Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 703 282
  • 33 895

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tiesittekö juntit, ettepä tietenkään, että Brasilian pohjoisin kohta (northernmost) on lähempänä Kanadaa kuin Brasilian eteläisintä kohtaa (southernmost).
Nää on jänniä. Puolet kanukeista asuu noin Italian tasolla. Ja brassit on huomattavasti lännempänä kun joku Nyki. Brassit on myös loppukimuroissa aika ihan saakelin iso. Ja Pariisi on tiheämmin asuttu kuin tuo Nyki.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tiesittekö, että jos jonnelle kertoo, että sen peniksen koko lepotilassa korreloi sen peukalon kokoa ja että sian orgasmi kestää jopa puoli tuntia, jonnen saa pysymään paikallaan ainakin puoli tuntia tuijottamassa peukkuaan.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Puolituttu muija on OnlyFanssissa. Ööö...

Luurankoja on kaapissa aika monellakin. Toisaalta en näe mitään pahaa jos joku näyttelee privaatisti maksusta. Jos joku haluaa rahansa sillä tapaa niin onnea.

Omalle kohdalle on Tinderissä tapahtunut yks hömppämatchi. Kun sen kummempia miettimättä jos tyyppi on kivanoloinen niin pääsee oikealle.

Sitten kerran tajusin että se oli yks tusinajulkkis johon tuli matchi -> poistoon oitis.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tiesittekö, että jos jonnelle kertoo, että sen peniksen koko lepotilassa korreloi sen peukalon kokoa ja että sian orgasmi kestää jopa puoli tuntia, jonnen saa pysymään paikallaan ainakin puoli tuntia tuijottamassa peukkuaan.
Niin ja sitten kun kertoo vielä sen peukalon ja etusormen välisestä matkasta miten se korreloi mittojen suhteen. Montakohan tuntia siellä sit ihmetellään.
 

Glove

Jäsen
Avautui, että olin varmaan aika paska jääkiekon pelaaja. Semmonen peruspakkihan minä olin, Enemmän jäähyjä kuin maaleja. Tai syöttöjä. Valmentajana, jota olen tehnyt pidemäpään kuin pelannut, en varmaan olisi antanut itselleni kovinkaan paljoa peliaikaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Avautui, että olin varmaan aika paska jääkiekon pelaaja. Semmonen peruspakkihan minä olin, Enemmän jäähyjä kuin maaleja. Tai syöttöjä. Valmentajana, jota olen tehnyt pidemäpään kuin pelannut, en varmaan olisi antanut itselleni kovinkaan paljoa peliaikaa.

Enemmän Pasi Peltonen kuin Pekka Saravo.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tsiigasin (ilmeisesti) ensimmäistä kertaa elämäni aikana ensimmäisen Terminaattori-leffan ja avautui, että edellisen viestin kirjoittaneen palstalaisen kaimahan oli leffassa pahis ja päälle vielä aika mulkku tyyppi.

Aika outo ratkaisu muuten Kyle Reeselta napata housut kadulla makaavalta pultsarilta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui, että suomirap on maassamme kuulemma musiikin valtavirtaa tätä nykyä... ja että se rinnastetaan r&b-musiikkiin...
Noh, mun puolesta suomirap voi voida hyvin ja vallata alaa, mutta ei sitä pidä sekoittaa musiikkiin, varsinkaan perinteiseen rhythm&bluesiin. Se on sama kuin rinnastaisi kerran syödyn ruoka-annoksen syömättömään...
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tsiigasin (ilmeisesti) ensimmäistä kertaa elämäni aikana ensimmäisen Terminaattori-leffan ja avautui, että edellisen viestin kirjoittaneen palstalaisen kaimahan oli leffassa pahis ja päälle vielä aika mulkku tyyppi.

Aika outo ratkaisu muuten Kyle Reeselta napata housut kadulla makaavalta pultsarilta.
"Come with me, if you want to live".
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se vaatteiden ostaminen jotenkin hankalaa nykyään, ainakin mulle. Ennen ei ollut, tai sitä otti vaan ne viisnollaykköset siitä hyllystä jne. 120e näytti olevan nyt. No muualta sitten ostin kahdet farkut ja vähän muutakin.

Joo Itiksessä kävin kahteenkin kertaan kiertelemässä ja kolmannen kerran kun menin niin päätin etten nyt lähde ilman. Sellaisissakin liikkeissä kävin, missä ennen en ole käynyt. Oli revittyä farkkua, rypistettyä ja kuluneita, vaikka mitä remmejäkin roikkui. Oli slim fittiä ja skinnyä.

Ja krapula.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen aina luullut että Mert Otsamo on nainen. No hän onkin näköjään mies. En ole siis koskaan nähnyt missään, kuullut ainoastaan nimen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Taitaa olla oikein miesten mies.
Onhan toi tyylikäs herrasmies ja oikein miesten mies tosiaan. Jää jotkut uniset hiirulaiset kuten Sami Sykkö kakkoseeen.... eiku siis kakkoseksi. Ja ei siis mitään Sykköäkään vastaan, ihan viihdyttävä heppu sekin.

Ammattilaisia nuo molemmat joten nostan virtuaalista päähinettäni.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui, että juuri nyt subilta tulevassa elokuvassa "Sentinel" on salaisen palvelun naisagentti nimeltä Marin (Eva Longoria).
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Avautui, että suomirap on maassamme kuulemma musiikin valtavirtaa tätä nykyä... ja että se rinnastetaan r&b-musiikkiin...
Noh, mun puolesta suomirap voi voida hyvin ja vallata alaa, mutta ei sitä pidä sekoittaa musiikkiin, varsinkaan perinteiseen rhythm&bluesiin. Se on sama kuin rinnastaisi kerran syödyn ruoka-annoksen syömättömään...
Onko nää sun vinkumiset rapista, osastoa kuulematta paskaa, vai perustuuko jopa Cheekin kaltaisiin "rap" suuruuksiin? Mistä moinen junttimainen viha kumpuaa?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Onko nää sun vinkumiset rapista, osastoa kuulematta paskaa, vai perustuuko jopa Cheekin kaltaisiin "rap" suuruuksiin? Mistä moinen junttimainen viha kumpuaa?
Jaahas... yksi valtavirran esitaistelija ratsasti sitten paikalle muna pystyssä vinkumaan elämän kovuutta... varmaan jonkun_vitun_gettomassan fanipoju... jou... ja mitä näitä nyt onkaan...
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Avautui, että suomirap on maassamme kuulemma musiikin valtavirtaa tätä nykyä... ja että se rinnastetaan r&b-musiikkiin...
Noh, mun puolesta suomirap voi voida hyvin ja vallata alaa, mutta ei sitä pidä sekoittaa musiikkiin, varsinkaan perinteiseen rhythm&bluesiin. Se on sama kuin rinnastaisi kerran syödyn ruoka-annoksen syömättömään...
Tässä sinulle seuraava "avautuminen": R&B (tai RnB)-musiikki ei ole sama asia kuin rhythm&blues -musiikki.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Jaahas... yksi valtavirran esitaistelija ratsasti sitten paikalle muna pystyssä vinkumaan elämän kovuutta... varmaan jonkun_vitun_gettomassan fanipoju... jou... ja mitä näitä nyt onkaan...
Semmosta, vaikeeta tosta nyt on tulkita juuta tai jaata. Pitää siis olettaa, että ihan vaan junttimaisuuttasi täällä huutelet.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Musiikki merkitsee eri ihmisille eri asioita.
Minulle musiikki merkitsee melodiaa, sävelkulkua. Nykyajan artistien tuotantoa on esimerkiksi vaikea viheltää tai hyräillä, koska melodiaa ei ole. On vain rytmi.
Vetävät sävelkulut on enimmäkseen jo löydetty, eikä uusia ole helppo keksiä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Semmosta, vaikeeta tosta nyt on tulkita juuta tai jaata. Pitää siis olettaa, että ihan vaan junttimaisuuttasi täällä huutelet.
Niin - kuka mitäkin junttina pitää... mulle yks niitä asioita on tää suomiräp kaikessa surkuhupaisuudessaan.

Tietysti... eihän makuasioista ja mieltymyksistä kannattaisi kiistellä, ei siitä mitään älyllistä saa kuitenkaan aikaan.
Mutta, kuten jo totesin, suomiräp saa mun puolestani olla ihan mitä nyt onkaan, mutta en minä sitä miksikään musiikiksi luokittele, edelleenkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös