Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 711 287
  • 33 924

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
*snip* mutta sehän olisi ollut paikattavissa jollain paperinpalalla tms.*snip*

En oikein tiedä, olenko tyhmä, mutta musta tuntuu siltä, että paperinpala patterin ja laitteen välissä ei oikein taida toimia. Vai mihin kohtaan ajattelit sen paperinpalan sijoittaa?
 

axe

Jäsen
En oikein tiedä, olenko tyhmä, mutta musta tuntuu siltä, että paperinpala patterin ja laitteen välissä ei oikein taida toimia. Vai mihin kohtaan ajattelit sen paperinpalan sijoittaa?
Toimii hyvin noilla nappiparistoilla joissa virtaa lähtee vain toiseen suuntaan ja toisella puolella on vain muovinen, yleensä kiinni ruuvattava kansi, esim. polkupyörän nopeusmittarit jne. Sinne kun laittaa liian ohuen pariston niin ei toimi, mutta kun pistää vähän just vaikka paperia tiivisteeksi, niin se kannen kiinni laittaminen ylettyy painamaan pariston kiinni virtaa ottavalle puolelle.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Toimii hyvin noilla nappiparistoilla joissa virtaa lähtee vain toiseen suuntaan ja toisella puolella on vain muovinen, yleensä kiinni ruuvattava kansi, esim. polkupyörän nopeusmittarit jne. Sinne kun laittaa liian ohuen pariston niin ei toimi, mutta kun pistää vähän just vaikka paperia tiivisteeksi, niin se kannen kiinni laittaminen ylettyy painamaan pariston kiinni virtaa ottavalle puolelle.
Joo - se nappipariston miinus-napa on myös siinä pariston kyljessä, ei vain pohjassa, joten riippuu kovasti laitteen rakenteesta, onnistuuko paperipalalla kiilaaminen.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Huomasin tänään, että Brad Trevling onkin Brad Treliving. Aika mindfuck, että olen onnistunut lukemaan sukunimen vuosikaudet väärin joka kerta. Autopilotti on vetänyt vahvasti.

Aiemmin koin vastaavan valaistumisen hetken Ilja Bryzgalovin nimen kanssa. Se ei ollutkaan Ilja Bryzlagov. Senkin olin lukenut väärin vuosia.
Kappas. Minä taas olen luullut aina, että se on Treivling.

Täytyy ottaa muistisäännöksi, että Brad asuu Tampereella. "Tre" "Living"
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
(Kilpa)kävelijä Aku Partanen on oikealta nimeltään Veli-Matti Partanen.
 

Liitteet

  • 1690534285265.png
    1690534285265.png
    9,7 KB · kertaa luettu: 67

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Saahan nimensä valita ja muuttaa nykyisin kun kerran sukupuolensakin saa. Minä valitsen ikäni, se on 26 eikä siitään muutu.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Piti googlettaa mikä ihmeen bändi se Coldplay on, kun kaikki siitä nyt puhuu. Sitten tajusin diggaavani bändin biiseistä, jotka olivat tuttuja vaikka yhtye/artisti ei sitä ollut.

Ja joo, en seuraa kovinkaan vakavissani musiikkimaailmaa, varsinkaan näitä mitä nää nykynuoret kuuntelee. Mä vaan kuuntelen hyvää musiikkia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Piti googlettaa mikä ihmeen bändi se Coldplay on, kun kaikki siitä nyt puhuu. Sitten tajusin diggaavani bändin biiseistä, jotka olivat tuttuja vaikka yhtye/artisti ei sitä ollut.

Ja joo, en seuraa kovinkaan vakavissani musiikkimaailmaa, varsinkaan näitä mitä nää nykynuoret kuuntelee. Mä vaan kuuntelen hyvää musiikkia.
Eihän Coldplay edes ole varsinaisesti nykynuorten musiikkia, kun edellisestä jollain tasolla relevantista julkaisusta on aikaa joku 15 vuotta. Toki ei nyt ihan Metallica tasoa olla, jonka edellinen relevantti julkaisu on tehty yli 30 vuotta sitten.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Eihän Coldplay edes ole varsinaisesti nykynuorten musiikkia, kun edellisestä jollain tasolla relevantista julkaisusta on aikaa joku 15 vuotta. Toki ei nyt ihan Metallica tasoa olla, jonka edellinen relevantti julkaisu on tehty yli 30 vuotta sitten.

Heh, vähän kieli poskessa nykynuorten musiikiksi kutsuinkin. Viittasin lähinnä teihin kaikkiin nuorekkaisiin ihmisiin täällä.

Coldplay oli kyllä nimenä tuttu, mutta that's about it. En ollut huomannut minulta löytyvän muutamalta soittolistalta biisejä. Usein vaan tykästyn jostain biitistä, mutta siihen se sitten kohdallani jää. Kuuntelen mutten enempää vaivaudu.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Avautui että jenkeissäkin on Moskova

Jenkeistä löytyy muuten varmaan kaikki Euroopan vähänkin merkittävät kaupungit tai siis niiden nimikaimat. Siirtokuntia perustettiin usein sen mukaan, mistä siirtolaiset olivat lähtöisin. Löytyy siellä Moskovan lisäksi luonnollisesti myös Kiova (Kief, North Dakota), jossa tosin Wikipedian mukaan asustaa vain 8 ihmistä. Suurin ja tunnetuin Ukrainan kaupungeista Jenkeissä on Odessa, Texas, jossa asuu yli 110 000 ihmistä. Kotimaisia tuttuja paikkoja on muun muassa Pori (Michigan), Oulu (Wisconsin),Salo (Minnesota) ja tietenkin Finland, Minnesota.

Tuossa vähän tarkemmin, keitä kiinnostaa:


EDIT: Hidas... @Turha Kaukalo
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Poland, Maine - Wikipedia kertoo:

Settled in 1767 by Nathaniel Bailey and Daniel Lane, Bakerstown Plantation would be incorporated as Poland on February 17, 1795. Poland is named after an "ancient melody" of the same name.

Boldaus minun.

Tässähän se aamupäivä meneekin!
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös