Siinä tapauksessa sanoisin, että kategorioit todennäköisesti suurimman osan popista teinipopiksi. Tuo ei nimittäin ole nähnytkään teinipoppia.No täytyy myöntää etten itsekään ole mikään Abreun musan suurkuluttaja mutta tämä uusin joku hiton caliente on kyllä omasta mielestäni ihan täyttä teinipoppia.
Joo, seuraava levy norjalaista kirkonpolttoörinää.Se että Anna Abreu on jo 34-vuotias.
Meinaakohan se vääntää tuota teinipaskapoppia koko loppu ikänsä?
Kyllähän tuo vielä menee mutta sanotaanko kymmenen vuoden kuluttua rupeaa jo Abröökin olemaan hieman rupsahtanut.
Silloin täytyy kuuntelijan pistää silmät kiinni ja vain kuunnella. Hirvittävä tilanne!Minkälaista musiikkia nainen saa tehdä missä iässä ja miten rupsahtaminen liittyy siihen?
Eini vääntänyt 40 vuotta diskoa. Sais muuttuu jo!Minkälaista musiikkia nainen saa tehdä missä iässä ja miten rupsahtaminen liittyy siihen?
Just tämän kommentin lukiessani lähti Hero Dishonest -orkesterin soitto soimaan. Sattumaako, en usko.Onneksi punkia voi tehdä rupsahtaneenakin.
Mutta Eini saakin vetää vielä, kun se on katos puuma eikä mikään rupsahtanut tantta.Eini vääntänyt 40 vuotta diskoa. Sais muuttuu jo!
Mulle avautui tässä juuri, että joidenkin mielestä ikä määrittää sen, minkälaista musiikkia ihmisen tulisi tehdä.
Tai miten pukeutua.Mulle avautui tässä juuri, että joidenkin mielestä ikä määrittää sen, minkälaista musiikkia ihmisen tulisi tehdä.
Ja heti mode-tiimi muisti häntä. Ympäri mennään, yhteen tullaan?P.Sihvonen on päässyt takaisin palstalle.
Tai miten pukeutua.
Eikös ne vähän sitä countryakin ole tehneet.Voisiko joku sanoa vaikka Metallican ukoille, että tulkaas nyt alas sieltä lavalta, kun ei tuollaiset papat enää voi soittaa tuollaista teinien autotalliräminää. Miten olisi vaikka country-levy seuraavaksi?
No paree olis noilla harmailla hiuksilla ja kaljamahoilla!Eikös ne vähän sitä countryakin ole tehneet.
Jason ei taida pal muuta enää tehdäkkään, siis covereita.Minulle avautui, että on oltava tietyn ikäinen tai tietyn näköinen tehdäkseen tai esittääkseen tietynlaista musiikkia.
Voisiko joku sanoa vaikka Metallican ukoille, että tulkaas nyt alas sieltä lavalta, kun ei tuollaiset papat enää voi soittaa tuollaista teinien autotalliräminää. Miten olisi vaikka country-levy seuraavaksi?
Äijäkööribändien musiikki jostain syystä kuitenkin pehmenee jäsenten ikääntyessä. Metallican nuori vihainen energia on kuin muisto vain. Oman henkilökohtaisen lempibändini CMX:n musiikki on ollut keskinkertaista höttöä Talvikuninkaan jälkeen. Esimerkkejä on useita. Lisäksi olen joskus miettinyt, että jos Stamina jatkaisi keikkailua vielä pari vuosikymmentä, niin kuulostaisiko papparais-Hyyrysen Paha arkkitehti uskottavalta? Ainakin ehkä hieman huvittavalta.Voisiko joku sanoa vaikka Metallican ukoille, että tulkaas nyt alas sieltä lavalta, kun ei tuollaiset papat enää voi soittaa tuollaista teinien autotalliräminää.
Kyllä minä ainakin muistan nähneeni kommentteja siitä kuinka on naurettavaa että Metallica tekee välillä jotain samanlaista musiikkia kuin muutamalla ensimmäisellä levyllään. Perusteena se, että äijät ovat nykyään jotain miljonäärejä ja mitä syitä heillä on olla vihaisia kun lentelevät yksityiskoneilla ympäriinsä jne. ja sama koskee varmaan jotain muita yhtyeitä maailmassa.Minulle avautui, että on oltava tietyn ikäinen tai tietyn näköinen tehdäkseen tai esittääkseen tietynlaista musiikkia.
Voisiko joku sanoa vaikka Metallican ukoille, että tulkaas nyt alas sieltä lavalta, kun ei tuollaiset papat enää voi soittaa tuollaista teinien autotalliräminää. Miten olisi vaikka country-levy seuraavaksi?