Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 710 398
  • 33 914
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Ei helvetti, pitääkö mun nyt googlata joku Anneli Saarinen, jää muuten vaivaamaan. Mitä jos pidän häntä pantavana?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kova yskä ja löysä maha ovat aika paskamainen yhdistelmä
Paras troppi tohon komboon on miälialalääkkeet. Voi olla hualetta koko päivän paskat housussa eikä vituta yhtään.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Avautui ettei "Venäläinen koulu" -nimistä pysäkkiä enää ole. Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt että mitä ihmettä ne bussissa siinä kohtaa kuuluttaa, mutta tänään sitten vihdoin katsoin reittioppaasta että kyseisen pysäkin nimi on nykyään Kaarelankulku.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Some otannalla hyvin monet virittelee joulukuusen jo nyt sisälle. Itse kun olin kakara noin puoli vuosisataa (hui helevata miltä tuntu tuo kirjottaa..) kuusi tuli olohuoneeseen aikaisintaan aatonaattona. Mites teillä..oliko somebongaukseni harhaa?
 
Viimeksi muokattu:

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Some otannalla hyvin monet virittelee joulukuusen jo nyt sisälle. Itse kun on kakara noin puoli vuosisataa (hui helevata miltä tuntu tuo kirjottaa..) kuusi tuli olohuoneeseen aikaisintaan aatonaattona. Mites teillä..oliko somebongaukseni harhaa?
Kyllähän nuo hurjimmat on jo marraskuussa tykitelleet jouluvaloja ja joulukoristeita. Joulukuusiakin on näkynyt. Itselle on tullut sellainen vaikutelma, että aina pitää olla joku kausi menossa, että saadaan sisältöä some-alustoille. Sitä myötä sitten joulun aikakin on venynyt koko kuukaudeksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mites teillä..oliko somebongaukseni harhaa?
Siinä vaiheessa kun joku koittaa roudata jonkun helvetin havupuun meille pirttiin sisälle niin pyydän poistumaan ja soitan valkotakkiset perään.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Avautui ettei "Venäläinen koulu" -nimistä pysäkkiä enää ole. Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt että mitä ihmettä ne bussissa siinä kohtaa kuuluttaa, mutta tänään sitten vihdoin katsoin reittioppaasta että kyseisen pysäkin nimi on nykyään Kaarelankulku.
Tämäkin taas Kaarelan suunnalla paskottiin. Suomalais-venäläinen koulu oli rakennuksena hieno, mutta piti purkaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Some otannalla hyvin monet virittelee joulukuusen jo nyt sisälle. Itse kun olin kakara noin puoli vuosisataa (hui helevata miltä tuntu tuo kirjottaa..) kuusi tuli olohuoneeseen aikaisintaan aatonaattona. Mites teillä..oliko somebongaukseni harhaa?

Minulla on jo joulukuusi myös asunnossa sisällä. On kyllä tekokuusi mutta kuitenkin. On jo pystyyn pistetty mutta koristelu jäänyt pahasti vielä vaiheeseen. Viime vuoden jäljiltä olen pistänyt laatikkoon valoketjun niin että on pahasti sökkeröllä ja en saa sitä nyt kovin helposti laitettua kuuseen taas, ainakaan kauniisti.

Kyllä minulla on tapana joulukuusi (tekokuusi) omassa asunnossa ottaa sisälle jo hyvissä ajoin eli viimeistään joulukuun alussa. Usein kyllä jo marraskuussakin. Mutta en minä sen esillä oloon kyllästy kyllä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ympäri Stadia on nykyään todella paljon tyhjiä toimitiloja odottamassa vuokralaisia ja silti tänne rakennetaan jatkuvasti uusia toimistorakennuksia. Aikamoinen paradoksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ympäri Stadia on nykyään todella paljon tyhjiä toimitiloja odottamassa vuokralaisia ja silti tänne rakennetaan jatkuvasti uusia toimistorakennuksia. Aikamoinen paradoksi.
Eikös Kiinassa oo vähän sama meininki. Kokonaisia pilvenpiirtäjiä tyhjillään. Vissiin pikkusen ylireagoitu talouskasvuun.
 

Glove

Jäsen
Some otannalla hyvin monet virittelee joulukuusen jo nyt sisälle. Itse kun olin kakara noin puoli vuosisataa (hui helevata miltä tuntu tuo kirjottaa..) kuusi tuli olohuoneeseen aikaisintaan aatonaattona. Mites teillä..oliko somebongaukseni harhaa?
Riippuu ihan siitä minä päivänä nuorin lapseni tulee jouluna käymään ja haluaako se kuusen koristella. Kyllä minä sen tuolta varastosta haen jos se sen haluaa pystyttää.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Some otannalla hyvin monet virittelee joulukuusen jo nyt sisälle. Itse kun olin kakara noin puoli vuosisataa (hui helevata miltä tuntu tuo kirjottaa..) kuusi tuli olohuoneeseen aikaisintaan aatonaattona. Mites teillä..oliko somebongaukseni harhaa?
Sama juttu meillä, kun olin penska (ehkä vieläkin kauemmin sitten kuin sinä). Kuusi tuotiin sisään vasta aattona ja koristeltiin siinä aamupäivällä - oli silloin vielä aidot kynttilätkin, jotka sytytettiin vasta aattoiltana.
Samaa aikataulua noudattelin sitten omien lapsienikin kanssa: kuusi sisään pesuhuoneeseen sulamaan aikaisintaan aatonaattona, aattona paikalleen ja koristelut.
Nykyisin meillä ei enää kuusta Jouluisin sisälle kuskata, on vain yksi kasvava kuusi ulkona rantasaunan vieressä, johon viritellään valot.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui, että eräs Luis Suaréz on täällä Jatkoajan MM-futiksen live-ketjussa suurinpiirtein yhtä rakastettu kuin kännipanosta saatu tippuri.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kuuntelin tuutulaulu-versioita rock klassikoista. Stairway to heavenin tuutulaulu-versio ei kauheasti eronnut alkuperäisestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös