Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 711 785
  • 33 924
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Niin - kuka mitäkin junttina pitää... mulle yks niitä asioita on tää suomiräp kaikessa surkuhupaisuudessaan.

Tietysti... eihän makuasioista ja mieltymyksistä kannattaisi kiistellä, ei siitä mitään älyllistä saa kuitenkaan aikaan.
Mutta, kuten jo totesin, suomiräp saa mun puolestani olla ihan mitä nyt onkaan, mutta en minä sitä miksikään musiikiksi luokittele, edelleenkään.
No nyt avautui jo hieman paremmin. Samaa mieltä siitä, että turha on tosiaan toisten mieltymyksistä alkaa kiukuttelemaan. Se mitä alunperin oikeastaan ihmettelin, on se kun väki ihan irrallaan mistään kokee tarpeelliseksi ilmoittaa, että se ja tämä on kyllä hirmuista kakkelia. Voihan tietty joku haluta näitäkin asioita kuulla ja tietää.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Musiikki merkitsee eri ihmisille eri asioita.
Minulle musiikki merkitsee melodiaa, sävelkulkua. Nykyajan artistien tuotantoa on esimerkiksi vaikea viheltää tai hyräillä, koska melodiaa ei ole. On vain rytmi.
Sama.

Hieno sävellys jää laakista päähän ensimmäistä kertaa kuultaessa. En osaa soittaa mitään, mutta sävelkorvaa on, vaikka itse sanonkin.

Se on nimenomaan tärkeää, että voi viheltää mukana. Elintärkeää.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Helsingillä ja nykyään myös Espoolla on todella hyvät karttapalvelut omilla kotisivuillaan, joista pääsee näkemään muun muassa valmisteilla olevat asemakaavat, uudet tiehankkeet sekä kehitettävät alueet suurella kartalla. Valitettavasti Vantaalla tilanne on toinen ja muutenkin heidän sivustonsa ovat laadultaan heikommat kuin kahdella ensin mainitulla kaupungilla.
 

eeMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Mutta, kuten jo totesin, suomiräp saa mun puolestani olla ihan mitä nyt onkaan, mutta en minä sitä miksikään musiikiksi luokittele, edelleenkään.

Miksi et luokittelisi? Musiikkia se on, vaikka sinä et siitä pidä tai et sitä tykkää kuunnella.

En minäkään pidä maksalaatikosta, mutta luokittelen sen silti ruoaksi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Miksi et luokittelisi? Musiikkia se on, vaikka sinä et siitä pidä tai et sitä tykkää kuunnella.

En minäkään pidä maksalaatikosta, mutta luokittelen sen silti ruoaksi.
Juu - ei...

PS. Maksalaatikko on hyvää!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Telialta tuli viesti: "Jos haluat pitää vastaajan liittymässäsi, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Liittymän ja vastaajan uusi yhteishinta on 3.4.2023 alkaen x, joka koostuu liittymän hinnasta y ja vastaajan hinnasta 1,50 €/kk. Liittymääsi päivittyy uudistettu, nykyistä monipuolisempi vastaaja 3.4.2023."

Avautui, että tuossa toisessa nimissäni olevassa liittymässä (hankin tuon noin -97, toisen tyttären käytössä nykyään) on vastaaja ja toisessa (toisen tyttären käytössä) ilmeisesti ei ole, kun siitä ei moista ilmoitusta tullut.

Ei kyllä avaudu että miksi tommoinen ominaisuus nykypäivänä ylipäänsä on olemassa. En ikinä jätä viestiä vastaajaan eikä kukaan jätä minulle. Ja kuka suostuu maksamaan 1,5e/kk vastaajapalvelusta?
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Ei kyllä avaudu että miksi tommoinen ominaisuus nykypäivänä ylipäänsä on olemassa. En ikinä jätä viestiä vastaajaan eikä kukaan jätä minulle. Ja kuka suostuu maksamaan 1,5e/kk vastaajapalvelusta?
Ei varmaan monellakaan ole varsinaista käyttöä, mutta työasioissa jatkuvasti erilaisissa kokouksissa istuvan henkilön tavoittamiseen voi olla varsin hyödyllinen ominaisuus.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Telialta tuli viesti: "Jos haluat pitää vastaajan liittymässäsi, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Liittymän ja vastaajan uusi yhteishinta on 3.4.2023 alkaen x, joka koostuu liittymän hinnasta y ja vastaajan hinnasta 1,50 €/kk. Liittymääsi päivittyy uudistettu, nykyistä monipuolisempi vastaaja 3.4.2023."

Avautui, että tuossa toisessa nimissäni olevassa liittymässä (hankin tuon noin -97, toisen tyttären käytössä nykyään) on vastaaja ja toisessa (toisen tyttären käytössä) ilmeisesti ei ole, kun siitä ei moista ilmoitusta tullut.

Ei kyllä avaudu että miksi tommoinen ominaisuus nykypäivänä ylipäänsä on olemassa. En ikinä jätä viestiä vastaajaan eikä kukaan jätä minulle. Ja kuka suostuu maksamaan 1,5e/kk vastaajapalvelusta?
Ovela keino saada xxx tuhannelta asiakkaalta helpot 1,5€/kk lisää… Itseäni kyrsi tämä sen verran että laitoin kilpailijalle kyselyä, katsotaan tarjoukset ja sitten päätökset jatkosta. Klikkailin silti vastaajan pois käytöstä, pojan liittymä ja tuskin ikinä käyttänyt, taitaa perinteinen puhelintoimintokin noille aika turha.
 

Duke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Oulun Kärpät, ManU, AC Oulu
Avautui, että Bond-elokuvan Live and let die kohtauksessa, jossa JB hyppii krokotiilien selkiä pitkin, hypitään oikeasti krokotiilien selkiä pitkin. Ei Moore tietysti, mutta eräs krokojen kasvattaja Heppu H. Heppunen pomppii ehta aitojen krokojen selkiä pitkin. Yritti sitä 5 kertaa ja ansaitsi 193 tikkiä.

Että pännii nyt, kun koulun pihalla isot pojat aina sanoivat, että Hollywoodi on feikkiä eikä niissä elokuvissa oikeasti ne asiat tapahdu. Aina luuli allekirjoittanut, että nukkeja ja kumipukuihmisiä elokuvissa käyttävät he. Nyt pitäisi aikakoneella päästä koulunpihalle sanomaan, että kyllä muuten tapahtuu aidosti elokuvissa asiat.

Edit. Ja tämän Heppu H. Heppusen isän Heppunen Sr. söivät aikoinaan krokotiilit, mutta silti tämä Heppu päätti pompiskella krokojen selkien päällä epäkohteliaasti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Avautui, että Bond-elokuvan Live and let die kohtauksessa, jossa JB hyppii krokotiilien selkiä pitkin, hypitään oikeasti krokotiilien selkiä pitkin. Ei Moore tietysti, mutta eräs krokojen kasvattaja Heppu H. Heppunen pomppii ehta aitojen krokojen selkiä pitkin. Yritti sitä 5 kertaa ja ansaitsi 193 tikkiä.

Että pännii nyt, kun koulun pihalla isot pojat aina sanoivat, että Hollywoodi on feikkiä eikä niissä elokuvissa oikeasti ne asiat tapahdu. Aina luuli allekirjoittanut, että nukkeja ja kumipukuihmisiä elokuvissa käyttävät he. Nyt pitäisi aikakoneella päästä koulunpihalle sanomaan, että kyllä muuten tapahtuu aidosti elokuvissa asiat.

Eikö ne ollut alligaattoreita?

Sori.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Avautui, että Bond-elokuvan Live and let die kohtauksessa, jossa JB hyppii krokotiilien selkiä pitkin, hypitään oikeasti krokotiilien selkiä pitkin. Ei Moore tietysti, mutta eräs krokojen kasvattaja Heppu H. Heppunen pomppii ehta aitojen krokojen selkiä pitkin. Yritti sitä 5 kertaa ja ansaitsi 193 tikkiä.

Että pännii nyt, kun koulun pihalla isot pojat aina sanoivat, että Hollywoodi on feikkiä eikä niissä elokuvissa oikeasti ne asiat tapahdu. Aina luuli allekirjoittanut, että nukkeja ja kumipukuihmisiä elokuvissa käyttävät he. Nyt pitäisi aikakoneella päästä koulunpihalle sanomaan, että kyllä muuten tapahtuu aidosti elokuvissa asiat.
Tuus nyt @Roger Moore kertomaan, että montako tikkiä sait.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Anssi Kela. Ihminenkin voi olla asia.

Muistin toki Pekan ja Suden ysäriltä, mutta vuosituhannen vaihteessahan Anssi nousi suurempaan tietoisuuteen. Silloin sain hänestä aika allergisia reaktioita.

Sittemmin mielipiteeni on pehmentynyt. Anssi on ollut paljon julkisuudessa ja antanut itsestään kuvan hyvin täyspäisenä ja vilpittömänä ihmisenä ja aitona musiikkidiggarina. Kerran olen myös hänet tavannut, ja tuo kuva oli ihan oikea. Mukava jamppa.

Rumbassakin Samuli Knuuti lähti joskus aikoinaan ajamaan kartingia Anssi Kelan kanssa. Knuutihan oli tunnettu siitä, että vihasi Kelan musiikkia. Kisassa Anssi voitti, ja lopulta syntyi juttu, jossa kerrottiin, kuinka Anssi Kela on hieno mies musiikistaan huolimatta.

Muusikosta on ehkä vähän arveluttavaa ja vähättelevää sanoa, että hän on paljon muutakin kuin musiikkinsa. Mutta ainakin Anssi Kela on. Enkä tiedä, kiusaako se häntä lopulta lainkaan.

Silti esimerkiksi nämä ovat ihan erinomaisia:







 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ruotsin rallin in-car-kameran lähetystä katsellessa on avautunut, että järjetöntä ylinopeutta on järjetöntä ajaa muualla kuin suljetuilla teillä.
Eikä nuo huippukuskitkaan aina saa autoaan pysymään tiellä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Anssi Kela. Ihminenkin voi olla asia.

Muistin toki Pekan ja Suden ysäriltä, mutta vuosituhannen vaihteessahan Anssi nousi suurempaan tietoisuuteen. Silloin sain hänestä aika allergisia reaktioita.

Sittemmin mielipiteeni on pehmentynyt. Anssi on ollut paljon julkisuudessa ja antanut itsestään kuvan hyvin täyspäisenä ja vilpittömänä ihmisenä ja aitona musiikkidiggarina. Kerran olen myös hänet tavannut, ja tuo kuva oli ihan oikea. Mukava jamppa.

Rumbassakin Samuli Knuuti lähti joskus aikoinaan ajamaan kartingia Anssi Kelan kanssa. Knuutihan oli tunnettu siitä, että vihasi Kelan musiikkia. Kisassa Anssi voitti, ja lopulta syntyi juttu, jossa kerrottiin, kuinka Anssi Kela on hieno mies musiikistaan huolimatta.

Muusikosta on ehkä vähän arveluttavaa ja vähättelevää sanoa, että hän on paljon muutakin kuin musiikkinsa. Mutta ainakin Anssi Kela on. Enkä tiedä, kiusaako se häntä lopulta lainkaan.

Silti esimerkiksi nämä ovat ihan erinomaisia:







Anssihan on hieno mies. Jokainen, joka jumaloi Neil Youngia ja muita hienoja miehiä on hieno mies. Tai nainen.

En diggaa Anssin musiikkia, tylsää sävelradiokamaa, löysää vätkytystä. Ihmisenä se vaikuttaa kuitenkin ihan kelvolta. Toisessa ulottuvuudessa voitaisiin olla vaikka kavereita. Vittuilisin sitten sille että taas oot tehnyt jotain vitun itkuballadeja. Se vastaisi, että itkuballadit tuo leivän pöytään. Sitten ehkä osaisin olla hetken hiljaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis ootteks te koskaan funtsinut paljonko te saatte kaloreita päivässä? Kun kyllähän jo pelkästä kaljasta saa sen vajaa 3000 kcal. Plus päälle vaikka kahdet isot makkaraperunat extra majoneesilla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siis ootteks te koskaan funtsinut paljonko te saatte kaloreita päivässä? Kun kyllähän jo pelkästä kaljasta saa sen vajaa 3000 kcal. Plus päälle vaikka kahdet isot makkaraperunat extra majoneesilla.
Joskus joo, mutta kaljaa ei tule juotua päivittäin. Kunnioitan housujani liikaa enkä halua niihin ripulia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siis ootteks te koskaan funtsinut paljonko te saatte kaloreita päivässä? Kun kyllähän jo pelkästä kaljasta saa sen vajaa 3000 kcal. Plus päälle vaikka kahdet isot makkaraperunat extra majoneesilla.
En ole muuten koskaan funtsinut. Olen syönyt kun on nälkä ja ollut syömättä kun ei ole ollut nälkä. Mikä tässä on vaikeaa?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ole muuten koskaan funtsinut. Olen syönyt kun on nälkä ja ollut syömättä kun ei ole ollut nälkä. Mikä tässä on vaikeaa?
Kun katsoo ihmisiä ympärillä, niin monelle se näyttää olevan todella vaikeaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös