Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 755 190
  • 34 036

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tomi Kallio jatkaa edelleen uraansa ja on pelannut Sm-liigaa viimeeksi reilut 12 vuotta sitten.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Moni entinen jatkoaikalainen on ottanut omastakin tahdostaan loparit tältä palstalta ja vaihtanut toiselle.
Joo, juuri satuin käväisemään Kiekkopesän yleisellä puolella - toinen kerta ikinä - kun näin jossain ketjussa täällä maininnan siitä. Olipa aika katkeransuolaista meininkiä paikoin, täytyy todeta. Kun ei ego kestä, niin sitten värkätään oma palsta pystyyn kroketin merkeissä tms. touhuilua. Ehkä joku on saanut kenkää syyttä, mutta tuskin kaikki.

Avautui myös se, että olen ilmeisen tiukasti porautunut muutamien ihon alle. Aivan sama sinänsä, mitä jossain kerhossa kirjoitellaan, mutta kumma, ettei niiden julkaisuun ole munaa täällä, kun osa käsittääkseni on kirjoilla vielä Jatkoaikaankin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kävin tänään ekan kerran kunnolla tutustumassa Kiekkopesään.

Yksi suosituimmista ketjuista on "Jatkoajan keskustelupalstan seurantaketju" vai millä nimellä se nyt olikaan diplomaattisesti kirjoitettu.
Avautui etteivät ne pääse meistä eroon sitten millään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kävin tänään ekan kerran kunnolla tutustumassa Kiekkopesään.

Yksi suosituimmista ketjuista on "Jatkoajan keskustelupalstan seurantaketju" vai millä nimellä se nyt olikaan diplomaattisesti kirjoitettu.
Avautui etteivät ne pääse meistä eroon sitten millään.
Juu, lueskelin samaa ketjua alusta ja lopusta muutamat sivut. Joku alkupuolella mainitsi, ettei tehdä ketjusta ja sitä kautta foorumista pelkkää vittuilukanavaa, mikä saikin ihan aiheesta nyökyttelyjä osakseen, mutta jo toisella sivulla alkaa olla aika katkeransävyistä nillittämistä tuo touhu. Lähinnä tulee mieleen joku futisfoorumin kendo-huutelu, vaikka varmasti palstalla käydään ihan asiallistakin keskustelua. Enempää en ole jaksanut perehtyä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kävin tänään ekan kerran kunnolla tutustumassa Kiekkopesään.

Yksi suosituimmista ketjuista on "Jatkoajan keskustelupalstan seurantaketju" vai millä nimellä se nyt olikaan diplomaattisesti kirjoitettu.
Avautui etteivät ne pääse meistä eroon sitten millään.

Voi herran jestas, eikö muuta tekemistä ole?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Käsittääkseni suht moni on todennut täälläkin vitutuksensa sampioon mutta niitä ei varmaan huomioida kun ei niillä ole edes lapsia.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Käsittääkseni suht moni on todennut täälläkin vitutuksensa sampioon mutta niitä ei varmaan huomioida kun ei niillä ole edes lapsia.
En minä ole yhtään pointtiani perustellut sillä. Olen maininnut muutamaan kertaan, että asioita ymmärttää hiukan eri kantilta, kun on omia muksuja. Tuon pitäisi olla täydellisen selvää. Vai onko siinä jotain epäselvää? Pohtikaa sitä vaikka Kiekkopesässä.

Minuun saa toki vittuuntua, mutta ennen pelihousujensa repimistä kannattaisi kuitenkin edes yrittää lukea ne viestit loppuun. Perustelen mielipiteeni ja kykenen pyytämään anteeksi, jos kiehuu ylitse. Mutta koska nuorten miesten täyttämällä palstalla poikkean valtavirran ajattelusta, mua saa ilmeisesti keväisten vääntöjen perusteella epäillä epänormaaliksi ja sanomisiani saa vääristellä.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Selkeästi myös joillakin JWC:hen osallistuineilla henkilöillä on myöhemmin ollut pahoja erimielisyyksiä keskenään. Toki tämä on ymmärrettävää ja isossa porukassa varmasti näinhän siinä aina käy. Kaikenkaikkiaan oli / on? kaikenkaikkiaan ollut hieno ja varmasti yksi parhaista palstalaisten keskenään sopima yhdistävä tapahtuma kyseessä.
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
En minä ole yhtään pointtiani perustellut sillä. Olen maininnut muutamaan kertaan, että asioita ymmärttää hiukan eri kantilta, kun on omia muksuja. Tuon pitäisi olla täydellisen selvää. Vai onko siinä jotain epäselvää? Pohtikaa sitä vaikka Kiekkopesässä.

Minuun saa toki vittuuntua, mutta ennen pelihousujensa repimistä kannattaisi kuitenkin edes yrittää lukea ne viestit loppuun. Perustelen mielipiteeni ja kykenen pyytämään anteeksi, jos kiehuu ylitse. Mutta koska nuorten miesten täyttämällä palstalla poikkean valtavirran ajattelusta, mua saa ilmeisesti keväisten vääntöjen perusteella epäillä epänormaaliksi ja sanomisiani saa vääristellä.

Jaa niin, unohdin edellisestä viestistä että yksi syy sille mitä ihmettelet saattaa olla se ettei kanssasi saa oikein olla eri mieltä. Mahtaa olla raskasta kun tietää kaiken ja on aina oikeassa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaa niin, unohdin edellisestä viestistä että yksi syy sille mitä ihmettelet saattaa olla se ettei kanssasi saa oikein olla eri mieltä. Mahtaa olla raskasta kun tietää kaiken ja on aina oikeassa.
En todellakaan ole. Pysyn ensinnäkin kaukana tietyistä ketjuista tai en ainakaan kommentoi vaikka kiinnostaisikin, jos ei mulla kompetenssia keskusteluun ole. Esim. politiikkaan liittyvät keskustelut ovat tällaisia. Kiinnostaa, mutta en jaksa seurata niin intensiivisesti, että mulla olisi juurikaan annettavaa.

Jos taas tiedän jotain, otan kyllä kantaa asioihin ja varmasti joskus turhan kärkkäästi. Sen olen tainnut myöntää ennenkin. Mun kanssani saa olla kernaasti eri mieltä, mutta kannattaa varautua perustelemaan asiansa huolella. Osaan myöntää olevani väärässä ja olen niin tehnytkin. Sen sijaan en anna periksi, jos joku väärinymmärtää ja vääristelee pointtejani, tahallaan tai tyhmyyttään. Se ei näköjään teidän palstan muutamille itkijöille sovi.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi herran jestas, eikö muuta tekemistä ole?

On jokaisen oma asia mihin aikansa kuluttaa, eikä sitä tarvi muille sen kummemmin perustella. Seuraan minäkin Jatkoaikaa lähes päivittäin, vaikka senkin ajan voisi käyttää jotenkin muuten. Ja jäähän sitä aikaa, kun Kiekkopesässä on ehkä viisi aktiivista kirjoittajaa. Ne viestit on luettu parissa minuutissa. Ja kaikilla aktiiveilla taitaa olla Jatkoaika-taustaa, joten ei ihme, että tätä seuraavat.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ja kaikilla aktiiveilla taitaa olla Jatkoaika-taustaa, joten ei ihme, että tätä seuraavat.
Pakko myöntää, että huvitti suunnattomasti luettuani jonkun omien sanojensa mukaan jatkis-taustattoman pesäläisen kommentteja. Jannu siis naureskeli tälle palstalle opitun mukaan, vaikka ei ollut koskaan tänne edes kirjautunut. No, eipä tuokaan multa mitään pois ole, mutta huvitti kyllä.
---

Mulla oli tuolla aiemmin yksi kirjain liikaa sanassa, mutta ainakaan vielä ei ole lähtenyt kirjoitusoikeudet.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kerrassaan hulvaton kommentti kaverilta, joka on kirjoittanut Jatkoaika.comin keskustelupalstalle 14 692 viestiä.

Tarkennetaan.

Eikö porukalla ole muuta tekemistä kuin haukkua toista keskustelupalstaa ja sen nimimerkkejä?

Pian vuoden ovat muutamat nimimerkit säännöllisesti käyneet haukkumassa Jatkoaikaa ja samaan aikaan kirjoittelevat tänne. Paras oli kun Wrighteria ärsytti vittuilu ja provoilu Jatkoajassa ihan älyttömästi ja toinen oli Datsunin pian vuoden kestänyt pohdiskelu jatkoajan jättämisestä.

Jatkoaika on minun harrastukseni, pidän värikkäästä keskustelusta ja olen oppinut sietämään myös erilaisia mielipiteitä. Tämä ei silti tarkoita, että luopuisin omastani kovin helpolla...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Eikö sinulla ole ollut muuta tekemistä kun käydä seuraamassa mitä ne siellä kirjoittelee?
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Eikö sinulla ole ollut muuta tekemistä kun käydä seuraamassa mitä ne siellä kirjoittelee?

Toisin sanoen Kiekkopesän puolella on loogista analysoida mitä Jatkoaikaan kirjoitetaan, mutta toisin päin homma menee niin, että jatkoaikalaisilla ei todellakaan ole muuta tekemistä?

Ei, en ole käynyt lukemassa Kiekkopesää. Voi olla, että olen tämän ketjun perusteella saanut väärän kuvan tilanteesta.

EDIT: Eli pam, ajoin kiellettyyn jalkaväkimiinaan.
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös