vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Kova yskä ja löysä maha ovat aika paskamainen yhdistelmä
Paras troppi tohon komboon on miälialalääkkeet. Voi olla hualetta koko päivän paskat housussa eikä vituta yhtään.Kova yskä ja löysä maha ovat aika paskamainen yhdistelmä
Kyllähän nuo hurjimmat on jo marraskuussa tykitelleet jouluvaloja ja joulukoristeita. Joulukuusiakin on näkynyt. Itselle on tullut sellainen vaikutelma, että aina pitää olla joku kausi menossa, että saadaan sisältöä some-alustoille. Sitä myötä sitten joulun aikakin on venynyt koko kuukaudeksi.Some otannalla hyvin monet virittelee joulukuusen jo nyt sisälle. Itse kun on kakara noin puoli vuosisataa (hui helevata miltä tuntu tuo kirjottaa..) kuusi tuli olohuoneeseen aikaisintaan aatonaattona. Mites teillä..oliko somebongaukseni harhaa?
Siinä vaiheessa kun joku koittaa roudata jonkun helvetin havupuun meille pirttiin sisälle niin pyydän poistumaan ja soitan valkotakkiset perään.Mites teillä..oliko somebongaukseni harhaa?
Kaikkea jouluun liittyvää voi vihata.Avautui juuri että joulukuustakin voi vihata.
Tämäkin taas Kaarelan suunnalla paskottiin. Suomalais-venäläinen koulu oli rakennuksena hieno, mutta piti purkaa.Avautui ettei "Venäläinen koulu" -nimistä pysäkkiä enää ole. Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt että mitä ihmettä ne bussissa siinä kohtaa kuuluttaa, mutta tänään sitten vihdoin katsoin reittioppaasta että kyseisen pysäkin nimi on nykyään Kaarelankulku.
Some otannalla hyvin monet virittelee joulukuusen jo nyt sisälle. Itse kun olin kakara noin puoli vuosisataa (hui helevata miltä tuntu tuo kirjottaa..) kuusi tuli olohuoneeseen aikaisintaan aatonaattona. Mites teillä..oliko somebongaukseni harhaa?
Eikös Kiinassa oo vähän sama meininki. Kokonaisia pilvenpiirtäjiä tyhjillään. Vissiin pikkusen ylireagoitu talouskasvuun.Ympäri Stadia on nykyään todella paljon tyhjiä toimitiloja odottamassa vuokralaisia ja silti tänne rakennetaan jatkuvasti uusia toimistorakennuksia. Aikamoinen paradoksi.
Riippuu ihan siitä minä päivänä nuorin lapseni tulee jouluna käymään ja haluaako se kuusen koristella. Kyllä minä sen tuolta varastosta haen jos se sen haluaa pystyttää.Some otannalla hyvin monet virittelee joulukuusen jo nyt sisälle. Itse kun olin kakara noin puoli vuosisataa (hui helevata miltä tuntu tuo kirjottaa..) kuusi tuli olohuoneeseen aikaisintaan aatonaattona. Mites teillä..oliko somebongaukseni harhaa?
Sama juttu meillä, kun olin penska (ehkä vieläkin kauemmin sitten kuin sinä). Kuusi tuotiin sisään vasta aattona ja koristeltiin siinä aamupäivällä - oli silloin vielä aidot kynttilätkin, jotka sytytettiin vasta aattoiltana.Some otannalla hyvin monet virittelee joulukuusen jo nyt sisälle. Itse kun olin kakara noin puoli vuosisataa (hui helevata miltä tuntu tuo kirjottaa..) kuusi tuli olohuoneeseen aikaisintaan aatonaattona. Mites teillä..oliko somebongaukseni harhaa?
Beethoven (se koira) -elokuvia on tehty 8
Muistan, että niitä oli 2, kun joskus nuorempana katsonut
Saman verran kuin niitä sinfoniettaja?
Minulle avautui joskus aika paljon myöhemmin, miksi sen jatko-osan nimi oli "Beethovenin Toinen", eikä vaan "Beethoven 2".Beethoven (se koira) -elokuvia on tehty 8
Muistan, että niitä oli 2, kun joskus nuorempana katsonut