Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Veli Kaukalo vetelee ku natsit Enigmalla konsaan. Ei avaudu ei tuo tekstinpätkä.sapnu puas
(tämä ei ollut kehotus)
Veli Kaukalo vetelee ku natsit Enigmalla konsaan. Ei avaudu ei tuo tekstinpätkä.sapnu puas
(tämä ei ollut kehotus)
Veli Kaukalo vetelee ku natsit Enigmalla konsaan. Ei avaudu ei tuo tekstinpätkä.
Mullakin kesti hetki tajuta, mutta tosiaan kääntämällä näyttö ylösalaisin tämä mystinen koodi ratkeaaVeli Kaukalo vetelee ku natsit Enigmalla konsaan. Ei avaudu ei tuo tekstinpätkä.
Keh, keh.. hauska.
Jenkeistä löytyy muuten varmaan kaikki Euroopan vähänkin merkittävät kaupungit tai siis niiden nimikaimat. Siirtokuntia perustettiin usein sen mukaan, mistä siirtolaiset olivat lähtöisin. Löytyy siellä Moskovan lisäksi luonnollisesti myös Kiova (Kief, North Dakota), jossa tosin Wikipedian mukaan asustaa vain 8 ihmistä. Suurin ja tunnetuin Ukrainan kaupungeista Jenkeissä on Odessa, Texas, jossa asuu yli 110 000 ihmistä. Kotimaisia tuttuja paikkoja on muun muassa Pori (Michigan), Oulu (Wisconsin),Salo (Minnesota) ja tietenkin Finland, Minnesota.
Olet katsonut TopGearia?Silti...
Eikä kikattelusta ole loppua tuleva.Intercourse, Pennsylvania - Wikipedia
en.wikipedia.org
Mulla on pöytäkone, ja nousin pääni varaan katsomaan. Kaaduin, nyt kolottaa joka kohtaa. Pakko mennä hierojalle, onko kokemuksia noista Thai Massageista?Katso ylösalaisin.
Mulla on pöytäkone, ja nousin pääni varaan katsomaan. Kaaduin, nyt kolottaa joka kohtaa. Pakko mennä hierojalle, onko kokemuksia noista Thai Massageista?
sapnu puas
(tämä ei ollut kehotus)
Avautuiko tämä muuten uuden TPS-hankinnan myötä? Tällä kaverilla sattuu olemaan myös nimessään toinen Euroopan kaupunki, eli Napoli. (Paul DeNaples)
Jep, juurikin sitä kautta.Avautuiko tämä muuten uuden TPS-hankinnan myötä? Tällä kaverilla sattuu olemaan myös nimessään toinen Euroopan kaupunki, eli Napoli. (Paul DeNaples)
Hys Hys! Kohta Medvedev ilmoittaa Venäjän pommittavan ydinaseilla Pennsylvanian Moskovan, koska maailmassa voi olla vain yksi Moskova.
Kyllä, sana ”rauhasta” on sekä sanan ”rauha” elatiivi että sanan ”rauhanen” partitiivi. Mieletöntä kynäilyä!Kuuntelin Yle Areenasta Juice Taivaallinen aulabaari -kuunnelmaa.
Avautui parikin asiaa, joista merkittävin on:
Antakaa minun hetken nauttia tästä oivalluksestani ennen kuin kuin tulette selittämään.
- Daisarit -biisin sanoituksessa "Daisarit - ne rauhasta muistuttaa". Oli se sanaseppo!
.
.
.
.
.
No niin, nyt voitte selittää kuinka oivalsitte tämän jo imetysikäisenä.
... ja voipa se viitata myös Rauha-nimiseen naiseen.Kyllä, sana ”rauhasta” on sekä sanan ”rauha” elatiivi että sanan ”rauhanen” partitiivi. Mieletöntä kynäilyä!
... ja voipa se viitata myös Rauha-nimiseen naiseen.
Kai sitä pitää itse hyväksyä se ettei Ruutusta tulekaan NHL pelaajaa. Paljon oli odotuksia.Alexander Ruuttu on jo 30-vuotias. Juurihan hänet varattiin NHL:ään.. eli vuonna 2011. Aika menee kyllä nopeesti.
"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville" vai miten se menikään.Mulla on kovin vanhoja luokkakavereita. Ne täyttää 50 ja heillä on harmaata hiuksissa ja miesoletetuilla parrassa. Jotkut kaljuuntuu.
Mulla on hyvät geenit, ei ole harmaata. En kaljuunnu myöskään.
Mut parta ei vieläkään kasva, sängen saan aikaiseksi.
Jotenkin tuon arvasin. Oon vissiin joutava tahi paha."Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville" vai miten se menikään.