Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 886 142
  • 34 596

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aloin katsella Google Mapsista Olympiakylää ja silloin minulle avautui, että niiden rakennusten takanahan on pirun iso viheralue. Jotenkin kummasti olen missannut kokonaan tuon seikan, vaikka olen asunut Stadissa vuodesta 2000 lähtien ja käyskennellyt noilla kulmilla vuosikausien ajan.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Avautui, että Elvis Presleyllä oli kaksoisveli Jesse Garon Presley, joka kuoli synnytyksessä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jos asiat olisivat menneet toisin, niin Elvis ja Jesse olisivat ömeerikan Matti ja Teppo.

Tai toki molemmat olisivat tuolloin ottaneet taiteilijanimikseen toiset etunimensä. Aaron ja Garon.
Avautui, että Matti jo yksinään voisi muodostaa duon Matti ja Tapio... tai sitten tuo Matti ja Teppo olisikin Tapio ja Ilmari... kovin Kalevalalainen duo olisi tuo... ... toisaalta Teppo ja Ilmari... <eikäkö>

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Avautui, että ilmeisen heikosti tulee kotimaista Liigaa ja yleensä jääkiekkoa seurattua nykyisin, koska juuri nimetyssä Suomen MM-joukkueessa on pelaaja, joka piti googlettaa koska en ollut koskaan kuullutkaan kyseisestä pelaajasta.

Syytän tästä mielenkiinnon tappamisesta ennen kaikkea kannattamaani seuraan Oulun Kärppiä kaudella 2022-23.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Love Recordsin logo... Siinähän tehään sitä kauneinta. (Turhan kauan tähänki meni, mutta parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan...)

Liitteet

• 800px-Love_Records_logo.svg.png
    800px-Love_Records_logo.svg.png
    67 KB · kertaa luettu: 104

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Love Recordsin logo... Siinähän tehään sitä kauneinta. (Turhan kauan tähänki meni, mutta parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan...)

Ei oo realistinen ollenkaan. Tiedättehän sen miehen, joka meni Tallinnaan penistä pidentävään leikkaukseen ja tahtoi 30-senttisen, mutta niitä ei ollut tuonvärisenä ensinkään.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Maria Lund laittaa karkkia rintsikoihin. Älä huoli, on sinulla silmäkarkkia liiveissä ilman tuotakin tapaa.

Maria on kyllä näyttävän näköinen nainen. Vaikka nyt nauttiikin sokeria omien sanojensa mukaan paljon, ei se näy missään. Kasvotkin ovat kuin kolmekymppisellä. Liiallinen sokerin syöminen helposti vanhentaa ihoa.

Kaija Koohan tunkee marianne-karkkeja pyllyynsä. Mahtaa olla ryppyinen reikä?

Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Uliuli. Luulin 30v ajan, että Uli tarkoittaa jääkiekkoilija Ulrich Hiemerin lempinimeä mutta ilmeisesti sillä ilmaistaan jotain ylempää mielenilmaisua. Ja olen mahdollisesti sanonut tämän ennenkin.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nonnih.... tämän ajatuksen kanssa sitten uuteen päivään.... (olis ny ollu vaikka toi Maria sitte)
Tuollaisesta toiminnastahan löytyy internetistä erilaista materiaalia, joka ei ikävä kyllä lähde päästä vaikka mitä tekisi.

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Selvisi parikin asiaa. Se rekan perässä oleva punavalkoinen poikkirauta otettiin käyttöön ja nimettiin uhkean näyttelijän Jayne Mansfieldin mukaan, kun hän ja muita menehtyi törmättyään rekan perään ja alle. Autossa olleet lapset selvisivät, mm. Mansfieldin 3-vuotias tytär, näyttelijä Mariska Hargitay.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulle on, kuulkaas, avautunut semmoinen käytännön juttu, että paidoissa on pesuohje-, ym. lappu lähes aina sen vasemmalla puolella, kun se puetaan oikeinpäin päälle... ja tuo lappu nimenomaan auttaa melko pimeässäkin pukemaan esim. aluspaidan/t-paidan oikeinpäin päälle.
En muista, milloin aloin kiinnittämään huomiotani tuohon seikkaan, mutta ei siitä kauaa ole... eli vanhaksipa piti elää, ennen kuin tämäkin aukeni.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulle on, kuulkaas, avautunut semmoinen käytännön juttu, että paidoissa on pesuohje-, ym. lappu lähes aina sen vasemmalla puolella, kun se puetaan oikeinpäin päälle... ja tuo lappu nimenomaan auttaa melko pimeässäkin pukemaan esim. aluspaidan/t-paidan oikeinpäin päälle.
Ranskalaisilla on tässäkin jäynä meille. Ainakin Salomonin rievuissa se lappu on oikealla.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranskalaisilla on tässäkin jäynä meille. Ainakin Salomonin rievuissa se lappu on oikealla.
Joo, arvaan kyllä, että poikkeuksia löytyy... Mutta - kun tuohon huomioni kiinnittyi, aika harvoin olen törmännyt noihin poikkeuksiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy