Viime vuonna Frankfurtin lentokentällä oli myynnissä italialaista punaviiniä nimeltään Suoli. Muutama viikko sitten törmäsin samaan pulloon Helsinki-Vantaan Tax free-myymälässä. Nimeksi tosin oli Suomen päässä annettu Suolo.
Minulle selvisi, että Mitsubishi Pajero on latinalaisessa maailmassa Montero. Syykin selvisi. Pajero=runkkari.
Eikös tuo qua-pääte lausuta ihan "kua", sen sijaan que-päätteessä u putoaa pois. Ainakin portugalin kielessä mielestäni...Onhan myynnissä myös viiniä nimeltä Pasqua. Ei se kirjoitusasu, vaan ääntäminen...
Ja italialaisia naurattaa aina suomalaisten kauppojen perunalastu-osastolla:
Mega-Pussi ei varmaan tarvitse selityksiä.
UK:ssa Opelit ovatkin Wauxhalleja. Wauxhall Astrassa olin kyydissä.
Hyi saatana mitä jannuttaria. Ei ole kovin mielekästä läiskiä pelkkää ykköstä.Hot or Not -sivusto koukuttaa pahasti. Sinne kun eksyy, niin tulee hakattua hiirellä hotteja ja notteja niin maan belsebuubisti. Puoli tuntia vierähtää siellä mitä pikimmiten.
Hot or Not -sivusto koukuttaa pahasti. Sinne kun eksyy, niin tulee hakattua hiirellä hotteja ja notteja niin maan belsebuubisti. Puoli tuntia vierähtää siellä mitä pikimmiten.
Ja italialaisia naurattaa aina suomalaisten kauppojen perunalastu-osastolla:
Mega-Pussi ei varmaan tarvitse selityksiä.
Swift kirjoitti:Mulle avautui tänä yönä, että aika moni 14-15 -vuotias tyttö harrastaa seksiä jopa useasti päivässä poikaystäviensä kanssa. Aikamoista touhua nykyään. Itse ollessani tuon ikäinen ja ensimmäisiä tyttöjä tapailtiin niin juotiin mehua ja pussailtiin poskille.
kun näkee finninaamaisen 14 v lätsäpää jannun, niin on pirun vaikea kuvitella että niillä mikään pinse mielessä olisi päivät pitkät,
Täh? Ainakin oma murkkuikäni oli täydellistä seisokkia koko ajan...
Aika huikeeta signature-kamaa.Juu juu, mutta Mr. Soze missasi nyt täydellisesti minun pointin; tottakai murkkuiässä jätkillä on se kokoajan mielessä, varsinkin jos ei ole vielä päässyt tutustumaan kyseiseen härpättimeen, mutta minä sanoinkin että kun minä lähes kolmekymppisenä katson noita teinari jannuja, niin ne näyttävät niin skideiltä että sitä ihmettelee mahtavatko nuo vielä ymmärtää vaginan päälle.
Chevy Nova ei myöskään myynyt siellä aikanaan hyvin.. No va = ei kulje..
Näitä on vaikka kuinka paljon epäonnistuneita tuotteiden nimiä.. osa varsin hauskojakin.
Kone hissit joutuu käyttämään Ranskassa heittomerkkiä e:n päällä eli koné.
Alkuperäinen nimi kun viittaa muistaakseni naisen sukupuolielimiin...
Adidas Cyclone lenkkikengät vedettiin markkinoilta Juutalaisten vastustuksen vuoksi. Zyclon B oli kaasu jota WWII käytettiin juutalaisten kaasuttamiseen.
Jne..
Jaa kuinkas vanha Mr. Swift sitten onkaan?
Onpas taas sivistynyt olo...Stiiknafuulia on ei-mitään-merkitsevä sana, jota määrätietoisesti käyttäen saadaan ympäristö hämmennyksiin. Vallan käyttöä sanan voimalla on kuvannut Teuvo Pakkala lapsista kertovassa novellissaan Mahtisana, jossa juoksukilpailun voittanut Ville ilmoittaa olevansa stiiknafuulia. "Stiiknafuulia? Pojat hämmästyivät. Kukaan ei tiennyt, mitä kieltä se oli ja mitä se merkitsi. Mutta mahtavalta se kuului. Jos Ville olisi sanonut, että hän oli paras koko kaupungissa, niin olisi voitu väittää vastaan ja kumota Villen väite. Mutta mitä kykeni kukaan panemaan tuollaista sanaa vastaan, jota ei oltu koskaan kuultu."
Niin, tuo sanahan ei tarkoita varsinaisesti yhtään mitään, missä onkin koko homman juju. Netistä löytyi (ylläri) hyvä kuvaus asiasta:Onpas taas sivistynyt olo...
Sturm und Drangin bändin jäsenethän on jotain lapsia vielä. Veikeetä.