Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 847 347
  • 34 477

Alejandro

Jäsen
Voisiko joku sanoa vaikka Metallican ukoille, että tulkaas nyt alas sieltä lavalta, kun ei tuollaiset papat enää voi soittaa tuollaista teinien autotalliräminää.
Äijäkööribändien musiikki jostain syystä kuitenkin pehmenee jäsenten ikääntyessä. Metallican nuori vihainen energia on kuin muisto vain. Oman henkilökohtaisen lempibändini CMX:n musiikki on ollut keskinkertaista höttöä Talvikuninkaan jälkeen. Esimerkkejä on useita. Lisäksi olen joskus miettinyt, että jos Stamina jatkaisi keikkailua vielä pari vuosikymmentä, niin kuulostaisiko papparais-Hyyrysen Paha arkkitehti uskottavalta? Ainakin ehkä hieman huvittavalta.

Pitäisi varmaan kysyä, että käyttävätkö Metallican pojat vitaeprota. Eini ainakin käyttää mainoksista päätellen. Keikalla kuulemma energinen ja kova meno. Näin minulle kesällä terassilla kerrottiin.
 

Janders

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Judi Dench ja Maggie Smith syntyivät samana vuonna, sekä myös samassa kuussa. Dench 9. joulukuuta, Smith 28. joulukuuta.

Molemmat ikonisia brittinäyttelijöitä omissa rooleissaan, mutta jotenkin kuvittelin Smithin olevan jonkin verran vanhempi. Varmaan näistä "viime aikojen" hahmoista kiinni.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minulle avautui, että on oltava tietyn ikäinen tai tietyn näköinen tehdäkseen tai esittääkseen tietynlaista musiikkia.

Voisiko joku sanoa vaikka Metallican ukoille, että tulkaas nyt alas sieltä lavalta, kun ei tuollaiset papat enää voi soittaa tuollaista teinien autotalliräminää. Miten olisi vaikka country-levy seuraavaksi?
Kyllä minä ainakin muistan nähneeni kommentteja siitä kuinka on naurettavaa että Metallica tekee välillä jotain samanlaista musiikkia kuin muutamalla ensimmäisellä levyllään. Perusteena se, että äijät ovat nykyään jotain miljonäärejä ja mitä syitä heillä on olla vihaisia kun lentelevät yksityiskoneilla ympäriinsä jne. ja sama koskee varmaan jotain muita yhtyeitä maailmassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös