Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 748 152
  • 34 012

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Avautui että Jatkoajassa on yksi ikiliikkuja jota en vielä ollut hokannut
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Yksi niistä on se että M10 vitsailee ja perässähiihtäjä komppaa mutta tämä viimeisin on Hesburgerin haukkuminen ja sen johdannaiset.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Käsitin tuossa äsken lukiessani erästä kirjaa, että vaikka eläisimme tyyliin sata miljoonaa vuotta, silti tuskin pääsisimme koskaan naapurigalaxiimme. Linnunradassa pelkästään on satoja miljardeja tähtiä, ja me havittelemme pääsyä Marsiin. Avaruus on aivan käsittämättömän suuri. Jo johonkin Ouluun on vitun pitkä matka, voisin kuvitella vierasreissun Andromedaan. Siinä voisi muutaman kusitauon pitää.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Anni Sinnemäki on sanoittanut Ultra Bran kappaleet.

Siinä meni vihoviimeinenkin millin osanen Vihreiden uskottavuudesta. Hyi saatana, niin käsittämätöntä roskaa ei tosiaan varmasti muualta voi tullakaan.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siinä meni vihoviimeinenkin millin osanen Vihreiden uskottavuudesta. Hyi saatana, niin käsittämätöntä roskaa ei tosiaan varmasti muualta voi tullakaan.

Avautui että eikö ihmiset seuraa maailmaa yhtään? Kun juuri sen Ultra Brasta tulleen julkisuuden siivillä Sinnetännemäki eduskuntaan aikanaan pääsi...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tai että Sinuhe Wallinheimo on entinen jääkiekkoilija.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Marjo Matikainen-Kallström näyttää paljon paremmalta luonnossa kuin kuvissa. Pariin otteeseen on tullut törmättyä häneen erinäisissä kekkereissä ja häkeltyneenä olen jäänyt hänen peräänsä tuijottamaan.
Tämä asia avautui minulle jo vuosia sitten.
 

RDivis

Jäsen
Koripallo on lajina kyllä suuremman luokan vitsi ei herranjestas sentään. Suomi voitti juuri Puolan. On tuo nyt aivan päätöntä juoksemista ja rikkeitä(virheitä?) tulee jatkuvalla syötöllä. Siellä mitään muuta ehdi tullakaan, kuin virheitä, koreja tai surkeita heittoja. Puolustaminen vaikuttaa aika epäkiitolliselta, koska hyvin nopeasti sieltä virhe tuomitaan.

Muutama hieno hyökkäyksen katko oli, muttei montaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avautui, että Maapallolla asuu liki 2,5 miljardia ihmistä, joilla ei ole käytettävissään kunnollista sanitaatiota. Eli hieman pelkistäen, he rypevät kusissa ja paskoissaan ilman riittävää viemäröintiä ja puhdasta vettä.

Olen onnellinen etten kuulu tuohon ihmiskunnan kolmannekseen, joille tällaiset olot ovat arkipäivää.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Koripallo on lajina kyllä suuremman luokan vitsi ei herranjestas sentään. Suomi voitti juuri Puolan. On tuo nyt aivan päätöntä juoksemista ja rikkeitä(virheitä?) tulee jatkuvalla syötöllä. Siellä mitään muuta ehdi tullakaan, kuin virheitä, koreja tai surkeita heittoja.

Olet täysin väärässä. Kannattaa perehtyä lajiin tarkemmin ja tulla vasta sen jälkeen avautumaan, jos jotain avautumista vielä jää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olet täysin väärässä. Kannattaa perehtyä lajiin tarkemmin ja tulla vasta sen jälkeen avautumaan, jos jotain avautumista vielä jää.

Suomessa pelattava koris on ihan turha laji, NBA:ssa pelattava koripallo on highlightiensa puolesta ihan kivaa katsottavaa. Mielellään suomessa pitäisi kriminalisoida koripallon pelaaminen (samalla kuin pesiksen). Faktahan on se, että ei suomi varmaan ikinä tule voittamaan mitään, siis maajoukkuehan ei pärjäisi edes sm-liigassa. Joten parempi olisi keskittää koriksen pelaamiseen käytetyt resurssit lätkään ja salibandyyn. Katukoriksen voisi jättää sellaiseksi nuorisotalotoiminnaksi ja pesiksen voisi liittää ala-asteen historiantunneille.
 

RDivis

Jäsen
Olet täysin väärässä. Kannattaa perehtyä lajiin tarkemmin ja tulla vasta sen jälkeen avautumaan, jos jotain avautumista vielä jää.

Väärässä? Niin, no unohtui tietysti kirjoittaa "mielestäni", joka takaa sen, että en ole sen paremmin väärässä, kuin oikeassakaan. Ja eilen kyllä vitutti tuota kirjoittaessa muutenkin. Mielipidettä en silti aamun valossakaan vaihda. Pää kolmantena jalkana painetaan ja okei kyllähän nuo hyökkäyskuviot ovat jees. Puolustamisesta tässä lajissa en perusta, kyllä yhtään. Totta kai ymmärrän, ettei mitään rajua saa olla ottaen huomioon varusteet, mutta komoon hei. Levitetään porukalla itsemme siihen korin läheisyyteen "älä tuu, älä tuu, mä nappaan sun heiton/syötön" Ja tuntuu, että pienimmistäkin tönäisyistä tai oikeastaan hipaisuista se virhe jo tulee.

Mutta jep, tyydytään toteamaan, että koripalloa en tule jatkossakaan seuraamaan. Juurikin kori highlighteina varmasti mukavaa katsottavaa, kun asiansa osaavat jannut pääsevät hurvittelemaan hyökkäyksissä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Avautui että eikö ihmiset seuraa maailmaa yhtään? Kun juuri sen Ultra Brasta tulleen julkisuuden siivillä Sinnetännemäki eduskuntaan aikanaan pääsi...

Mitä helvettiä? En kuunnellut ikinä, ellei uskomaton pakko ollut, kyseistä bändiä. Miten helvetissä ottaisin selvää, kuka kirjoittanut heidän biisejään? Sinnemäki ei kiinnosta hevon helvettiä, joten miksi ihmeessä tällainen asia olisi verrattavissa maailman seuraamiseen? Hah, Sinnemäki ja Ultra Bra, voi luoja!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä helvettiä? En kuunnellut ikinä, ellei uskomaton pakko ollut, kyseistä bändiä. Miten helvetissä ottaisin selvää, kuka kirjoittanut heidän biisejään? Sinnemäki ei kiinnosta hevon helvettiä, joten miksi ihmeessä tällainen asia olisi verrattavissa maailman seuraamiseen? Hah, Sinnemäki ja Ultra Bra, voi luoja!

En kuuntele kyseistä bändiä, mutta katson/ kuuntelen säännöllisesti uutiset. Tästä syystä tiedän, että kansanedustaja, ex-ministeri ja Vihreiden entinen pj. Sinnemäki on ollut ammatiltaan sanoittaja ja tehnyt biisejä mm. Ultra Bra:lle.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
En kuuntele kyseistä bändiä, mutta katson/ kuuntelen säännöllisesti uutiset. Tästä syystä tiedän, että kansanedustaja, ex-ministeri ja Vihreiden entinen pj. Sinnemäki on ollut ammatiltaan sanoittaja ja tehnyt biisejä mm. Ultra Bra:lle.

Lähihistoriaa eläneenä tietänee myös, että Annin isä, Anssi Sinnemäki, oli taistolaisliikkeen aktivisteja ja toimi voimakkaasti Kulttuurityöväen liitossa, joka taasen toimi läheisessä yhteistyössä mm. KOM-teatterin ja Agit-Propin kanssa - kauas ei ole omena pudonnut puusta musiikillisen suuntauksen puolesta.

PS. Annin isoisä oli muuten lapualainen rovasti ja IKL:n ja Lapuan liikkeen aktivististeja...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui sellainen asia, että Seymon taitaa asua aika lähellä duuniani, koska vierailee niin usein Hertsikan Subwayssa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui, että Googlen kääntäjä kaikkien puutteittensa ansiosta on itse asiassa hieno sovellus, sillä se saa suurimman osan huijauskirjeiden vastaanottajista ainakin epäilemään asian todenperäisyyttä.

Suomen kieli kun ei kyseiseltä ohjelmalta taivu lähellekään sellaiseksi mitä sen asiatekstissä pitäisi olla eivätkä laiskat englanninkielisiä malleja käyttävät rosvot viitsi nähdä vaivaa kunnon tekstien laatimisessa.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Avautui sellainen asia, että Seymon taitaa asua aika lähellä duuniani, koska vierailee niin usein Hertsikan Subwayssa.

Hertsikassa sitä tosiaan tulee asusteltua.

Avautui, että Tie pohjoiseen -elokuva tulee nyt tänä viikonloppuna ensi-iltaan. Siitä leffasta on kyllä jo puhuttu vaikka kuinka kauan. Luulin sen tulleen jo aiemmin kesällä ensi-iltaan. Täytynee käydä kuluttamassa siis noita Finnkinon sarjalippuja ennen kuin ne menee vanhaksi.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulle avautui, että nykymusiikki on keskimäärin paskaa. Siis se, mitä radioista tulee.

Eilen jouduin pakon saattelemana kuuntelemaan vajaat kolme tuntia YleX:ää. Oikeasti - kaikissa biiseissä on sama paska bassojumutus, joku "tarttuva synajuttu" ja autotunelaulaja. Siis oikeasti - se on kai coolia käyttää autotunea? Voi valita kadulta parhaan näköset muijat keikkumaan ja sit vaan laittaa autotunen päälle? Ja tää paska sit myy?

Tätä viestiä kirjottaessa myös avautui se, että olen tullut vanhaksi. Kalkkikseksi. Päivällä myös vitutti mopoteinit jotka ajaa letkassa ja hajottaa mun tärykalvot... olen kalkkis... apua! En edes tiennyt yhtään niistä artisteista mitä radiossa soitettiin - pikkusisko sanoi että ne on "kuuminta hottia" just nyt ja että olen elänyt tynnyrissä viimesen vuoden ku en tiiä...

Radio Rockia joskus koitan myös kuunnella, mutta aika paskaa ne sielläkin soittaa noin keskimäärin. Noh, ei voi mitään. Onneks on noita vanhoja ja hyviä levyjä. Ei sentään C-kasetteja, mutta kotona pyörii kalkkismaisesti CD:t eikä mulla ole Spotifyta tai torrentohjelmaa. Hui!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös