Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 719 742
  • 33 937
Suosikkijoukkue
Ässät
Lisää avautuneita asioita ja tämä avautui ihan tänään. Lähiöbotox on Suomen Bodycount ja todella pätevän oloista poppista. En ole koskaan aiemmin kuullut bändistä muuta kuin nimen.

Älä töni Ice-T:tä. Tämä on kuin vertaisi Kotiteollisuutta Metallicaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Lisää avautuneita asioita ja tämä avautui ihan tänään. Lähiöbotox on Suomen Bodycount ja todella pätevän oloista poppista. En ole koskaan aiemmin kuullut bändistä muuta kuin nimen.
Itse törmäsin tähän bändiin viime vuonna, kun oli Nightwishin lämppärinä Helsingin jäähallissa. Hyvin vetivät ja ottivat yleisön haltuun, mutta itse heidän musiikkinsa ei ole mua varten.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Lisää avautuneita asioita ja tämä avautui ihan tänään. Lähiöbotox on Suomen Bodycount ja todella pätevän oloista poppista. En ole koskaan aiemmin kuullut bändistä muuta kuin nimen.
Mitähän muuten on muita tuommoisia bändejä? Kuulin Radio Sohosta yksi päivä sellaisen rap-metalli-hardcore meiningsin, mutta ei jäänyt bändi mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitähän muuten on muita tuommoisia bändejä? Kuulin Radio Sohosta yksi päivä sellaisen rap-metalli-hardcore meiningsin, mutta ei jäänyt bändi mieleen.

Biohazard tai Clawfinger sopisi tuohon kuvaukseen ainakin. Ensiksimainittu on aikanaan tehnyt ihan hyviäkin levyjä. Jälkimmäinen ei itselle koskaan iskenyt.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Biohazard tai Clawfinger sopisi tuohon kuvaukseen ainakin. Ensiksimainittu on aikanaan tehnyt ihan hyviäkin levyjä. Jälkimmäinen ei itselle koskaan iskenyt.
Joo Biohazardia tullut aina kuunneltua, vaan unohtui tähdentää että oli suomalaista räppiä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen aiemminkin kritisoinut täällä vapaalla puolella nykyajan laulujen sanoituksia, sillä useimmat radiohitit ovat sisällöltään täysin muovisia ja persoonattomia sekä musiikiltaan että sanoituksiltaan. Huomasin äsken netissä taas yhden esimerkin tästä eli Anna Abreun uusimman hitin eli Eilisen mä -biisin sanat (löytyvät googlettamalla) ja niitä lukiessani minulle avautui taas kerran, että paska myy.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Älä töni Ice-T:tä. Tämä on kuin vertaisi Kotiteollisuutta Metallicaan.
Eikös nuo ole viimeiset kakskyt vuotta olleet aika verrannollisia. Molemmat soittavat suunnilleen yhtä ja samaa riffiä keskinkertaisen laulun päälle.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Fazerin Puikuloiden koko on pienentynyt ja muoto muuttunut alkuperäiseen (esim. viisi vuotta sitten myynnissä olleisiin) verrattuna. Hinta on kuitenkin noussut.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Fazerin Puikuloiden koko on pienentynyt ja muoto muuttunut alkuperäiseen (esim. viisi vuotta sitten myynnissä olleisiin) verrattuna. Hinta on kuitenkin noussut.
Ne on vain sopeutettu ja tehostettu ajan hengen mukaisesti.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Fazerin Puikuloiden koko on pienentynyt ja muoto muuttunut alkuperäiseen (esim. viisi vuotta sitten myynnissä olleisiin) verrattuna. Hinta on kuitenkin noussut.
Jouduin hetken aikaa ihan (aikuisten) oikeasti miettimään, milloin Fazer on laajentanut perunamarkkinoille ennenkuin välähti, että leivästä taitaakin olla kyse...
Epätietoisuuteeni syypää voi olla rakas vaimoni, joka on nyt jo lähemmäs vuoden joka lauantaiaamu leiponut meille viikon leivät hapanjuuritaikinasta - ei tule leipähyllyjä koluttua enää ollenkaan...
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitähän muuten on muita tuommoisia bändejä? Kuulin Radio Sohosta yksi päivä sellaisen rap-metalli-hardcore meiningsin, mutta ei jäänyt bändi mieleen.
Leeko norsu menee ainakin osittain tähän Löhiöbotox kategoriaan
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Fazerin Puikuloiden koko on pienentynyt ja muoto muuttunut alkuperäiseen (esim. viisi vuotta sitten myynnissä olleisiin) verrattuna. Hinta on kuitenkin noussut.
Shrinkflaatio. Ei kehdata nostaa suoraan hintaa, niin sitten pakkausta pienennetään.

Toisaalta, mäkin nyt pistän laskun nykyisin sellaisen perään, minkä olisin puoli vuotta sitten tehnyt "ilmaiseksi", mikäli sopimus vaan sen sallii.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Shrinkflaatio. Ei kehdata nostaa suoraan hintaa, niin sitten pakkausta pienennetään.

Toisaalta, mäkin nyt pistän laskun nykyisin sellaisen perään, minkä olisin puoli vuotta sitten tehnyt "ilmaiseksi", mikäli sopimus vaan sen sallii.
Eikö tähän kuuluisi vielä kommentti, että olemme pienentäneet pakkausta saamamme asiakaspalautteen perusteella.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Eikö tähän kuuluisi vielä kommentti, että olemme pienentäneet pakkausta saamamme asiakaspalautteen perusteella.
Tuota selitystä minäkin olen vaimolle joskus tarjonnut, mutta hän on vain turhautuneena huomauttanut, ettei hän ainakaan ole pyytänyt....
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Fazerin Puikuloiden koko on pienentynyt ja muoto muuttunut alkuperäiseen (esim. viisi vuotta sitten myynnissä olleisiin) verrattuna. Hinta on kuitenkin noussut.
Jossain välissä niistä on poistettu makukin. Sama koskee Vaasan ruispaloja. Meinaa mistään marketista löytää enää kelvollista leipää.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuota selitystä minäkin olen vaimolle joskus tarjonnut, mutta hän on vain turhautuneena huomauttanut, ettei hän ainakaan ole pyytänyt....

Ja tähän jatkoit kaiketi: "pahoittelut loppuelämäni rakkaus, sotkin sinut vahingossa yhteen rakastajattaristani. Hän se olikin".
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ja tähän jatkoit kaiketi: "pahoittelut loppuelämäni rakkaus, sotkin sinut vahingossa yhteen rakastajattaristani. Hän se olikin".
Kyllä minun piti pitää turpani visusti tukossa jonkin aikaa. Nimittäin, jos tuossa erehtyy vielä jotakin selittämään, sotkee asioita vain pahemmin... ja siitä(kään) ei hyvää seuraa...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jossain välissä niistä on poistettu makukin. Sama koskee Vaasan ruispaloja. Meinaa mistään marketista löytää enää kelvollista leipää.
Vuosia söin vain Perheleipureiden ruisvarrasta, kunnes joku vuosi sitten jouaattona krapulassa kaverini luona söin erittäin tummaa reissumiestä, niin sen jälkeen en ole taas muuta syönyt. Parikymmentä vuotta sitten noissa mainitsemissasi leivissä tosiaan oli maku, ei enää.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vuosia söin vain Perheleipureiden ruisvarrasta, kunnes joku vuosi sitten jouaattona krapulassa kaverini luona söin erittäin tummaa reissumiestä, niin sen jälkeen en ole taas muuta syönyt.
Tars hommata ensin krapula, että voi testata. Noi tosi tummat ei kyllä yleensä ole toimineet. Sen sijaan vanha kunnon ruisrevitty toimii yhä. En nyt muista suosikkileipomoa. Se on valitettavasti jonkun muunkin suosikki, kun aika usein on tyhjä hylly sen kohdalla tossa lähimarketissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös