Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Osan kappaleista. Silti, tehnyt kyllä useita rikoksia ihmiskuntaa vastaan ja sietäisi joutaa Haagin tuomioistuimeen.Anni Sinnemäki on sanoittanut Ultra Bran kappaleet.
Osan kappaleista. Silti, tehnyt kyllä useita rikoksia ihmiskuntaa vastaan ja sietäisi joutaa Haagin tuomioistuimeen.Anni Sinnemäki on sanoittanut Ultra Bran kappaleet.
Anni Sinnemäki on sanoittanut Ultra Bran kappaleet.
Siinä meni vihoviimeinenkin millin osanen Vihreiden uskottavuudesta. Hyi saatana, niin käsittämätöntä roskaa ei tosiaan varmasti muualta voi tullakaan.
No mikäs se on se yläosa on minkä kohdalle vyö tulee niin saadaan sekin minulle avautumaan? Yläosa?
Koripallo on lajina kyllä suuremman luokan vitsi ei herranjestas sentään. Suomi voitti juuri Puolan. On tuo nyt aivan päätöntä juoksemista ja rikkeitä(virheitä?) tulee jatkuvalla syötöllä. Siellä mitään muuta ehdi tullakaan, kuin virheitä, koreja tai surkeita heittoja.
Olet täysin väärässä. Kannattaa perehtyä lajiin tarkemmin ja tulla vasta sen jälkeen avautumaan, jos jotain avautumista vielä jää.
Olet täysin väärässä. Kannattaa perehtyä lajiin tarkemmin ja tulla vasta sen jälkeen avautumaan, jos jotain avautumista vielä jää.
Avautui että eikö ihmiset seuraa maailmaa yhtään? Kun juuri sen Ultra Brasta tulleen julkisuuden siivillä Sinnetännemäki eduskuntaan aikanaan pääsi...
Mitä helvettiä? En kuunnellut ikinä, ellei uskomaton pakko ollut, kyseistä bändiä. Miten helvetissä ottaisin selvää, kuka kirjoittanut heidän biisejään? Sinnemäki ei kiinnosta hevon helvettiä, joten miksi ihmeessä tällainen asia olisi verrattavissa maailman seuraamiseen? Hah, Sinnemäki ja Ultra Bra, voi luoja!
En kuuntele kyseistä bändiä, mutta katson/ kuuntelen säännöllisesti uutiset. Tästä syystä tiedän, että kansanedustaja, ex-ministeri ja Vihreiden entinen pj. Sinnemäki on ollut ammatiltaan sanoittaja ja tehnyt biisejä mm. Ultra Bra:lle.
Avautui sellainen asia, että Seymon taitaa asua aika lähellä duuniani, koska vierailee niin usein Hertsikan Subwayssa.
Mulle avautui, että nykymusiikki on keskimäärin paskaa. Siis se, mitä radioista tulee.
Tätä viestiä kirjottaessa myös avautui se, että olen tullut vanhaksi. Kalkkikseksi. Päivällä myös vitutti mopoteinit jotka ajaa letkassa ja hajottaa mun tärykalvot... olen kalkkis... apua! En edes tiennyt yhtään niistä artisteista mitä radiossa soitettiin - pikkusisko sanoi että ne on "kuuminta hottia" just nyt ja että olen elänyt tynnyrissä viimesen vuoden ku en tiiä...
Tervetuloa Yle Puheen kuuntelijaksi. Täyttä asiaa.
Väärässä? Niin, no unohtui tietysti kirjoittaa "mielestäni", joka takaa sen, että en ole sen paremmin väärässä, kuin oikeassakaan. Ja eilen kyllä vitutti tuota kirjoittaessa muutenkin. Mielipidettä en silti aamun valossakaan vaihda. Pää kolmantena jalkana painetaan ja okei kyllähän nuo hyökkäyskuviot ovat jees. Puolustamisesta tässä lajissa en perusta, kyllä yhtään. Totta kai ymmärrän, ettei mitään rajua saa olla ottaen huomioon varusteet, mutta komoon hei. Levitetään porukalla itsemme siihen korin läheisyyteen "älä tuu, älä tuu, mä nappaan sun heiton/syötön" Ja tuntuu, että pienimmistäkin tönäisyistä tai oikeastaan hipaisuista se virhe jo tulee.
Mutta jep, tyydytään toteamaan, että koripalloa en tule jatkossakaan seuraamaan. Juurikin kori highlighteina varmasti mukavaa katsottavaa, kun asiansa osaavat jannut pääsevät hurvittelemaan hyökkäyksissä.
Suomen kieli kun ei kyseiseltä ohjelmalta taivu lähellekään sellaiseksi mitä sen asiatekstissä pitäisi olla eivätkä laiskat englanninkielisiä malleja käyttävät rosvot viitsi nähdä vaivaa kunnon tekstien laatimisessa.