Itse asiassa niitä on kuusi.
Tällainen ilmestyi viime vuonna.
Home Sweet Home Alone - Wikipedia
en.wikipedia.org
Ai perkele kun Culkin näyttelisi ensimmäisen Rambon remaken.Eikös viimeisen Rambon loppuvaiheet ole aikamoista "Yksin kotona" touhuilua?
Minulle avautui, että matkamittarilla ylipäätään ajetaan, edes talon ympäri saati maailman.Autoni matkamittarin mukaan sillä on ajettu kohta seitsemän kertaa maapallon ympäri. Tosin tietojeni mukaan auto on ollut käytössä vain Suomessa, joten ei sillä maapallon ympäri ole ajettu kertaakaan.
Ei toi vielä mitään. Helsingissäkin on Kuusamakuja.Losissa on kaupunginosa, joka on epäviralliselta nimeltään Skid Row.
Oliko asialla @Roger Moore?Maailman kaunein Suvi on päätynyt siunattuun tilaan. Onnea.
Tähänkin vastaukseksi @Roger Moore.Kuka studioon tilalle pleijareihin? Pumpanen?
En tiä, mutta torella hianoo toimintaa jos asia on näin. Meillä on Ukrainasta pelastettu rescue -koira taas hoidossa. Niin on vannottu ettei omaks oteta enää ikinä mitään lemmikkiä, mutta jotenki tässä haisee että hänen visiittinsä saattaa ainakin jossain vaiheessa venähtää yli sovitun ajan...Liekö sitten pakolaislapsia varten avattu tuo näkyviin.
Pitihän tuo googlata kuin kiinnostaa. Ekana tuli haussa vastaan Elisan uutinen huhtikuulta (minulla kyllä Telian kaapeli, mutta varmaan sama uutinen löytyisi heiltä):En tiä, mutta torella hianoo toimintaa jos asia on näin. Meillä on Ukrainasta pelastettu rescue -koira taas hoidossa. Niin on vannottu ettei omaks oteta enää ikinä mitään lemmikkiä, mutta jotenki tässä haisee että hänen visiittinsä saattaa ainakin jossain vaiheessa venähtää yli sovitun ajan...
Onneks on vielä Piia Pasanen.Tänään oli Marjo Reinin viimeinen työpäivä Ylellä ennen vuoden sapattivapaata, joka alkaa huomenna. Harvassa ovat korvaajat Marjolle Ylellä, sillä hänellä oli jokin sellainen aikuisen naisen ote työhönsä ja ainakin minusta edelleen yksi viehkeimmistä uutisankkureista telkassa. Voihan kyynel.
Se kuuluisampi on Sebastian Aho, ja se toinen on Se-bástian Aa-hu.NHL:ssa pelaa kaksi Sebastian Ahoa.
Siis ihan oikeasti, miksi mä en ole tiennyt tätä aikaisemmin?
Se kuuluisampi on Sebastian Aho, ja se toinen on Se-bástian Aa-hu.
Tästä tuli mieleen, että Ruotsin U20-joukkueessa pelaavan Jonathan Lekkerimäen sukunimi on ehkä ruotsalaisin suomalainen nimi. Lekkerimäki, se tulee suusta jotenkin automaattisesti silleen muikeasti kuin ruotsalainen sen sanoisi.Se kuuluisampi on Sebastian Aho, ja se toinen on Se-bástian Aa-hu.