Missäänhän en ole väittänyt olevani mikään asiantuntija. Päinvastoin, herranjestas tämän ketjun nimi on "Asia joka "avautui minulle" näkisin, että tänne kirjoittaessa ei tarvitsekaan omata mitään rautaista lajituntemusta. Kirjoitin siis siitä, minkälaisena koripallo tuossa Puola-Suomi ottelussa minulle näyttäytyi. En ole tulossa koripallo-ketjuihin sotkemaan asiakeskusteluanne, siitä voit olla satavarma. Enkä minä panisi pahakseni jos olisit käynyt katsomassa balettia ja tulisit kertomaan mistä et siinä pitänyt tai ennemminkin miten se baletti sulle näyttäytyi lajina/viihteenä. En minä voi sille mitään, etten kovinkaan ilmeisesti pidä koripallon lainalaisuuksista. Jos haluat tarkennusta, esimerkiksi minusta Puolalta vietiin tuossa pelissä käsittämättömissä tilanteissa pallo pois tuomarien toimesta. Pitänee selvittää mistä tuo johtui. Ei ollut tuo hyökkäysaika (joka sekin kyllä tuntuu adhd:tä varten duunatulta säännöltä). Kai pitäisi olla tyytyväinen, kun Suomi lopulta osittain näiden outojen tuomioiden takia pelin vei. Tässä, kun lueskelee näitä pelin sääntöjä kyseessä on tainut olla tuo askelsääntö.
Mutta kiitos Myyrä, jo tuolta futispuolelta tutun positiivisen asenteesi, sekä tietenkin isällisen opastuksesi johdosta kävin nyt noita sääntöjä tarkemmin lukemassa. ;) Näin selvisi useampikin tilanne joka minua jäi tuosta pelistä kismittämään, voi jehna!
Totean valaistumiseni jälkeenkin, että laji saa nyt toistaiseksi jäädä urheilutarjottimeltani.
e: selvennettäköön, että en katsonut matsia alusta, mutta sepä tuskin olisi muuttanut mitään.