Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Olen aina luullut että Mert Otsamo on nainen. No hän onkin näköjään mies. En ole siis koskaan nähnyt missään, kuullut ainoastaan nimen.
Taitaa olla oikein miesten mies.Olen aina luullut että Mert Otsamo on nainen. No hän onkin näköjään mies. En ole siis koskaan nähnyt missään, kuullut ainoastaan nimen.
Onhan toi tyylikäs herrasmies ja oikein miesten mies tosiaan. Jää jotkut uniset hiirulaiset kuten Sami Sykkö kakkoseeen.... eiku siis kakkoseksi. Ja ei siis mitään Sykköäkään vastaan, ihan viihdyttävä heppu sekin.Taitaa olla oikein miesten mies.
Barbieista kaiken sykähdyttävimmän cv:n omaa Klaus Barbie.Barbeista kaikkein paras liikkuvuus on pyörätuolibarbiella
Onko nää sun vinkumiset rapista, osastoa kuulematta paskaa, vai perustuuko jopa Cheekin kaltaisiin "rap" suuruuksiin? Mistä moinen junttimainen viha kumpuaa?Avautui, että suomirap on maassamme kuulemma musiikin valtavirtaa tätä nykyä... ja että se rinnastetaan r&b-musiikkiin...
Noh, mun puolesta suomirap voi voida hyvin ja vallata alaa, mutta ei sitä pidä sekoittaa musiikkiin, varsinkaan perinteiseen rhythm&bluesiin. Se on sama kuin rinnastaisi kerran syödyn ruoka-annoksen syömättömään...
Jaahas... yksi valtavirran esitaistelija ratsasti sitten paikalle muna pystyssä vinkumaan elämän kovuutta... varmaan jonkun_vitun_gettomassan fanipoju... jou... ja mitä näitä nyt onkaan...Onko nää sun vinkumiset rapista, osastoa kuulematta paskaa, vai perustuuko jopa Cheekin kaltaisiin "rap" suuruuksiin? Mistä moinen junttimainen viha kumpuaa?
Tässä sinulle seuraava "avautuminen": R&B (tai RnB)-musiikki ei ole sama asia kuin rhythm&blues -musiikki.Avautui, että suomirap on maassamme kuulemma musiikin valtavirtaa tätä nykyä... ja että se rinnastetaan r&b-musiikkiin...
Noh, mun puolesta suomirap voi voida hyvin ja vallata alaa, mutta ei sitä pidä sekoittaa musiikkiin, varsinkaan perinteiseen rhythm&bluesiin. Se on sama kuin rinnastaisi kerran syödyn ruoka-annoksen syömättömään...
Semmosta, vaikeeta tosta nyt on tulkita juuta tai jaata. Pitää siis olettaa, että ihan vaan junttimaisuuttasi täällä huutelet.Jaahas... yksi valtavirran esitaistelija ratsasti sitten paikalle muna pystyssä vinkumaan elämän kovuutta... varmaan jonkun_vitun_gettomassan fanipoju... jou... ja mitä näitä nyt onkaan...
Niin - kuka mitäkin junttina pitää... mulle yks niitä asioita on tää suomiräp kaikessa surkuhupaisuudessaan.Semmosta, vaikeeta tosta nyt on tulkita juuta tai jaata. Pitää siis olettaa, että ihan vaan junttimaisuuttasi täällä huutelet.
No nyt avautui jo hieman paremmin. Samaa mieltä siitä, että turha on tosiaan toisten mieltymyksistä alkaa kiukuttelemaan. Se mitä alunperin oikeastaan ihmettelin, on se kun väki ihan irrallaan mistään kokee tarpeelliseksi ilmoittaa, että se ja tämä on kyllä hirmuista kakkelia. Voihan tietty joku haluta näitäkin asioita kuulla ja tietää.Niin - kuka mitäkin junttina pitää... mulle yks niitä asioita on tää suomiräp kaikessa surkuhupaisuudessaan.
Tietysti... eihän makuasioista ja mieltymyksistä kannattaisi kiistellä, ei siitä mitään älyllistä saa kuitenkaan aikaan.
Mutta, kuten jo totesin, suomiräp saa mun puolestani olla ihan mitä nyt onkaan, mutta en minä sitä miksikään musiikiksi luokittele, edelleenkään.
Sama.Musiikki merkitsee eri ihmisille eri asioita.
Minulle musiikki merkitsee melodiaa, sävelkulkua. Nykyajan artistien tuotantoa on esimerkiksi vaikea viheltää tai hyräillä, koska melodiaa ei ole. On vain rytmi.
Mutta, kuten jo totesin, suomiräp saa mun puolestani olla ihan mitä nyt onkaan, mutta en minä sitä miksikään musiikiksi luokittele, edelleenkään.
Juu - ei...Miksi et luokittelisi? Musiikkia se on, vaikka sinä et siitä pidä tai et sitä tykkää kuunnella.
En minäkään pidä maksalaatikosta, mutta luokittelen sen silti ruoaksi.
Ei varmaan monellakaan ole varsinaista käyttöä, mutta työasioissa jatkuvasti erilaisissa kokouksissa istuvan henkilön tavoittamiseen voi olla varsin hyödyllinen ominaisuus.Ei kyllä avaudu että miksi tommoinen ominaisuus nykypäivänä ylipäänsä on olemassa. En ikinä jätä viestiä vastaajaan eikä kukaan jätä minulle. Ja kuka suostuu maksamaan 1,5e/kk vastaajapalvelusta?
Ovela keino saada xxx tuhannelta asiakkaalta helpot 1,5€/kk lisää… Itseäni kyrsi tämä sen verran että laitoin kilpailijalle kyselyä, katsotaan tarjoukset ja sitten päätökset jatkosta. Klikkailin silti vastaajan pois käytöstä, pojan liittymä ja tuskin ikinä käyttänyt, taitaa perinteinen puhelintoimintokin noille aika turha.Telialta tuli viesti: "Jos haluat pitää vastaajan liittymässäsi, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Liittymän ja vastaajan uusi yhteishinta on 3.4.2023 alkaen x, joka koostuu liittymän hinnasta y ja vastaajan hinnasta 1,50 €/kk. Liittymääsi päivittyy uudistettu, nykyistä monipuolisempi vastaaja 3.4.2023."
Avautui, että tuossa toisessa nimissäni olevassa liittymässä (hankin tuon noin -97, toisen tyttären käytössä nykyään) on vastaaja ja toisessa (toisen tyttären käytössä) ilmeisesti ei ole, kun siitä ei moista ilmoitusta tullut.
Ei kyllä avaudu että miksi tommoinen ominaisuus nykypäivänä ylipäänsä on olemassa. En ikinä jätä viestiä vastaajaan eikä kukaan jätä minulle. Ja kuka suostuu maksamaan 1,5e/kk vastaajapalvelusta?
Avautui, että Bond-elokuvan Live and let die kohtauksessa, jossa JB hyppii krokotiilien selkiä pitkin, hypitään oikeasti krokotiilien selkiä pitkin. Ei Moore tietysti, mutta eräs krokojen kasvattaja Heppu H. Heppunen pomppii ehta aitojen krokojen selkiä pitkin. Yritti sitä 5 kertaa ja ansaitsi 193 tikkiä.
Että pännii nyt, kun koulun pihalla isot pojat aina sanoivat, että Hollywoodi on feikkiä eikä niissä elokuvissa oikeasti ne asiat tapahdu. Aina luuli allekirjoittanut, että nukkeja ja kumipukuihmisiä elokuvissa käyttävät he. Nyt pitäisi aikakoneella päästä koulunpihalle sanomaan, että kyllä muuten tapahtuu aidosti elokuvissa asiat.
Tuus nyt @Roger Moore kertomaan, että montako tikkiä sait.Avautui, että Bond-elokuvan Live and let die kohtauksessa, jossa JB hyppii krokotiilien selkiä pitkin, hypitään oikeasti krokotiilien selkiä pitkin. Ei Moore tietysti, mutta eräs krokojen kasvattaja Heppu H. Heppunen pomppii ehta aitojen krokojen selkiä pitkin. Yritti sitä 5 kertaa ja ansaitsi 193 tikkiä.
Että pännii nyt, kun koulun pihalla isot pojat aina sanoivat, että Hollywoodi on feikkiä eikä niissä elokuvissa oikeasti ne asiat tapahdu. Aina luuli allekirjoittanut, että nukkeja ja kumipukuihmisiä elokuvissa käyttävät he. Nyt pitäisi aikakoneella päästä koulunpihalle sanomaan, että kyllä muuten tapahtuu aidosti elokuvissa asiat.
Saat anteeksi. Ja puolestani saavat olla vaikka gaviaaleja. Ei aika riitä harrastamaan biologiaa, kun on niin paljon kaikkea muuta.Eikö ne ollut alligaattoreita?
Sori.