Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 770 097
  • 34 075

Benny S.

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Eilen muuten minulle valkeni, että Philadelphia Flyersin logossa on P-kirjain. Enpä ole ennen niin logoa katsonut, että olisin tuon hiffannut. Pienestä pitäen katsonut logon olevan vain joku epämääräinen siipi.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viime vuonna Frankfurtin lentokentällä oli myynnissä italialaista punaviiniä nimeltään Suoli. Muutama viikko sitten törmäsin samaan pulloon Helsinki-Vantaan Tax free-myymälässä. Nimeksi tosin oli Suomen päässä annettu Suolo.

Onhan myynnissä myös viiniä nimeltä Pasqua. Ei se kirjoitusasu, vaan ääntäminen...
 
Juuri hoksasin, miksi south parkin jaksossa Al Gore on laitettu esitelmöimään Man-Bear-Pig:stä. Tuohan onkin vain se ympäristöesitelmä hieman karrikoituna.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ja italialaisia naurattaa aina suomalaisten kauppojen perunalastu-osastolla:
Mega-Pussi ei varmaan tarvitse selityksiä.

Itse asiassa tarvitsee. Tosin voihan tuo naurattaa ihan suomalaistakin, jos kaksimieliseksi pääsee livahtamaan.
 
Hot or Not -sivusto koukuttaa pahasti. Sinne kun eksyy, niin tulee hakattua hiirellä hotteja ja notteja niin maan belsebuubisti. Puoli tuntia vierähtää siellä mitä pikimmiten.
Hyi saatana mitä jannuttaria. Ei ole kovin mielekästä läiskiä pelkkää ykköstä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hot or Not -sivusto koukuttaa pahasti. Sinne kun eksyy, niin tulee hakattua hiirellä hotteja ja notteja niin maan belsebuubisti. Puoli tuntia vierähtää siellä mitä pikimmiten.

Heh, minä olin tuolla moderaattorina vuosituhannen alussa. En ole enää, koska tunnukset ovat vanhentuneet. Uusia olisi kai tietenkin saanut pyytämällä.

Homma toimi niin, että hyväksyttiin kuvia ja sitten joitain ei hyväksytty. Ei se tylsäksi käynyt, koska tosiaan niitä hylättäviäkin riitti.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Ja italialaisia naurattaa aina suomalaisten kauppojen perunalastu-osastolla:
Mega-Pussi ei varmaan tarvitse selityksiä.


Samaa Jay Lenokin esitteli muutama vuosi sitten showssaan, löytöjä 99c storesta. Yleisö repesi aivan totaalisesti.
 
Viimeksi muokattu:

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Mulle avautui tänä yönä, että aika moni 14-15 -vuotias tyttö harrastaa seksiä jopa useasti päivässä poikaystäviensä kanssa. Aikamoista touhua nykyään. Itse ollessani tuon ikäinen ja ensimmäisiä tyttöjä tapailtiin niin juotiin mehua ja pussailtiin poskille.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

Swift kirjoitti:
Mulle avautui tänä yönä, että aika moni 14-15 -vuotias tyttö harrastaa seksiä jopa useasti päivässä poikaystäviensä kanssa. Aikamoista touhua nykyään. Itse ollessani tuon ikäinen ja ensimmäisiä tyttöjä tapailtiin niin juotiin mehua ja pussailtiin poskille.

Jaa kuinkas vanha Mr. Swift sitten onkaan? 15 v sitten kun itse olin tuossa iässä, niin tuli harrastettua samaa kimulini kanssa, eikä se siihen aikaan mitenkään ennekuulumatonta ollut. Tosin nykyään kun katsoo 14 likkoja niin miettii että mitä vittua; puhumattakaan kun näkee finninaamaisen 14 v lätsäpää jannun, niin on pirun vaikea kuvitella että niillä mikään pinse mielessä olisi päivät pitkät, mutta niin se vaan menee...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
kun näkee finninaamaisen 14 v lätsäpää jannun, niin on pirun vaikea kuvitella että niillä mikään pinse mielessä olisi päivät pitkät,

Täh? Ainakin oma murkkuikäni oli täydellistä seisokkia koko ajan. Vuorokaudesta saattoi viidesosa olla lepotila-aikaa, mutta muulloin naisten fillari riitti fantasioihin. Enemmän sitä jöpötystä oli 13-16 vuotiaana, kuin nyt 25-36 vuotiaana on ollut. Saisikin samanlaisen potenssin takaisin.. tosin sitten pitäisi olla haaremi. Eihän toi kotona asuva naaras moista kestäisi!
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Täh? Ainakin oma murkkuikäni oli täydellistä seisokkia koko ajan...

Juu juu, mutta Mr. Soze missasi nyt täydellisesti minun pointin; tottakai murkkuiässä jätkillä on se kokoajan mielessä, varsinkin jos ei ole vielä päässyt tutustumaan kyseiseen härpättimeen, mutta minä sanoinkin että kun minä lähes kolmekymppisenä katson noita teinari jannuja, niin ne näyttävät niin skideiltä että sitä ihmettelee mahtavatko nuo vielä ymmärtää vaginan päälle.
 

Kawalski

Jäsen
Suosikkijoukkue
pesäkissat
Juu juu, mutta Mr. Soze missasi nyt täydellisesti minun pointin; tottakai murkkuiässä jätkillä on se kokoajan mielessä, varsinkin jos ei ole vielä päässyt tutustumaan kyseiseen härpättimeen, mutta minä sanoinkin että kun minä lähes kolmekymppisenä katson noita teinari jannuja, niin ne näyttävät niin skideiltä että sitä ihmettelee mahtavatko nuo vielä ymmärtää vaginan päälle.
Aika huikeeta signature-kamaa.
 
Suosikkijoukkue
AIK
Chevy Nova ei myöskään myynyt siellä aikanaan hyvin.. No va = ei kulje..
Näitä on vaikka kuinka paljon epäonnistuneita tuotteiden nimiä.. osa varsin hauskojakin.
Kone hissit joutuu käyttämään Ranskassa heittomerkkiä e:n päällä eli koné.
Alkuperäinen nimi kun viittaa muistaakseni naisen sukupuolielimiin...
Adidas Cyclone lenkkikengät vedettiin markkinoilta Juutalaisten vastustuksen vuoksi. Zyclon B oli kaasu jota WWII käytettiin juutalaisten kaasuttamiseen.
Jne..

Eikös Nokia lanseerannut 90-luvulla Saksan markkinoille uutta puhelinta ( 5110 ) sloganilla "Jedem das Seine" ( pahoittelen jos kirjoitusasu on päin vittua )
Tästähän nousi kohtalainen meteli, koska Kolmas valtakunta omisti oikeudet kyseiseen lauseeseen käytettyään sitä keskitysleirin ( Buchenwald? ) portissa.
 

Rocco

Jäsen
Amerikkalaiset viihtyivät kameran kanssa KKK-Supermarketin edessä... Mistäköhän johtuu? (..vinkki..)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Asia, joka ei ole avautunut minulle edelleenkään, on tuo Mega-Pussi yhdistettynä italialaisiin.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Jaa kuinkas vanha Mr. Swift sitten onkaan?

Sen verran vanha, että ajat tuntuvat muuttuneen hieman tai sitten olen tapaillut ihan vääriä muijia? Päiviä pitkiä ei naitu alle rippikoulu iässä ei. Olisi kaiketi pitänyt etsiä käsiini joku nymfo käsiini silloin, jos niitä kerran jo sinun nuoruudessasi (mikä oli hieman omaa aikaisemmin) on ollut.
 

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
Jackin isää Lostissa näyttelee heppu nimeltä John Terry.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Stiiknafuulia

Niin, tuo sanahan ei tarkoita varsinaisesti yhtään mitään, missä onkin koko homman juju. Netistä löytyi (ylläri) hyvä kuvaus asiasta:
Stiiknafuulia on ei-mitään-merkitsevä sana, jota määrätietoisesti käyttäen saadaan ympäristö hämmennyksiin. Vallan käyttöä sanan voimalla on kuvannut Teuvo Pakkala lapsista kertovassa novellissaan Mahtisana, jossa juoksukilpailun voittanut Ville ilmoittaa olevansa stiiknafuulia. "Stiiknafuulia? Pojat hämmästyivät. Kukaan ei tiennyt, mitä kieltä se oli ja mitä se merkitsi. Mutta mahtavalta se kuului. Jos Ville olisi sanonut, että hän oli paras koko kaupungissa, niin olisi voitu väittää vastaan ja kumota Villen väite. Mutta mitä kykeni kukaan panemaan tuollaista sanaa vastaan, jota ei oltu koskaan kuultu."
Onpas taas sivistynyt olo...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Niin, tuo sanahan ei tarkoita varsinaisesti yhtään mitään, missä onkin koko homman juju. Netistä löytyi (ylläri) hyvä kuvaus asiasta:Onpas taas sivistynyt olo...

Rajapinta. Synenergia. Tilanneherkkä. Laatujohtaminen. Ja mitä näitä muita onkaan. Stiiknafuulia kuullostaa siltä, että esim. pomoni voisi hyvinkin päästää suustaan jotain tuollaista kokouksen lomassa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Miten kevyttä humppaa Sonata Arctica onkaan. Empä ole ikinä aiemmin kuullut ja olen vain jotenkin olettanut pumpun soittavan heviä.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Sturm und Drangin bändin jäsenethän on jotain lapsia vielä. Veikeetä.

Joo Vaasalaisia pikkuskidejä heh. Kuulin kerran Anttilassa saakelin hyvää musiikkia ja kävelin levyosaston suuntaan, hämmästys oli suuri nämä junnut näin vetämässä antaumuksella rockia. Hienoa että täältä nousee tuollaisia muusikon alkuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös