4
444
Osaatko sanoa, onko yörakastelu vielä aktiivista?Oli hänellä ihan vaatteet päällä.
Oon kyllä joskus (kauan) sitten nähnyt vanhempani kun ne oli "silleen". Yökastelu ei ole vieläkään loppunut.
Osaatko sanoa, onko yörakastelu vielä aktiivista?Oli hänellä ihan vaatteet päällä.
Oon kyllä joskus (kauan) sitten nähnyt vanhempani kun ne oli "silleen". Yökastelu ei ole vieläkään loppunut.
No ei varmasti ole, faija vaihtoi hiippakuntaa kolmisen vuotta sitten. Tai sitten tapahtuu jotain mitä en tiedä. Onneksi.Osaatko sanoa, onko yörakastelu vielä aktiivista?
No höh, osanottoni vielä tässä vaiheessa.No ei varmasti ole, faija vaihtoi hiippakuntaa kolmisen vuotta sitten.
Lukeminen kannattaa aina. tmDonnerinJörkka.No höh, osanottoni vielä tässä vaiheessa.
Sen piti olla ihan hauska juttu, kun aluksi luin asiayhteydessä yökastelun yörakasteluksi.
Tämä juntti tiesi tämän. Jossakin matkaohjelmassa oli, minkä joku aika sitten väijyin. Epäilen Matkapassia syypääksi tälle tiedolle.Tiesittekö juntit, ettepä tietenkään, että Brasilian pohjoisin kohta (northernmost) on lähempänä Kanadaa kuin Brasilian eteläisintä kohtaa (southernmost).
Tiesittekö juntit, ettepä tietenkään, että Brasilian pohjoisin kohta (northernmost) on lähempänä Kanadaa kuin Brasilian eteläisintä kohtaa (southernmost).
Vaan tiesittekö juntit, että Jan Hautalalla on uran yhteenlaskettu kärkilyöntimäärä 1776 ja prosentit mukavat 63.29%? Nytpähän tiedätte.Tämä juntti tiesi tämän. Jossakin matkaohjelmassa oli, minkä joku aika sitten väijyin. Epäilen Matkapassia syypääksi tälle tiedolle.
Jos olisit lukenut Aku Ankkaa olisit tämänkin tiennyt jo 90-luvulla. T: Alpertti YkskiviKaksi eri asiaa avautui minulle tässä hiljattain:
Albert Einsteinin sukunimi olisi suomalaisittain Yksikivi.
Saksaksi ein = yksi ja stein = kivi. Pertti Yksikivi, tuo nero!
Oon lukenut, ei ole vaan tainnut osua silmään. Mietinkin että tosta saisi nimen perusteella Akkariin hyvän hahmon, jos ei ole siellä jo ollut. Mutta totta kai se Ykskivi on jo Ankkalinnassa pyörinyt.Jos olisit lukenut Aku Ankkaa olisit tämänkin tiennyt jo 90-luvulla. T: Alpertti Ykskivi
Tuon Einsteinin voisi kääntää myös pelkästään Kiveksi tai vaikka Eräskivi, sillä sana Stein on maskuliini substantiivi ja sen epämääräinen artikkeli on ein, jolloin ein Stein tarkoittaa jotakin yhtä määräämätöntä kiveä.Kaksi eri asiaa avautui minulle tässä hiljattain:
Albert Einsteinin sukunimi olisi suomalaisittain Yksikivi.
Saksaksi ein = yksi ja stein = kivi. Pertti Yksikivi, tuo nero!
...
Tätä olen ehdottanut monesti baaripähkinään kysymykseksi, mutta ainakaan visiossa joissa minä olen käynyt, tätä kysymystä ei ole esitetty.Ranskan pisin maaraja on Brasilian kanssa.
Tämän taisin bongata jostain Youtube videosta, on kyllä hämmentävä nippelitieto.
Syy tähän on tietty Ranskan Guiana, jolla on 730 km rajaa Brasilian kanssa. Seuraavana tulee sitten Espanja, jonka kanssa ihan Euroopan Ranskalla on 646 km yhteistä rajaa.
Räyhä-Ralf se on ihan suomeksi. En tiedä mistä tuollaisen olit kaivanut. Edes Google ei löydä mitään, jos kirjoittaa Wreck-it Ralph sokerihumalaWreck-it Ralph -leffan nimi on suomeksi Sokerihumala ainakin IMDd:ssa. Masentavan surkea nimiväännös, joka ei yhtään palvele hyvää leffaa. Kakkososan nimi on samaisella saitilla Sokeriruuhka verkossa.
Nää on jänniä. Puolet kanukeista asuu noin Italian tasolla. Ja brassit on huomattavasti lännempänä kun joku Nyki. Brassit on myös loppukimuroissa aika ihan saakelin iso. Ja Pariisi on tiheämmin asuttu kuin tuo Nyki.Tiesittekö juntit, ettepä tietenkään, että Brasilian pohjoisin kohta (northernmost) on lähempänä Kanadaa kuin Brasilian eteläisintä kohtaa (southernmost).
Puolituttu muija on OnlyFanssissa. Ööö...
Niin ja sitten kun kertoo vielä sen peukalon ja etusormen välisestä matkasta miten se korreloi mittojen suhteen. Montakohan tuntia siellä sit ihmetellään.Tiesittekö, että jos jonnelle kertoo, että sen peniksen koko lepotilassa korreloi sen peukalon kokoa ja että sian orgasmi kestää jopa puoli tuntia, jonnen saa pysymään paikallaan ainakin puoli tuntia tuijottamassa peukkuaan.
Avautui, että olin varmaan aika paska jääkiekon pelaaja. Semmonen peruspakkihan minä olin, Enemmän jäähyjä kuin maaleja. Tai syöttöjä. Valmentajana, jota olen tehnyt pidemäpään kuin pelannut, en varmaan olisi antanut itselleni kovinkaan paljoa peliaikaa.