EVVKEhkä asiaa on punnittu tarkkaan, että kumpi meriitti kiinnostaa lukijoita enemmän ”missin poikaystävä” vai ”Gladiaattori-tähden veli”.
EVVKEhkä asiaa on punnittu tarkkaan, että kumpi meriitti kiinnostaa lukijoita enemmän ”missin poikaystävä” vai ”Gladiaattori-tähden veli”.
No, puolensa ja puolensa...Ehkä asiaa on punnittu tarkkaan, että kumpi meriitti kiinnostaa lukijoita enemmän ”missin poikaystävä” vai ”Gladiaattori-tähden veli”.
Ja samoin toisessa kohtaa "Tangokuningattaren sisko" vai "Piia Koriseva".Ehkä asiaa on punnittu tarkkaan, että kumpi meriitti kiinnostaa lukijoita enemmän ”missin poikaystävä” vai ”Gladiaattori-tähden veli”.
Höpönlöpön."Riki Sorsan veli" on kyllä se kovin titteli. Bensasta ei tarvitse maksaa mitään ja biliksessä voi kasin lyödä sisään, kun huvittaa. Saattaa...
Samaa pohdin itsekin, että kai herra jo 75 olisi. Aikansa toinen supertähti Ric Flair on niin ikään vasta 73. Kova elämä toki käy terveyden päälle.Minulle avautui, että vapaapainiskelijaukkeli Hoganin Hulk on vasta 69v. En millään meinannut uskoa Iltalehden uutista, että tuo ukkeli, joka näytti vanhalta jäärältä jo kasarilla repiessään painikehissä paitaa, on nuorempi kuin Arska ja Syltty ja samaa ikäluokkaa Willisin Brucen kanssa. Mitä, miten? Meinasi aivot nyrjähtää. Eikö hän muka ole 79v...?
Hulk Hoganhan tunnetusti paini vuodessa sen 400 päivää, koska meni useasti vuorokausirajan yli Japaniin. Siksi hän siis on noin paljon vanhempi oikeasti, verrattuna siihen mitä syntymäaika kertoo.Minulle avautui, että vapaapainiskelijaukkeli Hoganin Hulk on vasta 69v. En millään meinannut uskoa Iltalehden uutista, että tuo ukkeli, joka näytti vanhalta jäärältä jo kasarilla repiessään painikehissä paitaa, on nuorempi kuin Arska ja Syltty ja samaa ikäluokkaa Willisin Brucen kanssa. Mitä, miten? Meinasi aivot nyrjähtää. Eikö hän muka ole 79v...?
Showpainin Manowar. Silti jälkimmäistä menisin edelleen katsomaan.Hulk Hoganhan tunnetusti paini vuodessa sen 400 päivää, koska meni useasti vuorokausirajan yli Japaniin. Siksi hän siis on noin paljon vanhempi oikeasti, verrattuna siihen mitä syntymäaika kertoo.
Tais siis Manowar on rockin Hulk Hogan.Showpainin Manowar. Silti jälkimmäistä menisin edelleen katsomaan.
Vetti... Sinä vanha pervo. Mitä ny tällä kertaa ootte mutsis kaa irstaillu...?Se tunne, kun 85v mutsi on notkeampi kun mä.
Siellä se oli perse pystyssä kun menin käymään.Vetti... Sinä vanha pervo. Mitä ny tällä kertaa ootte mutsis kaa irstaillu...?
Toivottavasti oli myös jotain vaatetta päällä...Siellä se oli perse pystyssä kun menin käymään.
Vanha pervo... joo, olen molempia.
Oli hänellä ihan vaatteet päällä.Toivottavasti oli myös jotain vaatetta päällä...
nm. Ikuiset traumat
PS. Jos mutsin notkeus tekee ihmisestä pervon, kah, pehrvoha se sitte miehkhii...
PPS. Rauha äidin muistolle
Osaatko sanoa, onko yörakastelu vielä aktiivista?Oli hänellä ihan vaatteet päällä.
Oon kyllä joskus (kauan) sitten nähnyt vanhempani kun ne oli "silleen". Yökastelu ei ole vieläkään loppunut.
No ei varmasti ole, faija vaihtoi hiippakuntaa kolmisen vuotta sitten. Tai sitten tapahtuu jotain mitä en tiedä. Onneksi.Osaatko sanoa, onko yörakastelu vielä aktiivista?
No höh, osanottoni vielä tässä vaiheessa.No ei varmasti ole, faija vaihtoi hiippakuntaa kolmisen vuotta sitten.
Lukeminen kannattaa aina. tmDonnerinJörkka.No höh, osanottoni vielä tässä vaiheessa.
Sen piti olla ihan hauska juttu, kun aluksi luin asiayhteydessä yökastelun yörakasteluksi.