Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 706 963
  • 33 912

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä helvettiä. Tell me more oh you nauhty boy. Millä tämä perusteltiin?
Ollaan usein samaan aikaan jatkoajassa. Ja toinen peruste oli se, että joku toinenkin epäili meitä tuplanickiksi. Korostan kuitenkin edelleen, että oli asiallinen keskustelu.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ollaan usein samaan aikaan jatkoajassa. Ja toinen peruste oli se, että joku toinenkin epäili meitä tuplanickiksi. Korostan kuitenkin edelleen, että oli asiallinen keskustelu.
Avautui, että joku kyttää ketkä on samaan aikaan Jatkoajassa. Mitä hemmettiä?

Avautui myös, että kyseessä on ehkä erikoisin tuplanickki epäily.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että joku kyttää ketkä on samaan aikaan Jatkoajassa. Mitä hemmettiä?

Avautui myös, että kyseessä on ehkä erikoisin tuplanickki epäily.
Kieltämättä erikoinen, mutta kolmannen kerran korostan, että asiallisessa hengessä esitetty epäily. Mutta voit ja voitte vaan kuvitella kuinka aamusella nauroin kun @Breeze Harbour kertoi usein sekoittavansa meidät. Se oli kuin bensaa liekkeihin. Mutta jatketaan eteenpäin marttyyreinä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kieltämättä erikoinen, mutta kolmannen kerran korostan, että asiallisessa hengessä esitetty epäily.
Juu en epäile tätä. Erikoista, että se tultiin kysymään "sinulta", eikä "minulta".

Mistä kummasta mulle on jäänyt mielikuva, että @Jara76 olisi joskus julkisesti epäilyt sua tuplanickiksi. Oliko se tää tilanne vai oonko vain uneksinut?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Glove arvasi täysin oikein. Miten muutenkaan luulette minun jaksavan tällä tahdilla, hä? Porilaisuus terästää ja kovettaa paremmin kuin venäläisyys tai kanadalaisuus. Karhu on laskettu vapaaksi!

Mä olisin veikannut amfetamiinia, mutta älä niihin koske. Porilaisuus taitaa silti olla vähän vakavampi vaurio aivolohkossa?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Porilaisuus on kuin vesikauhun ikuisesti kestävä ja tuhat kertaa hillitympi muoto. Toisin sanoen kyllä. Pirin vaikutus katoaa parissa(?) päivässä.

En tiiä kun en oo piriä kokeillu. Tuskinpa tuo nyt hirveän kauaa yhden kerran jälkeen vielä tuntuu, hevijuuserit sitten erikseen.

Porilaisuudesta voin olla samaa mieltä. Enkä edes tunne kuin yhden.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mistä kummasta mulle on jäänyt mielikuva, että @Jara76 olisi joskus julkisesti epäilyt sua tuplanickiksi.
Bingo. Oli hölmöläisen hommaa tuollainen julkinen möläyttely. Pitäisi ne hommat jättää Kurrille.

Nyt kun mietin nimimerkkejä Jara76 ja @Hera80, huomaan niissä hämmästyttävän samankaltaisuuden. Lieköhän jollakin jo epäilykset heränneet...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt kun mietin nimimerkkejä Jara76 ja @Hera80, huomaan niissä hämmästyttävän samankaltaisuuden. Lieköhän jollakin jo epäilykset heränneet...
En tiedä, mutta olisihan se jännää keskustella itsensä kanssa ja tykkäillä omista kirjoituksistaan. Hmm. Jos palstalle ilmestyy kohta sämpylänjakaja69, niin älkää ihmetelkö. Se en ole minä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Avautui, että kaiken tuon yläpuolella olevan keskustelun jälkeen olisi jotenkin mahtavaa ja koomista, kun sämppäri ja hera paljastuisi nyt oikeasti tuplanickiksi.

*Modeille sitten tiedoksi, että tätä en epäile. Nih!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bingo. Oli hölmöläisen hommaa tuollainen julkinen möläyttely. Pitäisi ne hommat jättää Kurrille.

Nyt kun mietin nimimerkkejä Jara76 ja @Hera80, huomaan niissä hämmästyttävän samankaltaisuuden. Lieköhän jollakin jo epäilykset heränneet...
Älä nyt yllytä hulluja. Olisi kiva välillä nauttia rauhassa asiakirjoittajan maineesta ilman tuplanickki epäilyjä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt alkoi loppua virta minun langattomista kuulokkeista. Ilmoitti siitä ääniviestillä "recharging" joten laitoin latautumaan. Pitkään ne kyllä kestikin kun en muistanut reissussa ladata.
 

Nick Neim

Jäsen
Avautui, että kaiken tuon yläpuolella olevan keskustelun jälkeen olisi jotenkin mahtavaa ja koomista, kun sämppäri ja hera paljastuisi nyt oikeasti tuplanickiksi.

Noin mä juuri tekisin, jos mulla olisi täällä tuplanick.

Ja tulisin vielä kolmannella möläyttelemään tuosta ovelasta strategiasta, jos kirjoittaisinkin kolmella nimimerkillä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noin mä juuri tekisin, jos mulla olisi täällä tuplanick.

Ja tulisin vielä kolmannella möläyttelemään tuosta ovelasta strategiasta, jos kirjoittaisinkin kolmella nimimerkillä.
Jos mulla olisi neljä nimimerkkiä, niin tekisin juuri noin, että suuntaisin huomion mahdolliseen kolmanteen nimimerkkiin.

No joo, ehkä hyvää vitsiä vietiin nyt liian pitkälle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaa sinulla on langattomat. Niitä näkee kaupungillakin aina joskus. Itse suosin langallisia.
Sain lahjaksi... niin kuin monet muut melko arvokkaat ja sinänsä turhat venpaimet (olen pihi sekä haluton hankkimaan sellaista mitä ei ihan oikeasti tarvitse). Nyt olen ihastunut noihin langattomiin kun voi jättää puhelimen esim. pöydälle ja kuunnella vaikka kuunnelmaa kun tekee keittiötöitä. Eikä muutenkaan sotkeudu johtoihin...
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Liiga-karsinnan toinen osuus kaudella 1991–92:
  • Tappara - Kärpät 7-3
  • Kärpät - Tappara 8-4
  • Tappara - Kärpät 12-3
  • Kärpät - Tappara 0-5

Tuo Kärppien 8-4 -voittoon päättynyt ottelu on yksi parhaimpia jääkiekkomuistoja omalla kohdallani. Ensimmäisessä ottelussa tosiaan Tapparan Grönstrand oli telonut Kärppien Kamesin, ja oli epätodennäköistä että Kames, joka oli siis aivan ylivoimainen pelaaja tuolloin divarissa, tulisi tässä ottelussa pelaamaan. Menimme velipojan kanssa jo hyvissä ajoin ennen alkulämmittelyjen alkamista hallille. Siinä vaiheessa kun Tapparan joukkueen pelaajia alkoi valua jäälle, niin hallissa alkoi rytmikkäät sika-huudot, ja tämä siis tosiaan vasta alkulämpöjen alkaessa. No, Grönstrand ei jostain syystä koskaan kentälle tullut, mutta ei näkynyt Kärppien puolella Kamesiakaan. Hyvä ettei itkuksi mennyt, kunnes yhtäkkiä hallin pääty avautui ja Kames liukui jäälle aiheuttaen isot aplodit katsomossa.

Sitten kun itse ottelu alkoi, niin ilma oli sähköä täynnä. Heti ensimmäisessä vaihdossa sankarimme Kames löysi maalin takaa maalin eteen luistelleen legendaarisen Juha Huikarin, joka uitti kiekon ”Hilppa” Halmeen alta maaliin. Pelikellossa oli aika 0.19. Halli räjähti enkä itsekään ole koskaan huutanut hallilla maalin vuoksi niin kovaa..paitsi no ehkä Kasperi Kapasen maali nuorten kisojen jatkoajalla pääsee lähelle. Kames oli suunnilleen Kärppien jokaisessa maalissa mukana tuossa ottelussa ja jumalauta se voitto tuntui makealle. Seuraavana päivänä koulussa pää oli pilvissä. Olihan Tapparalla kova joukkue, kun miettii että siellä oli tosiaan Jiri Kucera ja edellisenä syksynä kaksi maalia saatana Maple Leaf Gardensissa Kanadan verkkoon Kanada Cupissa iskenyt Janne Ojanen, ja kaikenkaikkiaankin tuo joukkue tuntui olevan jotenkin väärässä paikassa jouduttuaan karsimaan. Seuraavassa matsissa Hakametsässä peli olikin jo joskus avauserän puolenvälin jälkeen 5-0 kotijoukkueelle ja se sarja oli sitä myöten selvä.

Jaa niin tämä oli avautumisketju. No kyllä tässä kirjoittaessa avautui kuinka paljon kaipaan vanhaa Raksilan hurmosta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jaa niin tämä oli avautumisketju. No kyllä tässä kirjoittaessa avautui kuinka paljon kaipaan vanhaa Raksilan hurmosta.
Kiitos tästä! Todella mielenkiintoinen ajankuva, ja varmasti aivan huikeita matseja.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laurel & Hardy talkie-maratoonini on pian loppusuoralla. Onhan nämä kaikki nähty aiemminkin, mutta nyt vasta kiinnitin huomiota että Oliver Hardylla on tatuointi oikean käsivarren sisäpinnalla. Ei tainnut olla tuohon maailman aikaan ihan hirveän yleistä.

Eivät nuo pahemmin esiinny käsivarret paljaina, mutta se on näkyvissä ainakin Twice Two-leffassa "siskon" kädessä ja Dirty Workin alkupuolella Stan repäisee vahingossa Ollien hihan irti ja tatuointi näkyy useamman kerran.


Tuolla on kuva Twice Two-leffasta ja myös Stan vahvistaa asian - lisäksi ainakin IMDB:ssä tatuoinnin epäillään liittyvän vapaamuurareihin.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lainaus jäseneltä pettter ketjusta Pelot:
Niin. Millaisen maailman me jätämme Keith Richardsille.
On vuosi 1984 ja paikkana Madison Square Garden, esiintyjänä The Rolling Stones. Järjestelyt menevät hyvin ja viimein pitkään odotettu konsertti voi alkaa.
Tekninen vahtimestari on saanut kytkinkaapin uusittua ja musiikki soi todella upeasti, paitsi.
Ensimmäisellä tauolla kyseinen, äänentoistosta vastaava, henkilö hivuttautuu lähelle Keith Richardsia kertoakseen korjauksestaan, sillä kitaran pääkaiuttimen teho on yli sallitun 126 desibelin. Kutsuvieraiden ja toimittajien välistä hän kuiskaa Keithille suupielestään:
- Pst: On vähän kovalla. Johon kitaristi supattaa nopeasti vastauksen:
- Psst: Jos on enemmänkin, niin itse survon etusormella tequilarusinoita peräsuoleen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ilari Filppula teki 40 pistettä viime kaudella TPS:n paidassa. Olin siinä käsityksessä, että Filppula olisi flopannut aivan totaalisesti, varsinkin juuri tehopisteissä.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Palstasoftan kalenterissa viikon aloittaa sunnuntai
Luultavasti, koska XenForo on jenkkiläisten ylläpitämä softa ja jenkkiläinen kalenteri alkaa jostain kumman syystä sunnuntaista.
Joku viisaampi saattaa tietää miksi. Minulle tämä asia ei valitettavasti avaudu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös