Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 736 750
  • 33 995

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Selvisi parikin asiaa. Se rekan perässä oleva punavalkoinen poikkirauta otettiin käyttöön ja nimettiin uhkean näyttelijän Jayne Mansfieldin mukaan, kun hän ja muita menehtyi törmättyään rekan perään ja alle. Autossa olleet lapset selvisivät, mm. Mansfieldin 3-vuotias tytär, näyttelijä Mariska Hargitay.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mulle on, kuulkaas, avautunut semmoinen käytännön juttu, että paidoissa on pesuohje-, ym. lappu lähes aina sen vasemmalla puolella, kun se puetaan oikeinpäin päälle... ja tuo lappu nimenomaan auttaa melko pimeässäkin pukemaan esim. aluspaidan/t-paidan oikeinpäin päälle.
En muista, milloin aloin kiinnittämään huomiotani tuohon seikkaan, mutta ei siitä kauaa ole... eli vanhaksipa piti elää, ennen kuin tämäkin aukeni.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulle on, kuulkaas, avautunut semmoinen käytännön juttu, että paidoissa on pesuohje-, ym. lappu lähes aina sen vasemmalla puolella, kun se puetaan oikeinpäin päälle... ja tuo lappu nimenomaan auttaa melko pimeässäkin pukemaan esim. aluspaidan/t-paidan oikeinpäin päälle.
Ranskalaisilla on tässäkin jäynä meille. Ainakin Salomonin rievuissa se lappu on oikealla.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ranskalaisilla on tässäkin jäynä meille. Ainakin Salomonin rievuissa se lappu on oikealla.
Joo, arvaan kyllä, että poikkeuksia löytyy... Mutta - kun tuohon huomioni kiinnittyi, aika harvoin olen törmännyt noihin poikkeuksiin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pari tuntia sitten minulle avautui, että Espoon automuseo on ihan toimiva automuseo, josta löytyy mielenkiintoisia historiallisia ajoneuvoja eikä matkakaan tuonne ole mikään kummoinen. Neljän tähden arvoinen vierailu, jossa pääsi muistelemaan menneitä. Miinusta tulee vain yhdestä Saabista eli ysikutosesta, joka oli vieläpä likainen.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Eilen kävin kyläilemässä tyttären yksiössä. Avautui, että miuta ei kyllä ihan hevin kerrostaloon saa kyllä enää asumaan. Erityisesti tuollainen yksiö on kyllä ahdistava, kun on tottunut tähän, että tilaa riittää. Näin kesällä erityiseen, kun on oma piha vielä sisätilojen lisäksi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Eilen kävin kyläilemässä tyttären yksiössä. Avautui, että miuta ei kyllä ihan hevin kerrostaloon saa kyllä enää asumaan. Erityisesti tuollainen yksiö on kyllä ahdistava, kun on tottunut tähän, että tilaa riittää. Näin kesällä erityiseen, kun on oma piha vielä sisätilojen lisäksi.
Riippuu siitä, millainen tavaramäärä ihmisellä on. Itselläni kämppäni kalustus koostuu vain sängystä, kolmesta tuolista ja ruokapöydästä sekä parista pienestä kaapista, joten ilmavuutta tässä runsaan 30 neliön "huoneistossa" riittää. Mutta joo, kyllä minäkin haaveilen omakotitalosta ja merenrantatontista.
 
Riippuu siitä, millainen tavaramäärä ihmisellä on. Itselläni kämppäni kalustus koostuu vain sängystä, kolmesta tuolista ja ruokapöydästä sekä parista pienestä kaapista, joten ilmavuutta tässä runsaan 30 neliön "huoneistossa" riittää. Mutta joo, kyllä minäkin haaveilen omakotitalosta ja merenrantatontista.
Onko miten kuuma helteillä? Saako läpivedon? Yläkerroksen yksiössä paahtuisin hellekeleillä parissa päivässä :D
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Eilen kävin kyläilemässä tyttären yksiössä. Avautui, että miuta ei kyllä ihan hevin kerrostaloon saa kyllä enää asumaan. Erityisesti tuollainen yksiö on kyllä ahdistava, kun on tottunut tähän, että tilaa riittää. Näin kesällä erityiseen, kun on oma piha vielä sisätilojen lisäksi.
Mitä tykkäät minun asunnosta? Kuitenkin kolmio läpitalon eli tilaa on ja läpivedon saa? Itse en yksin (tai osin lasten kanssa) asuessa voisi kuvitella muuta kuin kerrostalon.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mitä tykkäät minun asunnosta? Kuitenkin kolmio läpitalon eli tilaa on ja läpivedon saa? Itse en yksin (tai osin lasten kanssa) asuessa voisi kuvitella muuta kuin kerrostalon.
No tuossa toki on tilaa...Ei niin paha. Puutarhanhoitoa toki jäisin kaipaamaan. Kokemusta kyllä siitä kuinka parveke täynnä kasvia.

Kunhan Espanjaan muutetaan, niin joutunee tuosta puutarhasta tinkimään. Mikäli ei lotossa voita.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avautui että kun Saksalla on kisoissa Soramies niin Suomella pitäisi ehdottomasti olla paikalla Savinainen...
 

ace

Jäsen
Pari tuntia sitten minulle avautui, että Espoon automuseo on ihan toimiva automuseo, josta löytyy mielenkiintoisia historiallisia ajoneuvoja eikä matkakaan tuonne ole mikään kummoinen. Neljän tähden arvoinen vierailu, jossa pääsi muistelemaan menneitä. Miinusta tulee vain yhdestä Saabista eli ysikutosesta, joka oli vieläpä likainen.
Se Renault 5 (?) ryppypeppu on kyllä huikea. Kaikenlaisilla sitä ihmiset on ennen ajelleetkin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
On avautunut, että uudenmallisen Mini Cooperin ratissa on aina joko liian varovasti ajava nössö tai liian lujaa kaahaava oman elämänsä Rovanperä.
Ei mitään siltä väliltä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ruotsin tuore Euroviisuvoittaja on nuorempi kuin allekirjoittanut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis helposti tulee se 7-8 km kun peppuseurantaa harrastaa. Sopivan pepun perään lähtee, siinä joku nelisen metriä perässä kävelee ja aurinkolasien takaa tuijottaa vaan sitä peffaa. Ja kun kyllästyy siihen samaan ja uusi viaton herkkupeppu löytyy niin eikun perään. Minihame- tai mekkotyttöjen kintut on toinen. Nyt lepotauolla Espan puistossa. Varikkokäynti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös