Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 710 596
  • 33 914

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nuorten naisten farkkumuoti. Liekö kauankin olleet muodissa tuollaiset farkut, jotka näyttävät viisi numeroa liian isoilta joka suuntaan ja siltä, että on kirpparin poistopöydästä ostetut? Samaan aikaan nuoret, ja vanhemmatkin, miehet pukeutuvat stretch-slim fit-farkkuihin. Millon me miehet menetettiin tämä peli?
Onhan tämä muodin muutos tullut jo useita vuosia sitten - ainakin Helsingissä. Liian pienet farkut tulivat muotiin joskus 15-20 vuotta sitten, joten ei kait ihme, että ovat menossa pois.

Huom farkkuja voi kantaa päällään tyylikkäästi ovat ne sitten isommat tai slimmimmät. Kyse on kokonaisuudesta. Eikä ihmisen tarvitse kulkea muodin mukana. Tyylikkyys on eri asia kuin muodikkuus.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Onhan tämä muodin muutos tullut jo useita vuosia sitten - ainakin Helsingissä. Liian pienet farkut tulivat muotiin joskus 15-20 vuotta sitten, joten ei kait ihme, että ovat menossa pois.

Huom farkkuja voi kantaa päällään tyylikkäästi ovat ne sitten isommat tai slimmimmät. Kyse on kokonaisuudesta. Eikä ihmisen tarvitse kulkea muodin mukana. Tyylikkyys on eri asia kuin muodikkuus.
"Style is never out of fashion"
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Älä lähäre shinne!
No, läksin kummiskin eli menin aukaisemaan Valavuori-ketjun ja mitä mulle aukenikaan...

Tää _yks'_vitun_kumitissi_, joka eilen kyseli Tapio Suomiselta "Kuka sä oot?" urheilutoimittajan ominaisuudessa, onkin se sama, joka oli itseään tyrkyllä lentoasemalla, kun Leijonat saapuivat Pekingistä! Lisäksi, sen äiti ei oo sen äiti kun virolaiset näppäimistöt, tjsp...

Kuinka vitun alas nää tämmöset "wanna_be oletetut" oikein voivat vajota? Vertasin eilen Tuksuun... pitäiskös pyytää Tuksulta anteeksi... No, vitsi, vitsi...
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tauski olis tossa lähikuppilassa tänään. En kerro menenkö. Itse asiassa tää mikä lie automaattinen tekstinsyöttö käänsi äsken ton sanan muotoon tuskin. Heh.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui kuunnellessani vaimon lukemaa uutista valkoposkihanhista ja niiden karkoitusrajoituksista, että oli sittenkin aika hyvä, etten heittänyt kirveellä n. 30 hanhen parvea, joka oli leiriytyneenä meidän rantaan syksyllä. Olisin luultavasti muuten vankilassa nyt!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Avautui kuunnellessani vaimon lukemaa uutista valkoposkihanhista ja niiden karkoitusrajoituksista, että oli sittenkin aika hyvä, etten heittänyt kirveellä n. 30 hanhen parvea, joka oli leiriytyneenä meidän rantaan syksyllä. Olisin luultavasti muuten vankilassa nyt!

Olisit ampunut tuollaisella ja kerännyt linnut talteen. Olisit voinut tehdä sitten hanhista paistia, sulat käyttänyt nuoliin ja ylimääräisen pistänyt kuoppaan.
 
Avautui kuunnellessani vaimon lukemaa uutista valkoposkihanhista ja niiden karkoitusrajoituksista, että oli sittenkin aika hyvä, etten heittänyt kirveellä n. 30 hanhen parvea, joka oli leiriytyneenä meidän rantaan syksyllä. Olisin luultavasti muuten vankilassa nyt!

Muistaakseni yhden hanhen korvausarvo on hieman reilut 300 euroa plus tekoväline. Eli olisit menettänyt sen kirveen valtiolle ja olisit nyt reilun kolme sataa köyhempi. Olettaen että heittosi olisi osunut ja ollut tappava.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

Olisit ampunut tuollaisella ja kerännyt linnut talteen. Olisit voinut tehdä sitten hanhista paistia, sulat käyttänyt nuoliin ja ylimääräisen pistänyt kuoppaan.
No, just' tuollaista vanhan ajan "ruuhipyssyä", eipä kyllä ruuheakaan, satu olemaan, ja eipä sillä, että minkäänlaista muutakaan asetta olisi tässä taloudessa, jos talousteräaseita ei lasketa.
Tiedän kyllä ko. aseen ja olen kuullut, että mm. Lapissa tuommoisella olisi joskus metsästetty hanhia.

Muistaakseni yhden hanhen korvausarvo on hieman reilut 300 euroa plus tekoväline. Eli olisit menettänyt sen kirveen valtiolle ja olisit nyt reilun kolme sataa köyhempi. Olettaen että heittosi olisi osunut ja ollut tappava.
Niin no - minun olisi mitä ilmeisemmin pitänyt rikkoa lakia vielä ilmoitusvelvollisuudenkin osalta ynnä sen osalta, että sen kirveen olisi joku muu saanut hakea tuolta järven pohjasta,

Mutta joo - ao. uutisen mukaan valkoposkihanhien hätyyttäminen on tarkaa puuhaa, jossa merkittäviä asioita ovat:
- teon suorittanut henkilö
- aika minuutilleen per ammuttu hanhi
- paikka peltolohkon tarkkuudella
- hanhien kokonaismäärä laumassa
- ammuttujen hanhien määrä/lohko ja kokonaismäärä
- käytetty ase ja patruunat
- ym.

Noista kun yksikin puuttuu ilmoituksesta, joka pitää tehdä välittömästi teon jälkeen, poliisit tutkivat asian ja sakothan siitä paukahtaa, ennenkuin edes ruudinsavu on pellolla ehtinyt hälvetä...
 

Glove

Jäsen
Naapurissa asunut kossi on näköjään nykyään everstiluutnantti. Ei siitä ammattikiekkoilijaa tullut, mutta näköjään eteni pitkälle toisessa intohimossaan, eli lentämisessä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Korealaiset osaavat sitten tehdä koukuttavia leffoja. Suunnilleen kymmenkunta korealaista leffaa on tullut vuosien saatossa nähtyä, ja kaikista olen pitänyt. Ja kun kielikin on sellaista soljuvaa ja toisinaan vähän kovaakin, niin mielellään kuuntelee dialogeja, vaikkei kielestä mitään ilman tekstityksiä ymmärräkään.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Tapparaan siirtyneet ruotsalaisveljekset tekivät syyskaudella SHL:ssä yhteensä vain yhden maalin enemmän kuin minä.
Heidän puolustuksekseen on sanottava, että paikkoja oli kyllä enempäänkin. Mulle jäi vähän sellainen kuva sun syksystä ettet oikein päässyt edes paikoille? Muutenkin ehkä jokseenkin näkymätön syksy teikäläiseltä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heidän puolustuksekseen on sanottava, että paikkoja oli kyllä enempäänkin. Mulle jäi vähän sellainen kuva sun syksystä ettet oikein päässyt edes paikoille? Muutenkin ehkä jokseenkin näkymätön syksy teikäläiseltä.

Teen duunia, jota joukkuetoverit arvostavat mutta suuri yleisö ei näe.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avautui että oon 2015 lähettäny tänne lähes identtisen viästin kun se mistä sain elinkautisen (nyt armahdetun) viime vuanna. 2015 ei tullu ees noottia.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui että oon 2015 lähettäny tänne lähes identtisen viästin kun se mistä sain elinkautisen (nyt armahdetun) viime vuanna. 2015 ei tullu ees noottia.
Älä, älä, älä lähre shinne... edes leikilläskään...

Meinaan, mode-sedät eivät edes välttämättä siedä omista virheistään huomautteluakaan, jos sitten muutakaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös