Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 888 489
  • 34 590

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Eilen kävin kyläilemässä tyttären yksiössä. Avautui, että miuta ei kyllä ihan hevin kerrostaloon saa kyllä enää asumaan. Erityisesti tuollainen yksiö on kyllä ahdistava, kun on tottunut tähän, että tilaa riittää. Näin kesällä erityiseen, kun on oma piha vielä sisätilojen lisäksi.
Mitä tykkäät minun asunnosta? Kuitenkin kolmio läpitalon eli tilaa on ja läpivedon saa? Itse en yksin (tai osin lasten kanssa) asuessa voisi kuvitella muuta kuin kerrostalon.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mitä tykkäät minun asunnosta? Kuitenkin kolmio läpitalon eli tilaa on ja läpivedon saa? Itse en yksin (tai osin lasten kanssa) asuessa voisi kuvitella muuta kuin kerrostalon.
No tuossa toki on tilaa...Ei niin paha. Puutarhanhoitoa toki jäisin kaipaamaan. Kokemusta kyllä siitä kuinka parveke täynnä kasvia.

Kunhan Espanjaan muutetaan, niin joutunee tuosta puutarhasta tinkimään. Mikäli ei lotossa voita.

ace

Jäsen
Pari tuntia sitten minulle avautui, että Espoon automuseo on ihan toimiva automuseo, josta löytyy mielenkiintoisia historiallisia ajoneuvoja eikä matkakaan tuonne ole mikään kummoinen. Neljän tähden arvoinen vierailu, jossa pääsi muistelemaan menneitä. Miinusta tulee vain yhdestä Saabista eli ysikutosesta, joka oli vieläpä likainen.
Se Renault 5 (?) ryppypeppu on kyllä huikea. Kaikenlaisilla sitä ihmiset on ennen ajelleetkin.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
On avautunut, että uudenmallisen Mini Cooperin ratissa on aina joko liian varovasti ajava nössö tai liian lujaa kaahaava oman elämänsä Rovanperä.
Ei mitään siltä väliltä.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ruotsin tuore Euroviisuvoittaja on nuorempi kuin allekirjoittanut.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis helposti tulee se 7-8 km kun peppuseurantaa harrastaa. Sopivan pepun perään lähtee, siinä joku nelisen metriä perässä kävelee ja aurinkolasien takaa tuijottaa vaan sitä peffaa. Ja kun kyllästyy siihen samaan ja uusi viaton herkkupeppu löytyy niin eikun perään. Minihame- tai mekkotyttöjen kintut on toinen. Nyt lepotauolla Espan puistossa. Varikkokäynti.

godspeed

Jäsen
Siis helposti tulee se 7-8 km kun peppuseurantaa harrastaa. Sopivan pepun perään lähtee, siinä joku nelisen metriä perässä kävelee ja aurinkolasien takaa tuijottaa vaan sitä peffaa. Ja kun kyllästyy siihen samaan ja uusi viaton herkkupeppu löytyy niin eikun perään. Minihame- tai mekkotyttöjen kintut on toinen. Nyt lepotauolla Espan puistossa. Varikkokäynti.

Kyllä mä menisin koputtamaan olkapäästä, että hei, ootko sä leipurin tytär, kun peppus on noin makea?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joissakin vaikka näissä lippiksissä ja tällaisissa lukee usein kokona one size fits all. Siis sama kuin mun nysän kikkelin koko. Mutta tässä IFK-lippiksessä lukee että one size fits most. Totta joo.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Puolisen vuotta kun tuli ajeltua tuolla tehonsa hukanneella Volvolla, niin avautuipa tässä tuon toimivan turbon merkitys kun seuraavan Volvoni kotiutin.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Puolisen vuotta kun tuli ajeltua tuolla tehonsa hukanneella Volvolla, niin avautuipa tässä tuon toimivan turbon merkitys kun seuraavan Volvoni kotiutin.
Aikoinaan tuurasin kavereita turvesoilla traktorihommissa ja siellä ei ajeltu puolta vuoroakaan tehonsa hukanneilla eli turbo-ongelmaisilla koneilla - ei vain pystynyt, kun ei kulkenut mihinkään...

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Aikoinaan tuurasin kavereita turvesoilla traktorihommissa ja siellä ei ajeltu puolta vuoroakaan tehonsa hukanneilla eli turbo-ongelmaisilla koneilla - ei vain pystynyt, kun ei kulkenut mihinkään...
Varmaan vaikuttaa. Eipä tuollakaan juuri ohituskaistallakaan ohiteltu, mutta kaupungissa huoletonta menoa tarjosi. Vähän ku joku ukkivainaan vanha Ascona, nokivasara ilman turboa.

Avautui että en ole renkaanpotkija enkä välitä heistä. Eilen koeajoin 10 metriä uutta ajokkiani ja tänä aikana myyjä vakuutti ettei ole öljyt ja vedet sekasin, ei syty vikavaloja perään ja että muutoinkin kaikki ok.
Aika näyttäköön puheensa.
Vanhan kävi tänään joku hakemassa töissä ollessani niin, että avaimet renkaan päällä, kun lupasi ostaa eikä mua paikalle tarvittu. Varmenne lähetetty ja luvannut maksaa tilille, jonka äsken lähetin.

Ei potkittu renkaita puolin eikä toisin.

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Poikkesin Ruotsissa ja avautui että elintarvikkeet olivat nykyjään samat tai jopa halvemmat kuin Suomessa.

Silmämääräisesti kulutushyödykkeet halvempia tai merkittävästi halvempia kuin Suomessa.

Bensiinikin oli halvempaa..

Sehän sanotaan ihan maamme laulussakin.
” maa kallis isien ”

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Poikkesin Ruotsissa ja avautui että elintarvikkeet olivat nykyjään samat tai jopa halvemmat kuin Suomessa.

Silmämääräisesti kulutushyödykkeet halvempia tai merkittävästi halvempia kuin Suomessa.

Bensiinikin oli halvempaa..

Sehän sanotaan ihan maamme laulussakin.
” maa kallis isien ”
Lisäksi ansioverotuksen progressio on maltillisempi keskiluokkaisilla, noin 3% verran matalampi. Joten kulutukseenkin jää siellä enemmän.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen jo vuosien ajan lueskellut huvikseni Vedonlyöjien rehellisyys -ketjua ja sitä lukiessani on avautunut, että en missään nimessä rupea laittamaan rahaa vedonlyöntiin sekä se, että jotkut käyttäjät luulevat, että on ihan ok jättää velat maksamatta. En toki voi sanoa, mikä saa tietyn henkilön välttelemään yhteydenottoja, sillä syitä voi olla monia, mutta olettaisi, että nuo velat maksettaisiin aina takaisin.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kampin K-Market ei olekaan enää Kakku-Pimppi. Petyin.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy