Tuossa keskustelussa voi sitten jokainen nähdä juuri niin paljon katkeruutta tai jotain muuta vapaavalintaista tunnereaktiota kuin haluaa. Ja tässä on avautunut, että aika moni haluaa.
Täytyy kyllä sanoa, ettei erityisemmin tarvitse haluta nähdä, kun vain lukee ensimmäisen sivun jälkeen, mihin suuntaan homma etenee. Asiallisiakin kommentteja on, esimerkiksi vaikkapa se ekan sivun kehotus turhan rääpimisen välttämiseen. Sen jälkeen on aika moni nimimerkki osoittanut asenteensa vinoilemalla milloin mistäkin. Ihan oikeasti, ei sitä tarvitse katsella värilaseilla, kyllä siellä on ihan rehellistä pienimunaisuutta havaittavissa osalla. Ymmärrän kyllä, että joku on voitu potkia palstalta väärin perustein ja kaunaa on ehkä siksi, mutta hupaisin esimerkki on se tyyppi, joka vinkuu Jatkoajasta vaikkei ole täällä koskaan itse edes ollut mukana omien sanojensa mukaan.
Tiedän kyllä, että mua syytetään seuraavaksi siitä, että vikisen tästä, koska sain paskaa niskaani Pesässä. Yllätyin kyllä, että noin syvälle olen herneen joillekin nenään saanut, mutta johtunee siitä, että suurimmat loukkaantujat ovat olleet niissä turhissa lapsivanhempikasvatus-väännöissä yllättäen lapsettomia itse. Silti ketjun anti on aika ilkkuvaa sävyltään, vaikka jättäisin ne kommentit meikäläisestä poiskin sieltä. Kuten aiemmin kirjoitin, mieleen tulee lähinnä joku FF:n kendo-naljailu.
Mutta eipä tästä ole tarve tämän enempää kinata täällä mun puolestani. Palstansa kullekin. Ehkä kokeilen pesäläisten suvaitsevaisuutta ja kirjaudun mukaan.