Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 845 511
  • 34 448

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Avautui selatessani Dallasin rosteria, että kaikki Dallasin pelaajat ovat minua nuorempia. Tästäkö se vanhuus sitten alkaa?
Itsellä on tilanne jossa yksikään KooKoon taikka Winnipegin ei ole minua nuorempi, mutta moni tunnettu suomalainen pelaaja on minua nuorempi, muun muassa Konsta Helenius ja Emil Hemming. Aron Kiviharju on kuitenkin minua vanhempi. En ole myöskään ollut elossa siihen aikaan kun Mario Lemieux pelasi NHL:ssä, enkä silloin kun Crosby taikka Ovechkin debytoi NHL:ssä. Minulla on siis tähän "vanhuuteen" siis aikaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Enmä tiedä avautuiko tämä nyt mutta.. kyllä minä olen tiennyt nimen Taylor Swift (meniköhän oikein) jo kauan ja senkin, että hän on kuuluisa artisti. Mutta se, että kuinka valtavan kuuluisa ja suosittu, niin on avautunut USAn pressan vaaleja seuratessa.

No yhtään hänen kappaleitaan en ole tietoisesti kuullut, varmasti siis olen, mutten tiedä milloin ja missä. Meinasin jo tuossa laittaa Spotifystä kuunteluun, mutta en sitten kuitenkaan.

Lupaan ottaa Taylorin tuotannon kuunteluun, jos Kamala voittaa vaalit. Sitten ei ole merkitystä, vaikka kuuntelukokemus olisikin kamala.
Kuuntelukokemus on kamala. Yritimme rouvan kanssa joskus kesällä pienissä nousuissa kuunnella, mutta niin järkyttävää mitäänsanomatonta paskaa että loppui lyhyeen se kokeilu. Useampaa biisiä sentään yritettiin kuunnella.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuuntelukokemus on kamala. Yritimme rouvan kanssa joskus kesällä pienissä nousuissa kuunnella, mutta niin järkyttävää mitäänsanomatonta paskaa että loppui lyhyeen se kokeilu. Useampaa biisiä sentään yritettiin kuunnella.
Saman huomion ja tuomion tein itsekin, tosin vesiselvänä, niihin aikoihin, kun Swiftin ura oli vasta lähtemässä kunnolla nousuun eli vuosia sitten. Täysin harmaata ja tyhjänpäiväistä muzakkia, joka ei iske millään tavalla. Onneksi hänen musiikkinsa välttely onnistuu helposti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäiskö se huomenna matkalla Metro Areenalle käydä Espoon modernin taiteen museo EMMA:ssa, siinä lähellä kun sattuu olemaan ja perjantaisin on ilmaisilta klo 15-19. Matsi alkaa 19.30. Ei mua kyllä hirveästi noi modernit taiteet kiinnosta, mutta olis ensin vähän kulttuuria ennen korkeakulttuuria.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Itsellä on tilanne jossa yksikään KooKoon taikka Winnipegin ei ole minua nuorempi, mutta moni tunnettu suomalainen pelaaja on minua nuorempi, muun muassa Konsta Helenius ja Emil Hemming. Aron Kiviharju on kuitenkin minua vanhempi. En ole myöskään ollut elossa siihen aikaan kun Mario Lemieux pelasi NHL:ssä, enkä silloin kun Crosby taikka Ovechkin debytoi NHL:ssä. Minulla on siis tähän "vanhuuteen" siis aikaa.
Nauti vielä, kun voit:D.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Jukurit sarjakärkenä. Kannattais fanipojan napata foto Liigan sivuilta, sillä ei tule toistumaan ikänä enään.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Todennäköisesti viimeisin liigaa pelannut mua vanhempi liigapelaaja on Helmisen Raipe. Jos joku tietää vanhemman pelaajan, joka on pelannut liigaa Raipen jälkeen, saa vinkata.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Todennäköisesti viimeisin liigaa pelannut mua vanhempi liigapelaaja on Helmisen Raipe. Jos joku tietää vanhemman pelaajan, joka on pelannut liigaa Raipen jälkeen, saa vinkata.
Eikös Raipe ole edelleen vanhimpana liigaa pelannut, joten ei taida löytyä vinkattavaa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Eikös Raipe ole edelleen vanhimpana liigaa pelannut, joten ei taida löytyä vinkattavaa.
Jan Lundell.

No joo, kyllähän se Raipe ihan oikeasti on, koska pelasi kokonaisen kauden ja Lundell tyyliin minuutin, mutta pubivisoissa ilman tarkennuksia se vastaus olisi Jan Lundell.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jan Lundell.

No joo, kyllähän se Raipe ihan oikeasti on, koska pelasi kokonaisen kauden ja Lundell tyyliin minuutin, mutta pubivisoissa ilman tarkennuksia se vastaus olisi Jan Lundell.
Oiskos futiksessa sit Martin Saarikangas kun joskus pelas jonkin aikaa Tepsukan paidassa?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Oiskos futiksessa sit Martin Saarikangas kun joskus pelas jonkin aikaa Tepsukan paidassa?
Onhan se. Pelasi kolme minuuttia ja pyysi ottelun jälkeen anteeksi, kuinka hän ja TPS vahingoittivat Veikkausliigan mainetta.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että Stanley Tucci näytteli sekä Transformers nelosessa että vitosessa.

Nelosessa oli keksijämiljardööri Joshua Joyce ja vitosessa Merlin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Taidan olla melko herkästi ärsyyntyvää sorttia. Johdin jo ennestään Ärsyttävin mainos -topiikin viestimäärässä selvällä marginaalilla, mutta nykyisin mulla on näköjään eniten viestejä myös ketjussa "Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?" :D
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, Martin Janduksen kiintiökakkonen
Mertaranta on parempi yleisurheiluselostaja kuin lätkä. Timanttiliigaa selosteleepi subilla.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En ole varmaan koskaan ajatellut, että kuinka helppo Suomessa on ajaa hyvin pitkiäkin matkoja ilman liikennevaloihin joutumista. Tässä tapauksessa yli 500 km. Olikohan tuossa E12:lla viimeiset valot Tampereen jälkeen jossain Teivossa? No, samat valot oli kuitenkin myös reissumme seuraavat valot, kun käytiin kääntymässä suurin piirtein valtatie 19:n päässä ja palattiin sitten samaa reittiä takaisin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Avautui tai "avautui", että nuo prospektiturnaukset on kyllä melkoisia tapahtumia junnuille ja jonneille. Nytkin erätauolla sieltä tulee kuvaa, kun poikien mukana harjoituksissa jäällä pyörii Datsjukia ja Kronwallia.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Avautui tai "avautui", että nuo prospektiturnaukset on kyllä melkoisia tapahtumia junnuille ja jonneille. Nytkin erätauolla sieltä tulee kuvaa, kun poikien mukana harjoituksissa jäällä pyörii Datsjukia ja Kronwallia.
Taidat katsoa jotain Red wingsien...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Bursa tarkoittaa jotain muutakin kun hampurilaista.
Bursa on messussa käytettävä, kankaasta tehty neliskulmainen liturginen kotelo, jossa säilytetään korporaalia.
Avautui tänään kun luin lehdestä artikkelia hollolaisesta kirkkotekstiilejä tekevästä Helena Vaarista.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös