Saat anteeksi. Ja puolestani saavat olla vaikka gaviaaleja. Ei aika riitä harrastamaan biologiaa, kun on niin paljon kaikkea muuta.Eikö ne ollut alligaattoreita?
Sori.
Saat anteeksi. Ja puolestani saavat olla vaikka gaviaaleja. Ei aika riitä harrastamaan biologiaa, kun on niin paljon kaikkea muuta.Eikö ne ollut alligaattoreita?
Sori.
Anssi Kela. Ihminenkin voi olla asia.
Muistin toki Pekan ja Suden ysäriltä, mutta vuosituhannen vaihteessahan Anssi nousi suurempaan tietoisuuteen. Silloin sain hänestä aika allergisia reaktioita.
Sittemmin mielipiteeni on pehmentynyt. Anssi on ollut paljon julkisuudessa ja antanut itsestään kuvan hyvin täyspäisenä ja vilpittömänä ihmisenä ja aitona musiikkidiggarina. Kerran olen myös hänet tavannut, ja tuo kuva oli ihan oikea. Mukava jamppa.
Rumbassakin Samuli Knuuti lähti joskus aikoinaan ajamaan kartingia Anssi Kelan kanssa. Knuutihan oli tunnettu siitä, että vihasi Kelan musiikkia. Kisassa Anssi voitti, ja lopulta syntyi juttu, jossa kerrottiin, kuinka Anssi Kela on hieno mies musiikistaan huolimatta.
Muusikosta on ehkä vähän arveluttavaa ja vähättelevää sanoa, että hän on paljon muutakin kuin musiikkinsa. Mutta ainakin Anssi Kela on. Enkä tiedä, kiusaako se häntä lopulta lainkaan.
Silti esimerkiksi nämä ovat ihan erinomaisia:
Joskus joo, mutta kaljaa ei tule juotua päivittäin. Kunnioitan housujani liikaa enkä halua niihin ripulia.Siis ootteks te koskaan funtsinut paljonko te saatte kaloreita päivässä? Kun kyllähän jo pelkästä kaljasta saa sen vajaa 3000 kcal. Plus päälle vaikka kahdet isot makkaraperunat extra majoneesilla.
En ole muuten koskaan funtsinut. Olen syönyt kun on nälkä ja ollut syömättä kun ei ole ollut nälkä. Mikä tässä on vaikeaa?Siis ootteks te koskaan funtsinut paljonko te saatte kaloreita päivässä? Kun kyllähän jo pelkästä kaljasta saa sen vajaa 3000 kcal. Plus päälle vaikka kahdet isot makkaraperunat extra majoneesilla.
EiPitäsikö sitä tänä yönä nukkuakin?
Itse en juo kanssa kovinkaan paljoa olutta, ehkä kaksi kolme kertaa päivässä.Joskus joo, mutta kaljaa ei tule juotua päivittäin. Kunnioitan housujani liikaa enkä halua niihin ripulia.
Itse et juo. Juottaako joku sulle?Itse en juo kanssa kovinkaan paljoa olutta, ehkä kaksi kolme kertaa päivässä.
Esimerkiksi isotissinen blondi D4 katsomosta? Huomasinko sen? Tottakai!Itse et juo. Juottaako joku sulle?
No ei sitten. Alkaahan tuo jo olla aamu.
Kun katsoo ihmisiä ympärillä, niin monelle se näyttää olevan todella vaikeaa.En ole muuten koskaan funtsinut. Olen syönyt kun on nälkä ja ollut syömättä kun ei ole ollut nälkä. Mikä tässä on vaikeaa?
Kulttuurimiehiä tämä meidän @pettter ...... Juokset vielä siinä perässä kuin nuori Vesku Loiri.
Pointtini oli juuri se, että Anssin musiikkikin on paikoitellen hyvää. Onhan Anssi tehnyt hienoja biisejä, vaikka paljon muutakin. Nuo pari edelliseen postaukseen laittamaani ovat ihan selviä suomirock-klassikkoja.Anssihan on hieno mies. Jokainen, joka jumaloi Neil Youngia ja muita hienoja miehiä on hieno mies. Tai nainen.
En diggaa Anssin musiikkia, tylsää sävelradiokamaa, löysää vätkytystä. Ihmisenä se vaikuttaa kuitenkin ihan kelvolta. Toisessa ulottuvuudessa voitaisiin olla vaikka kavereita. Vittuilisin sitten sille että taas oot tehnyt jotain vitun itkuballadeja. Se vastaisi, että itkuballadit tuo leivän pöytään. Sitten ehkä osaisin olla hetken hiljaa.
Tämä kertoo ihmiskunnan historiaa, parikymppisten vahva luotto itseensä on ollut eduksi. Rohkeus muuttaa uudelle, jopa vaaralliselle asuinpaikalle lienee ollut nuorten tekemistä.Kun lakit päähän vedettiin
Kaikesta kaikki tiedettiin
Mitä vanhemmiksi vartutaan
Sitä tyhmemmiksi muututaan
Tämä voisi olla kovin traagista, mutta se kertoo pisimmän aikaisesta avovaimostani, johon minulla on edelleen hyvät ja läheiset välit.Susannaa
Taisin joskus rakastaa
Mut se ei halunnut olla mun kaa
Ajoi kaljuksi päänsä
Naisen kanssa asustaa
Dave Lindholmin Pieni ja hento ote.Ihan mestarillinen sanoitus. Yksi parhaita Suomessa ikinä.
Kyllä, tämä. Oikeastaan Davelta aika moni sanoitus.Dave Lindholmin Pieni ja hento ote.
Kun lakit päähän vedettiin
Kaikesta kaikki tiedettiin
Mitä vanhemmiksi vartutaan
Sitä tyhmemmiksi muututaan
Anssi on Oscar Wildensä lukenut.Tämä kertoo ihmiskunnan historiaa, parikymppisten vahva luotto itseensä on ollut eduksi. Rohkeus muuttaa uudelle, jopa vaaralliselle asuinpaikalle lienee ollut nuorten tekemistä.