Tämän ketjun nimi on "Asia joka "avautui" minulle". Mitä sä tänne kirjoittelet jos sulla on avaamatonta kaljaa?Leikitteks te kans joskus transformerssii. Mä oon muuttunut mies. Puolitoista kilsaa sitten ostin kävelykaljat ja vieläkin avaamatta.
Jos käännyt ympäri, näet eteesi, koska rintamasuunta muuttui.Jos käännyn ympäri, näen taakseni
Jos käännyt ympäri, olet vastaantulija.Jos käännyn ympäri, näen taakseni
Jos käännyt ympäri, olet vastaantulija.
Onkohan tämä joku alitajuinen juttu, jossa ihmisellä on tarve vakuutella itselleen että tämä juttu, josta tykkään ei voi olla hyvä, elleivät muutkin tykkää.Nightwish-ketjun keskustelu on sitä että mitä muut ihmiset pitävät bändistä. Tätä myös tuetaan postaamalla videoita joissa ihmiset kertovat mitä mieltä ovat yhtyeestä.
Viittaatko juoman alkoholipitoisuuteen vai vaikutukseen lempimarkkinoilla tai ehkä vaikutukseen omaan lempimis-intesiteettiin?...... Oli kyllä tämän lemmenjuoman hintakin laskenut pari euroa.
Tämän saa itse kukin päätellä. Haluan pitää ylläni mystiikan viittaa. En tosin siltikään halua tenutella A.W. Yrjänän kanssa.Viittaatko juoman alkoholipitoisuuteen vai vaikutukseen lempimarkkinoilla tai ehkä vaikutukseen omaan lempimis-intesiteettiin?
Tuota tapahtuu muidenkin juomien suhteen kuten esim Minttu-viina, oli joskus muinoin 50%, nykyisin kai 40% ja sit noita spesiaalimakuja niin niissä on 35%. Sama tapahtuu monissa pakkauksien koossa myös. Laitetaan 10gr pienempi paketti, toistetaan pari kertaa ja näin saadaan vaikka 80% koossa myytävä määrä.Jumansgekula, avautui että Suomen laadukkain punainen jalojuoma, Martti-Setä, Mara, Sir Martin, Maraböö eli Marabello on nykysin vain 15 hevosvoimaista entisen 21 sijaan. Oli kyllä tämän lemmenjuoman hintakin laskenut pari euroa.
Avaa muillekin millä tavalla se oli "toinen osuus".Liiga-karsinnan toinen osuus kaudella 1991–92:
Toinen oliAvaa muillekin millä tavalla se oli "toinen osuus".
Ok. Eli toinen ottelupari. En muista ennen kuulleeni että sitä kutsuttaisiin toiseksi osuudeksi, mutta nyt tämä aukeni minulle.Toinen oli
- K-Espoo - JoKP 3-4
- JoKP - K-Espoo 2-8
- K-Espoo - JoKP 3-2 (ja)
- JoKP - K-Espoo 3-2
- K-Espoo - JoKP 2-1
Liiga-karsinnan toinen osuus kaudella 1991–92:
No, saivartele ihan mielesi mukaan, jos et muuta keksi. Pun not intended.Ok. Eli toinen ottelupari. En muista ennen kuulleeni että sitä kutsuttaisiin toiseksi osuudeksi, mutta nyt tämä aukeni minulle.
Lisäksi Tapparalla oli huippupakkina NHL-tähti Jari Grönstrand, joka piti huolta siitä ettei Kärppien Kames tehoile liikaa.Siellä oli muuten melko kovia hyökkääjiä molemmilla puolilla. Timo Sudelle nuo taisi olla uran viimeiset pelit, lisäksi Tapparassa mm. Janne Ojanen ja Jiri Kucera kärkihyökkääjiä. Kärppien tehomiehiä olivat puolestaan esimerkiksi Vladimir Kames ja Pekka Arbelius.
Maalivahdit (Iiro Itämies ja Jari Halme) eivät sen sijaan olleet ihan yhtä kovan kaliberin kavereita.
Siellä oli muuten melko kovia hyökkääjiä molemmilla puolilla. Timo Sudelle nuo taisi olla uran viimeiset pelit, lisäksi Tapparassa mm. Janne Ojanen ja Jiri Kucera kärkihyökkääjiä. Kärppien tehomiehiä olivat puolestaan esimerkiksi Vladimir Kames ja Pekka Arbelius.
Maalivahdit (Iiro Itämies ja Jari Halme) eivät sen sijaan olleet ihan yhtä kovan kaliberin kavereita.