Sir von Aulis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jääkiekko
Allekirjoittaneelle ja kaverille avautui, mitä Super-Mario harrastaa vapaa-ajallaan.
Mulle avautui jokunen aika sitten, että Pohjolan logossa on P-kirjain. Olen katsonun sitä niin päin, että logon "kasvot" ovat vasemmalle päin, jolloin se vain näyttää joltain epämääräiseltä logolta.Eilen muuten minulle valkeni, että Philadelphia Flyersin logossa on P-kirjain. Enpä ole ennen niin logoa katsonut, että olisin tuon hiffannut. Pienestä pitäen katsonut logon olevan vain joku epämääräinen siipi.
Asia, joka ei ole avautunut minulle edelleenkään, on tuo Mega-Pussi yhdistettynä italialaisiin.
En mä tiedä miksi tämä italialaisia naurattaisi, mutta englanninkielisiä ainakin. Kirjoita googleen megapussi, niin tulee enemmänkin sivuja, joissa hihitellään asialle.Jaa. Tuli uudestaan mieleen tuo, joten vaihdoin Googlen hakukielen italiaksi ja kokeilin mitä pussilla löytyy. Ei varsinaisesti mitään täsmällistä, mutta sivun oikeaan laitaan ilmestyi joku xxxshop, movies for adults tjsp, joten römpsä lienee kyseessä. No, jotain tuollaista epäilinkin, mutta tulipahan nyt kysyttyä. Päättelinkö oikein?
Norsupoolossa norsun selässä on kaksi ihmistä. Toinen ohjaa ja toinen pelaa.
Allekirjoittaneelle ja kaverille avautui, mitä Super-Mario harrastaa vapaa-ajallaan.
Sunnuntain lehteä lukiessani itselleni avautui, että yskänlääke on humpuukia.
Lapsesta pitäen sitä on yskään minulle juotettu ja koko ikäni kuvitellut ettei kai näin tehtäisi eikä yskänlääkkeitä myytäisi ellei olisi tarkasti tutkittu ja todistettu, että se myös tehoaa yskään.
Sunnuntain lehdestä saikin sitten lukea, että itse asiassa yskänlääkkeen tehoa on tutkittu todella vähän ja niissä vähissäkin tutkimuksissa todettu, ettei yskänlääke ollut sen tehokkaampi kuin lumelääkekään.
Siis yskänlääke on humpuukia.
Kovasti sitä yrittää elää elämänsä kriittisenä ja faktojen pohjalta ettei vanhat uskomukset tai humpuuki miestä kuljettaisi, mutta tuote en ollut osannut edes epäillä.
Tätä kuvaa on meikäläisen suvussa naureskeltu moneen otteeseen, tää äijä nääs on ihan meikäläisen mutsin miehen näkönen. Samanlaiset Walker From Texas viikset ja just tommonen pikku äijä.
Ne on samat kaverit joilla aikoinaan oli ala-asteella Ducks-penaali pöydällä ihQ:n logon takia..pöyristyttävää..tai sitten nykynuorisoa joka hyppää aina menestyvän seuran bandwagoniin...Anaheimilla on Jatkoajassa ihan helvetisti faneja.
Kiitos, tuo on nimittäin täyttä paskaa.tai sitten nykynuorisoa joka hyppää aina menestyvän seuran bandwagoniin...
Mikä on Yhdysvaltojen manner?
Tajusin että eihän jalkapallon karsinaottelua tulekaan Yleltä vaan canalilta. Miksi vitussa Yle hehkuttaa että kaikki tärkeät urheilutapahtumat televisioidaan kansalle lupamaksun hinnalla