassa Helsinki-Vantaalta töihin liittyen yhtä vierasta. No, kävi niin että saksalaisen n. kuusikymppisen miehen ohjaama vuokra-auto peruutti suoraan oman autoni nokkaan. Se miten se kävi oli aika käsittämätön tilanne kaikkinensa, mutta siitä ei enempää. Joka tapauksessa yhteinen mielipiteemme oli, että syy oli 100% hänen eikä mitään henkilövahinkoja sattunut, puskuri menee uusiksi ja ehkä jotain muutakin.
No, kävin siinä kentällä tuon vuokra-autofirman tiskillä ja he lupasivat lähettää sähköpostiini vahinkoilmoituskaavakkeen, jonka välittömästi täytin ja palautin allekirjoitettuna. Siitä meni kaksi täyttä vuorokautta ennenkuin Pohjolalta tuli jokin sähköpostiviesti, että käypäs katsomassa heidän palvelustaan että missä on lähin heidän valtuuttamansa korjaamo, jossa vauriot voi käydä tarkistuttamassa. No, tietenkään se netin paskapalvelu ei toiminut (yritä hetken kuluttua uudestaan) ja eikun soittamaan asiakaspalvelijalle OP-Pohjolaan. Sieltä viimein selvisi että joo, tuossa ihan sivun lähellä on korjaamo. Hän laittaa pyynnön että ovat minuun yhteydessä ja antavat tarkastusajan tjsp. Tuo tapahtui eilen iltapäivällä ja voitte arvata ettei mitään ole kuulunut. Kai tässä täytyy kohta ajella sinne että tässä tämä kosla. Ja nyt kaupan päälle huomasin, että sijaisautoa varten tarvitsee tehdä vielä jokin erillinen selvitys varmaan uusine mutkineen.
Vertailukohtana parin-kolmen vuoden takainen tilanne, jossa kauppakeskuksen parkkihallissa nainen peruutti autoni kylkeen. Kyseisen naisen vakuutusyhtiönä oli Lähi-Tapiola ja ehkä kahden tunnin kuluttua tuosta tapahtumasta minulle soitti Lähi-Tapiolan kohtelias asiakaspalvelija, joka pahoitteli tapahtunutta, ja kysyi kaikki tarvittavat tiedot ilman että minun tarvitsi tehdä mitään. Hän lähetti minulle kopion vakuutuksen omistajan vahinkoilmoituksesta niiden rivien osalta jossa onnettomuus oli kuvattu tekstein ja piirroksin ja pyysi lähettämään valokuvat autoni vaurioista. Jos olin samaa mieltä tuosta vastapuolen kuvauksesta niin kuittaus heille sähköpostilla. Siitä seuraavana päivänä minulle ilmoitettiin, että mihin voin viedä autoni korjattavaksi ja noutaa samalla sijaisauton.
Ja mikä on oma vakuutusyhtiöni ja pankkini? Totta helvetissä se on OP.
edit. Tässä kirjoittaessani tätä purkausta, sieltä korjaamolta viimein soitettiin. Saadaan hommaa lopulta eteenpäin.