Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 845 620
  • 34 448

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Calamari Unionissa Frankit kaappaavat metron, kuten varmaan muistatte. Nuo kyseiset vaunut 149&150 ovat yhä liikenteessä. Leffahan täyttää ensi vuonna 40-v. Leffan aikaan reitti kulki välillä R-asema - Itäkeskus, jos Wikipediaan on luottamista. Eiraan tuo ei taida olla laajenemassa vieläkään.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Metsäkoneita valmistava suomalaisyritys Ponsse ei pidä majaansa Iisalmessa, vaan naapurikunnassa Vieremällä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Arttu Wiskarin musiikki. Aiemmin oli ihan ykkösinhokkeja mutta sen jälkeen kun mies on ollut muutaman kerran Kimanttia-podcastissa vieraana ja olen huomannut, että hän on ihmisenä todella hauska niin se musiikki ei ärsytä enää yhtään.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nissan on hitain automerkki liikenteessä. Jos joudut Nissanin perässä ajamaan, voit olla varma, että matka-aikasi pitenee. Jos se Nissani on vielä beigen värinen, todennäköistä on, että kuolet tylsyyteen ennen kuin pääset perille.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tajusin että mulla on nyt 31-vuotiaana luultavasti ekaa kertaa eläessäni niin vakaa taloudellinen tilanne, että voin ostaa itelleni vaikka 200€ kuulokkeet tuosta noin vaan saman tien sen kummempia miettimättä, että mitä tämmöinen investointi tekee mun kukkarolle. En mä nyt ennen työllistymistänikään ihan rahaton ollut, sen verran taitava olen säästämään. Kelan antama korvaus työharjoittelusta oli kuitenkin sen verran vaatimaton, että ei sillä rahalla oikein voinut isompia hankintoja lähteä tekemään.

Nyt kun olen tienannut jo neljän kuukauden ajan kohtuullista palkkaa, niin voin sanoa että taloudellinen tilanteeni on tällä hetkellä todellakin hyvä. Niin hyvä että jos nyt vain läpäisen koeaikani jota on jäljellä vielä kuutisen viikkoa, loppuvuodesta saatan päästä vihdoinkin etsimään omaa vuokra-asuntoa Helsingistä. Tästä tilanteesta olen haaveillut varmaan viimeiset viitisen vuotta, nyt ollaan oikeasti lähellä, ainakin toivon mukaan. Tuntuu hyvältä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Avautui selatessani Dallasin rosteria, että kaikki Dallasin pelaajat ovat minua nuorempia. Tästäkö se vanhuus sitten alkaa?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Minä käyn joka kesä katselemassa pesäpallon alasarjojen joukkueita, että kai siellä vielä pelaa samanikäisiä. Tänä kesänä sieltä löytyi muutamia kymmenenkin vuotta vanhempia pelaajia, niin ei mittään hättää.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Olisikohan Perrin ollut viimeinen itseäni vanhempi kuka on Palloseurassa pelannut? En jaksa tarkastaa, mennään Ekillä.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
PATRIK LAINEEN MONTREAL
Olisikohan Perrin ollut viimeinen itseäni vanhempi kuka on Palloseurassa pelannut? En jaksa tarkastaa, mennään Ekillä.
Itsellä oli Tepsissä kausi 19/20, kun viimeksi joukkueessa pelasi itseäni vanhempia. Silloin oli Filppula, Piskula, Olsson, Persson ja Forsström. Kuulostaa jotenkin runolliselta nuo nimet tuossa ikäjärjestyksessä.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Itsellä oli Tepsissä kausi 19/20, kun viimeksi joukkueessa pelasi itseäni vanhempia. Silloin oli Filppula, Piskula, Olsson, Persson ja Forsström. Kuulostaa jotenkin runolliselta nuo nimet tuossa ikäjärjestyksessä.
Olet siis syntynyt 1986 ja todennäköisesti maalis- tai huhtikuussa?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vielä on itsellä Pelicansin vakiorosterista noin kolmasosa itseäni vanhempia, eli Jordán, Lasch, Carlsson, Bryggman, Tyrväinen, Roine ja Enlund.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Puolitoista vuotta sitten määrättiin kolme vuotta liiketoimintakieltoa ja vasta tänään poliisi ottaa asian tiimoilta yhteyttä. Aikamoinen odotusaika.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Näyttäisi Jokereissa olevan kaksi minua vanhempaa pelaajaa.

Detroitissa sitten sopimuksen alaisia pelaajia ja oletettavasti vakiokokoonpanossa olevia näkyy olevan 7 kappaletta. Ei vittu monet noista veteraaneistakin ovat minua selkeästi nuorempia.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tänään taitaa olla "modegaten" 13-vuotis juhlapäivä.

Päivä kun tunnukseni vain katosivat "vahingossa".
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Enmä tiedä avautuiko tämä nyt mutta.. kyllä minä olen tiennyt nimen Taylor Swift (meniköhän oikein) jo kauan ja senkin, että hän on kuuluisa artisti. Mutta se, että kuinka valtavan kuuluisa ja suosittu, niin on avautunut USAn pressan vaaleja seuratessa.

No yhtään hänen kappaleitaan en ole tietoisesti kuullut, varmasti siis olen, mutten tiedä milloin ja missä. Meinasin jo tuossa laittaa Spotifystä kuunteluun, mutta en sitten kuitenkaan.

Lupaan ottaa Taylorin tuotannon kuunteluun, jos Kamala voittaa vaalit. Sitten ei ole merkitystä, vaikka kuuntelukokemus olisikin kamala.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös