Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 742 987
  • 34 000

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikö sinulla ole ollut muuta tekemistä kun käydä seuraamassa mitä ne siellä kirjoittelee?

Täytyy sanoa, että tuli kerralla tehtyä kaksi vierailua Kiekkopesän keskustelupalstalle, ensimmäinen ja viimeinen. Olen tavannut useamman kyseisessä ketjussa kirjoittelevan nimimerkin JWC tapahtumassa ja pitänyt heitä asiallisina ihmisinä. Mutta täytyy sanoa, että vierailun perusteella käsitys hieman muuttui.

Ymmärrän, että jatkoajan moderaattoreiden toiminta joskus ärsyttää ja on epäreilua, nimimerkki kokemusta on. Mutta se, että vieläkin ollaan katkeria aikoja sitten tapahtuneista virheistä, on aika lapsellista. Sen lisäksi kehuskellaan täällä tapahtuvasta provosoinnista ja naureskellaan täkyyn tarttuneille.

Ihmetyttää, miksi osa porukasta vieläkin pyörii tällä palstalla, kun kerran verkkolehti on ammattitaidottomasti hoidettu ja keskustelupalsta pelkkää vittuilua ja provoilua.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Avautui, että "muka-hauskuudesta" saattaa saada pelikieltoa, mutta "muka-tyhmyys" ei ole rangaistavaa millään muotoa...

1. Ohjeessa sanottiin, että kaikkien pitää pelata punaisella pallolla!
2. No itse asiassa meillä kyllä pelattiin sekä punaisella, että sinisellä pallolla
3. Joo, ja meillä käytettiin myös keltaista
1. Olivatko ne pallot pyöreitä?
2. & 3. [yhteen ääneen] No woi ziisus, eikös pallot ole pyöreitä
1. Miksi ette vastaa kysymykseeni???
2. & 3. [yhteen ääneen] WTF???
1. Vaikka itse en koskaan ole palloa edes nähnytkään, tämä todistaa sen, että kaikki pelasivat punaisella pallolla kuten ohjeissa luki...


AAAAARGGGHHHH !!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Täytyy sanoa, että tuli kerralla tehtyä kaksi vierailua Kiekkopesän keskustelupalstalle, ensimmäinen ja viimeinen. Olen tavannut useamman kyseisessä ketjussa kirjoittelevan nimimerkin JWC tapahtumassa ja pitänyt heitä asiallisina ihmisinä. Mutta täytyy sanoa, että vierailun perusteella käsitys hieman muuttui.

Ja sitten minun tehtyä tänään saman kuin sinä olet joskus tehnyt, päätät avautua minulle?
Erittäin mielenkiintoista.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kävin tänään ekan kerran kunnolla tutustumassa Kiekkopesään.

Yksi suosituimmista ketjuista on "Jatkoajan keskustelupalstan seurantaketju" vai millä nimellä se nyt olikaan diplomaattisesti kirjoitettu.
Avautui etteivät ne pääse meistä eroon sitten millään.

Siellä käydään paljon sellaista irvailevaa ja naureskelevaa keskustelua Jatkoajasta, mitä Jatkoajassa ei voida käydä joko bannien pelossa tai sitten siksi, että osa keskustelijoita laittoi silloisen moderoinnin Jatkoajassa niin syvään henkiseen syväkyykkyyn että tulivat poistetuksi koko palstalta. Tuossa keskustelussa voi sitten jokainen nähdä juuri niin paljon katkeruutta tai jotain muuta vapaavalintaista tunnereaktiota kuin haluaa. Ja tässä on avautunut, että aika moni haluaa.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täytyy sanoa, että tuli kerralla tehtyä kaksi vierailua Kiekkopesän keskustelupalstalle, ensimmäinen ja viimeinen. Olen tavannut useamman kyseisessä ketjussa kirjoittelevan nimimerkin JWC tapahtumassa ja pitänyt heitä asiallisina ihmisinä. Mutta täytyy sanoa, että vierailun perusteella käsitys hieman muuttui.

Osaatko sanoa, miksi tämä ehkä joskus tiivis porukka hajosi pirstaleiksi ?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kiekkopesä on oma foorumi ja jokaisella on mielipiteensä. Näinhän tuon pitääkin olla. Toki Jatkoajassa keskustellaan kiekosta paljon laajemmin ja syvemmin mutta kuitenkin...
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Tuo kiekkopesähän on keltaisine taustoineen jo niin hirveä, että rupee päätä särkemään kun siellä käy. Toisekseen jengi keskustelee siitä, että mitä tänne kirjoitetaan. Aika koomista, mutta enpä jaksa tuolla enään toista kertaa vierailla.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
...ja toinen oli Datsunin pian vuoden kestänyt pohdiskelu jatkoajan jättämisestä....
Pidinkin pitkän Jatkoaika-tauon, yli puoleen vuoteen en tainnut avata sivustoa kertaakaan. Se oli sitä harkinta-aikaa se, enkä ihan ymmärrä mikä siinä nyt oli niin koomista. Ehkä sitten se, että kirjoitin sen ajatuksen luettavaksi Kiekkopesään.

Kai pitää olla hieman jopa otettu että joku seuraa/muistaa vaikka viime vuosina en enää tällä palstalla ole juurikaan provosoinut/provosoitunut. Se on se asia joka avautui.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tuossa keskustelussa voi sitten jokainen nähdä juuri niin paljon katkeruutta tai jotain muuta vapaavalintaista tunnereaktiota kuin haluaa. Ja tässä on avautunut, että aika moni haluaa.
Täytyy kyllä sanoa, ettei erityisemmin tarvitse haluta nähdä, kun vain lukee ensimmäisen sivun jälkeen, mihin suuntaan homma etenee. Asiallisiakin kommentteja on, esimerkiksi vaikkapa se ekan sivun kehotus turhan rääpimisen välttämiseen. Sen jälkeen on aika moni nimimerkki osoittanut asenteensa vinoilemalla milloin mistäkin. Ihan oikeasti, ei sitä tarvitse katsella värilaseilla, kyllä siellä on ihan rehellistä pienimunaisuutta havaittavissa osalla. Ymmärrän kyllä, että joku on voitu potkia palstalta väärin perustein ja kaunaa on ehkä siksi, mutta hupaisin esimerkki on se tyyppi, joka vinkuu Jatkoajasta vaikkei ole täällä koskaan itse edes ollut mukana omien sanojensa mukaan.

Tiedän kyllä, että mua syytetään seuraavaksi siitä, että vikisen tästä, koska sain paskaa niskaani Pesässä. Yllätyin kyllä, että noin syvälle olen herneen joillekin nenään saanut, mutta johtunee siitä, että suurimmat loukkaantujat ovat olleet niissä turhissa lapsivanhempikasvatus-väännöissä yllättäen lapsettomia itse. Silti ketjun anti on aika ilkkuvaa sävyltään, vaikka jättäisin ne kommentit meikäläisestä poiskin sieltä. Kuten aiemmin kirjoitin, mieleen tulee lähinnä joku FF:n kendo-naljailu.

Mutta eipä tästä ole tarve tämän enempää kinata täällä mun puolestani. Palstansa kullekin. Ehkä kokeilen pesäläisten suvaitsevaisuutta ja kirjaudun mukaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Käsittääkseni suht moni on todennut täälläkin vitutuksensa sampioon mutta niitä ei varmaan huomioida kun ei niillä ole edes lapsia.

Minusta sampio on enimmäkseen harmiton. Ihan niin kuin Linnunradan käsikirjassa liftareille todetaan omasta Telluksestamme.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Minusta sampio on enimmäkseen harmiton. Ihan niin kuin Linnunradan käsikirjassa liftareille todetaan omasta Telluksestamme.

Kuljen ensi viikon pyyhe vyöllä niin katsotaan osaanko asennoitua uudella tavalla
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minusta sampio on enimmäkseen harmiton.
Minä olen harmiton ja viaton.

Tosin ei mulla ole koskaan ollut ongelmaa lapsettomien enemmistön kanssa tällä palstalla, eikä yhdenkään lapsettoman ystäväni kanssa. Ehkä se on niinkin, että mun ajoittain vahvat mutta pääosin perustellut mielipiteeni kolahtavat joihinkin vain herkemmin varsinkin näin kirjallisessa muodossaan. Sitten on kiva vikistä, miten mustavalkoinen ja ahdasmielinen se paha sampio-ope on. Ja muut opettajat kaikki ihan paskoja! Natsi koulu, me mennään Peran kans röökile ,ei meilä ole sääntöjä ! !

Minulle avautui, että olen puhunut aika paljon itsestäni viime viesteissäni. Ihan kiva, tykkään siitä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Minä kun en iltapäivälehtiä lue ja netissäkin selaan uutisia melko valikoivasti onnistuin olemaan täysin tietämätön koko Big Brotherin alkamisesta. Eilen sen alkaminen avautui kun joka toisessa ketjussa täällä siitä puhutaan, lähinnä siis siitä miten paskaa se on ja vituttaa enkä varmasti katso. Suuria tunteita tuntuu herättävän ihmisissä. En katso, eikä kiinnosta mutta eipä siitä mulle mitään haittaakaan ole.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisekseen jengi keskustelee siitä, että mitä tänne kirjoitetaan.

Se on katopas sitä metakeskustelua. Ehkäpä Kiekkopesä on jonkunlainen käänteisilmiö Jatkoajan ketjulle "Jatkoajan parhaat läpät...". Itse en kyllä tarvitse yhtään nykyistä isompaa määrää foorumeita seurantaan.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en kyllä tarvitse yhtään nykyistä isompaa määrää foorumeita seurantaan.
Sama vika. Ja nykyinen määrä on siis yksi.

Futis on kiinnostanut aina siinä missä jääkiekkokin ja pelattua on tullut läpi elämän, mutta ei ole tullut koskaan mieleeni liittyä tai edes viihtyä millään futispalstalla. Kuuluisalla futisforumillakin olen tainnut vierailla erinäisten linkkien heittämänä n. 5-10 kertaa, ikinä en ole hakeutunut sinne lukemaan juttuja enkä aio niin tehdä vastaisuudessakaan.

Kyllä tämä vanha kunnon JA vie ihan tarpeeksi aikaa ja tarjoaa tarpeeksi luettavaa, kirjoitettavaa ja mietittävää, enkä todellakaan jaksa edes harkita muiden vastaavien palstojen seuraamista. Tulee muuten parin kuukauden sisällä 10 vuotta täyteen omaa Jatkoaikajäsenyyttä, pitäisi varmaan ottaa isolla porukalla sen kunniaksi 10v-oluet jossain lokakuun kotimatsissa.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Naisen kanssa väitellessä...

- Ensimmäisenä saat kuulla mielipiteet faktoina
- Sitten, kun olet perustellut niiden olevan ehkä vääriä, saat kuulla että puhut paskaa

- Kun olet painavammin perustellut oman näkemyksesi faktoilla ryyditettynä, nainen turvautuu henkilökohtaisuuksiin

- loppuilta mökötetään. Oikeastaan vitun hyvä näin, huomista aamua odotellessa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kun politiikka menee överiksi, ei enää katsota aikaa ja paikkaa. Seuraava SM-liigan katsomokulttuuriketjusta:

Hjalliksen rahakassien kantaja numero 1, Arhinmäki vähemmän yllättäen suhtautuu olankohautuksella omiensa rasistiseen käytökseen ja vihapuheeseen:

Paavo Arhinm - Ilta-Sanomat

Linkki Ilta-Sanomiin.

Kaikenlainen vihapuhe ja rasismi on kitkettävä kovin asein yhteiskunnasta pois ja hiljaisuus/vähättely on hyväksyntää, vai mitä Porvaristoliitto-Paavo? Hjallis on näköjään hommannut uuden puudelin Virmasen tilalle.

Ei jumalauta. Oikeastikko se nyt joka ketju pitää kääntää Persut vs. muut touhuksi?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Joskus täytyy käydä pohjalla, että tajuaa että elämässä on oikeasti moni asia ihan helvetin hyvin. Kaikki on ihan samoin kun kolme tuntia sitten, mutta pieni "mietintätauko" sai aivot taas rullaamaan ja tajuamaan että ei kaikki ole niin vakavaa. :)

Mahtava fiilis! Voisin vaikka juosta maratonin.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Avautui tänään se, että delfiineillä ja hailla on pyrstöevät eri suuntaan. Siis toisella se on pystysuorassa ja toisella vaakasuorassa. Kaikkea sitä...

Liityykö asia jotenkin kala vs nisäkäs -aiheeseen?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Avautui tänään se, että delfiineillä ja hailla on pyrstöevät eri suuntaan. Siis toisella se on pystysuorassa ja toisella vaakasuorassa. Kaikkea sitä...

Liityykö asia jotenkin kala vs nisäkäs -aiheeseen?
Siihenpä juuri, kaloilla pyrstö pystysuorassa, nisäkkäillä vaakasuorassa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että olen syntynyt samana päivänä (kuitenkin eri vuonna) kuin Johtava. En tiedä, pitäisikö itkeä vaiko nauraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös