Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 878 123
  • 34 582

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tsiigasin (ilmeisesti) ensimmäistä kertaa elämäni aikana ensimmäisen Terminaattori-leffan ja avautui, että edellisen viestin kirjoittaneen palstalaisen kaimahan oli leffassa pahis ja päälle vielä aika mulkku tyyppi.

Aika outo ratkaisu muuten Kyle Reeselta napata housut kadulla makaavalta pultsarilta.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui, että suomirap on maassamme kuulemma musiikin valtavirtaa tätä nykyä... ja että se rinnastetaan r&b-musiikkiin...
Noh, mun puolesta suomirap voi voida hyvin ja vallata alaa, mutta ei sitä pidä sekoittaa musiikkiin, varsinkaan perinteiseen rhythm&bluesiin. Se on sama kuin rinnastaisi kerran syödyn ruoka-annoksen syömättömään...

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tsiigasin (ilmeisesti) ensimmäistä kertaa elämäni aikana ensimmäisen Terminaattori-leffan ja avautui, että edellisen viestin kirjoittaneen palstalaisen kaimahan oli leffassa pahis ja päälle vielä aika mulkku tyyppi.

Aika outo ratkaisu muuten Kyle Reeselta napata housut kadulla makaavalta pultsarilta.
"Come with me, if you want to live".

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se vaatteiden ostaminen jotenkin hankalaa nykyään, ainakin mulle. Ennen ei ollut, tai sitä otti vaan ne viisnollaykköset siitä hyllystä jne. 120e näytti olevan nyt. No muualta sitten ostin kahdet farkut ja vähän muutakin.

Joo Itiksessä kävin kahteenkin kertaan kiertelemässä ja kolmannen kerran kun menin niin päätin etten nyt lähde ilman. Sellaisissakin liikkeissä kävin, missä ennen en ole käynyt. Oli revittyä farkkua, rypistettyä ja kuluneita, vaikka mitä remmejäkin roikkui. Oli slim fittiä ja skinnyä.

Ja krapula.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Olen aina luullut että Mert Otsamo on nainen. No hän onkin näköjään mies. En ole siis koskaan nähnyt missään, kuullut ainoastaan nimen.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Taitaa olla oikein miesten mies.
Onhan toi tyylikäs herrasmies ja oikein miesten mies tosiaan. Jää jotkut uniset hiirulaiset kuten Sami Sykkö kakkoseeen.... eiku siis kakkoseksi. Ja ei siis mitään Sykköäkään vastaan, ihan viihdyttävä heppu sekin.

Ammattilaisia nuo molemmat joten nostan virtuaalista päähinettäni.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui, että juuri nyt subilta tulevassa elokuvassa "Sentinel" on salaisen palvelun naisagentti nimeltä Marin (Eva Longoria).

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Avautui, että suomirap on maassamme kuulemma musiikin valtavirtaa tätä nykyä... ja että se rinnastetaan r&b-musiikkiin...
Noh, mun puolesta suomirap voi voida hyvin ja vallata alaa, mutta ei sitä pidä sekoittaa musiikkiin, varsinkaan perinteiseen rhythm&bluesiin. Se on sama kuin rinnastaisi kerran syödyn ruoka-annoksen syömättömään...
Onko nää sun vinkumiset rapista, osastoa kuulematta paskaa, vai perustuuko jopa Cheekin kaltaisiin "rap" suuruuksiin? Mistä moinen junttimainen viha kumpuaa?

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko nää sun vinkumiset rapista, osastoa kuulematta paskaa, vai perustuuko jopa Cheekin kaltaisiin "rap" suuruuksiin? Mistä moinen junttimainen viha kumpuaa?
Jaahas... yksi valtavirran esitaistelija ratsasti sitten paikalle muna pystyssä vinkumaan elämän kovuutta... varmaan jonkun_vitun_gettomassan fanipoju... jou... ja mitä näitä nyt onkaan...

Tässä sinulle seuraava "avautuminen": R&B (tai RnB)-musiikki ei ole sama asia kuin rhythm&blues -musiikki.

Suosikkijoukkue
Jaahas... yksi valtavirran esitaistelija ratsasti sitten paikalle muna pystyssä vinkumaan elämän kovuutta... varmaan jonkun_vitun_gettomassan fanipoju... jou... ja mitä näitä nyt onkaan...
Semmosta, vaikeeta tosta nyt on tulkita juuta tai jaata. Pitää siis olettaa, että ihan vaan junttimaisuuttasi täällä huutelet.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Musiikki merkitsee eri ihmisille eri asioita.
Minulle musiikki merkitsee melodiaa, sävelkulkua. Nykyajan artistien tuotantoa on esimerkiksi vaikea viheltää tai hyräillä, koska melodiaa ei ole. On vain rytmi.
Vetävät sävelkulut on enimmäkseen jo löydetty, eikä uusia ole helppo keksiä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semmosta, vaikeeta tosta nyt on tulkita juuta tai jaata. Pitää siis olettaa, että ihan vaan junttimaisuuttasi täällä huutelet.
Niin - kuka mitäkin junttina pitää... mulle yks niitä asioita on tää suomiräp kaikessa surkuhupaisuudessaan.

Tietysti... eihän makuasioista ja mieltymyksistä kannattaisi kiistellä, ei siitä mitään älyllistä saa kuitenkaan aikaan.
Mutta, kuten jo totesin, suomiräp saa mun puolestani olla ihan mitä nyt onkaan, mutta en minä sitä miksikään musiikiksi luokittele, edelleenkään.

Suosikkijoukkue
Niin - kuka mitäkin junttina pitää... mulle yks niitä asioita on tää suomiräp kaikessa surkuhupaisuudessaan.

Tietysti... eihän makuasioista ja mieltymyksistä kannattaisi kiistellä, ei siitä mitään älyllistä saa kuitenkaan aikaan.
Mutta, kuten jo totesin, suomiräp saa mun puolestani olla ihan mitä nyt onkaan, mutta en minä sitä miksikään musiikiksi luokittele, edelleenkään.
No nyt avautui jo hieman paremmin. Samaa mieltä siitä, että turha on tosiaan toisten mieltymyksistä alkaa kiukuttelemaan. Se mitä alunperin oikeastaan ihmettelin, on se kun väki ihan irrallaan mistään kokee tarpeelliseksi ilmoittaa, että se ja tämä on kyllä hirmuista kakkelia. Voihan tietty joku haluta näitäkin asioita kuulla ja tietää.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Musiikki merkitsee eri ihmisille eri asioita.
Minulle musiikki merkitsee melodiaa, sävelkulkua. Nykyajan artistien tuotantoa on esimerkiksi vaikea viheltää tai hyräillä, koska melodiaa ei ole. On vain rytmi.
Sama.

Hieno sävellys jää laakista päähän ensimmäistä kertaa kuultaessa. En osaa soittaa mitään, mutta sävelkorvaa on, vaikka itse sanonkin.

Se on nimenomaan tärkeää, että voi viheltää mukana. Elintärkeää.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Helsingillä ja nykyään myös Espoolla on todella hyvät karttapalvelut omilla kotisivuillaan, joista pääsee näkemään muun muassa valmisteilla olevat asemakaavat, uudet tiehankkeet sekä kehitettävät alueet suurella kartalla. Valitettavasti Vantaalla tilanne on toinen ja muutenkin heidän sivustonsa ovat laadultaan heikommat kuin kahdella ensin mainitulla kaupungilla.

eeMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers

Miksi et luokittelisi? Musiikkia se on, vaikka sinä et siitä pidä tai et sitä tykkää kuunnella.

En minäkään pidä maksalaatikosta, mutta luokittelen sen silti ruoaksi.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miksi et luokittelisi? Musiikkia se on, vaikka sinä et siitä pidä tai et sitä tykkää kuunnella.

En minäkään pidä maksalaatikosta, mutta luokittelen sen silti ruoaksi.
Juu - ei...

PS. Maksalaatikko on hyvää!

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Telialta tuli viesti: "Jos haluat pitää vastaajan liittymässäsi, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Liittymän ja vastaajan uusi yhteishinta on 3.4.2023 alkaen x, joka koostuu liittymän hinnasta y ja vastaajan hinnasta 1,50 €/kk. Liittymääsi päivittyy uudistettu, nykyistä monipuolisempi vastaaja 3.4.2023."

Avautui, että tuossa toisessa nimissäni olevassa liittymässä (hankin tuon noin -97, toisen tyttären käytössä nykyään) on vastaaja ja toisessa (toisen tyttären käytössä) ilmeisesti ei ole, kun siitä ei moista ilmoitusta tullut.

Ei kyllä avaudu että miksi tommoinen ominaisuus nykypäivänä ylipäänsä on olemassa. En ikinä jätä viestiä vastaajaan eikä kukaan jätä minulle. Ja kuka suostuu maksamaan 1,5e/kk vastaajapalvelusta?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy