Väärin. Katso vaikka Fight Club.Uusin oikeasti hyvä elokuva on tehty vuonna 1983. Sen jälkeen Hollywood on suoltanut pelkkää paskaa ja paskan päälle paskaa.
Höpö höpö. Ihan paska.Väärin. Katso vaikka Fight Club.
@ZayWest itselleni nuo Majakan pedojutut olikin täysin uusi juttu. Onneksi Google auttoi, ja kyllähän tuo olisi myös omaa mielenkiintoa syönyt, tod.näk. olisi jäänyt koko jakso kuuntelematta.
Nuorehkon H:n suurin anti haastatteluihin oli huudella väliin aight, siismitävittuu, aijaa.com tai jotain muuta yhtä katu-uskottavaa.
Scarface. Brian DePalma, Al Pacino.Mikä tuo elokuva on?
On muuten. Siinä vaiheessa kun rahaa alkaa tulla ja sitä kannetaan säkeissä pankkiin.Leffassa taitaa olla se kappale "Push It to the Limit". Tarttuva biisi.
Mä olen kiinnostunut kyseisestä aiheesta kuluneen vuoden aikana, eli siemennesteestä sekä hedelmällisyysasioista.
Selittääkö tämä nyt senkin, että on erikoismiehiä (kuten minä,) joilla onvain tyttölapsia, ammattimiehiä, joilla on vain poikalapsia ja sekatyömiehiä, joilla on molempia?Tutkimus: Nopein uimari ei hedelmöitäkään munasolua – naisen elimistö suosii geneettisesti yhteensopivan miehen siittiöitä
Poikia tulee jos on nussiessa kirves sängyn alla.Selittääkö tämä nyt senkin, että on erikoismiehiä (kuten minä,) joilla onvain tyttölapsia, ammattimiehiä, joilla on vain poikalapsia ja sekatyömiehiä, joilla on molempia?
Selittääkö tämä nyt senkin, että on erikoismiehiä (kuten minä,) joilla onvain tyttölapsia, ammattimiehiä, joilla on vain poikalapsia ja sekatyömiehiä, joilla on molempia?
Eikö se pitänytkään olla rälläkkä? Ilmankos mulla on vaan tyttöjä, väärä työkalu jemmassa sängyn alla.Poikia tulee jos on nussiessa kirves sängyn alla.
Saat vihanneksia.Yyh, kirves, tulee mieleen eräs sinioranssi joukkue. Pistän mieluummin vaikka viherkasveja.
Ei saa sanoa vaan tyttöjä. Ei tyttö ole vaan, se on ihan yhtä arvokas ihminen kuin poikakin. Tytöistä tulee naisia ja ilman naisia ei ole mitään.Eikö se pitönytkäön olla rälläkkä? Ilmankos mulla on vaan tyttöjä, väärä työkalu jemmassa sängyn alla.
Joo tottakai tytöt on arvokkaita. Tärkeimmät ihmiset maailmassa kaikki kolme.Ei saa sanoa vaan tyttöjä. Ei tyttö ole vaan, se on ihan yhtä arvokas ihminen kuin poikakin. Tytöistä tulee naisia ja ilman naisia ei ole mitään.
Puolentoista minuutin ähkimisestä 18 vuoden vastuu. Mieti tarkkaan.Olis kyllä komiaa olla jonakin päivänä isä, ei väliä tuleeko lätkäpeliin kuljetettava poika vai laulamiseen tutustutettava tyttö.
Olis kyllä komiaa olla jonakin päivänä isä, ei väliä tuleeko lätkäpeliin kuljetettava poika vai laulamiseen tutustutettava tyttö.
Esikoinen lauloi aikanaan kuorossa. Yllättävän aikaa vievää touhua sekin, varsinkin kun konsertit lähestyivät ja reenasivat enemmän. Onneksi eivät meitä vanhempia juuri talkoilla häirinneet, pari kertaa olin laittamassa tuoleja koulun saliin ennen konserttia. Kuoro lienee osasyyllinen siihen, että tyttö opiskelee nyt musiikkia. Saa nähdä mikä siitä loppujen lopuksi tulee.Olis kyllä komiaa olla jonakin päivänä isä, ei väliä tuleeko lätkäpeliin kuljetettava poika vai laulamiseen tutustutettava tyttö.