Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 707 048
  • 33 912

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Liiga-karsinnan toinen osuus kaudella 1991–92:

Siellä oli muuten melko kovia hyökkääjiä molemmilla puolilla. Timo Sudelle nuo taisi olla uran viimeiset pelit, lisäksi Tapparassa mm. Janne Ojanen ja Jiri Kucera kärkihyökkääjiä. Kärppien tehomiehiä olivat puolestaan esimerkiksi Vladimir Kames ja Pekka Arbelius.

Maalivahdit (Iiro Itämies ja Jari Halme) eivät sen sijaan olleet ihan yhtä kovan kaliberin kavereita.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ok. Eli toinen ottelupari. En muista ennen kuulleeni että sitä kutsuttaisiin toiseksi osuudeksi, mutta nyt tämä aukeni minulle.
No, saivartele ihan mielesi mukaan, jos et muuta keksi. Pun not intended.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Siellä oli muuten melko kovia hyökkääjiä molemmilla puolilla. Timo Sudelle nuo taisi olla uran viimeiset pelit, lisäksi Tapparassa mm. Janne Ojanen ja Jiri Kucera kärkihyökkääjiä. Kärppien tehomiehiä olivat puolestaan esimerkiksi Vladimir Kames ja Pekka Arbelius.

Maalivahdit (Iiro Itämies ja Jari Halme) eivät sen sijaan olleet ihan yhtä kovan kaliberin kavereita.
Lisäksi Tapparalla oli huippupakkina NHL-tähti Jari Grönstrand, joka piti huolta siitä ettei Kärppien Kames tehoile liikaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Siellä oli muuten melko kovia hyökkääjiä molemmilla puolilla. Timo Sudelle nuo taisi olla uran viimeiset pelit, lisäksi Tapparassa mm. Janne Ojanen ja Jiri Kucera kärkihyökkääjiä. Kärppien tehomiehiä olivat puolestaan esimerkiksi Vladimir Kames ja Pekka Arbelius.

Maalivahdit (Iiro Itämies ja Jari Halme) eivät sen sijaan olleet ihan yhtä kovan kaliberin kavereita.

Kröhöm. Iiro Itämies oli sentään maajoukkueessa. Okei. Silloisessa ”olympia-maajoukkueessa”, mutta kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Nimimerkki @Punamusta viestejä tulee valtavalla vyöryllä vastaan, menin minne tahansa fooruminkolkkaan. Tsekkasin vähän tietoja ja äijällä on saatana 3,5 vuodessa kirjoitettuna yli 10 000 viestiä?! Sissussaatana, se tekee melkein kahdeksan viestiä, joka ainut päivä. EI OLE NORMAALIA TUO!
 

Glove

Jäsen
Nimimerkki @Punamusta viestejä tulee valtavalla vyöryllä vastaan, menin minne tahansa fooruminkolkkaan. Tsekkasin vähän tietoja ja äijällä on saatana 3,5 vuodessa kirjoitettuna yli 10 000 viestiä?! Sissussaatana, se tekee melkein kahdeksan viestiä, joka ainut päivä. EI OLE NORMAALIA TUO!
Se on sitä porilaista hulluutta.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimimerkki @Punamusta viestejä tulee valtavalla vyöryllä vastaan, menin minne tahansa fooruminkolkkaan. Tsekkasin vähän tietoja ja äijällä on saatana 3,5 vuodessa kirjoitettuna yli 10 000 viestiä?! Sissussaatana, se tekee melkein kahdeksan viestiä, joka ainut päivä. EI OLE NORMAALIA TUO!
Ehkä täällä pitäisi olla vielä "ketju jonne on pakko kirjoittaa vaikkei ole mitään sanottavaa"
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Nimimerkki @Punamusta viestejä tulee valtavalla vyöryllä vastaan, menin minne tahansa fooruminkolkkaan. Tsekkasin vähän tietoja ja äijällä on saatana 3,5 vuodessa kirjoitettuna yli 10 000 viestiä?! Sissussaatana, se tekee melkein kahdeksan viestiä, joka ainut päivä. EI OLE NORMAALIA TUO!
Entäs @Ralph ? 41 107 viestiä reilussa kymmenessä vuodessa. Reputin lukion matikan joten musta ei ole laskemaan monta viestiä toi tekee per päivä, mutta lienee enemmän kuin Puniksella.

EI OLE NORMAALIA ENÄÄ MIKÄÄN VUONNA 2020! MINÄ OLEN JATKOAIKA!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Nimimerkki @Punamusta viestejä tulee valtavalla vyöryllä vastaan, menin minne tahansa fooruminkolkkaan. Tsekkasin vähän tietoja ja äijällä on saatana 3,5 vuodessa kirjoitettuna yli 10 000 viestiä?! Sissussaatana, se tekee melkein kahdeksan viestiä, joka ainut päivä. EI OLE NORMAALIA TUO!

Tuo on amatöörien puuhastelua. @Sämppäri on työntänyt tavaraa KHL:n ihanuudesta reilun kahden vuoden aikana yli 13 000 viestiä. Se tekee jo about 16 viestiä päivässä. Mutta hän lieneekin ammattilainen :-)
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Tuo on amatöörien puuhastelua. @Sämppäri on työntänyt tavaraa KHL:n ihanuudesta reilun kahden vuoden aikana yli 13 000 viestiä. Se tekee jo about 16 viestiä päivässä. Mutta hän lieneekin ammattilainen :-)
Sämppäri on kyllä todistetutsti hieno mies. Kova on viestitahti mutta asiallista on silti sisältö yleensä.

Ja Sämppärin ansiosta mun viime syksysestä duunipaikan bileillastakin tuli ns. koko jatkoajan kokoinen ilmiö. Prkl!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ihana kuulla, että seuraat noin tiiviisti!

Hyvää tiliä tässä tekee

Hyvä. Ryypätään ne sitten Jatkoajan historian ensimmäisessä saunaillassa, jota kai joskus visioin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sämppäri on kyllä todistetutsti hieno mies. Kova on viestitahti mutta asiallista on silti sisältö yleensä.

Ja Sämppärin ansiosta mun viime syksysestä duunipaikan bileillastakin tuli ns. koko jatkoajan kokoinen ilmiö. Prkl!
Sämppäri on hieno mies, mutta ei se sitä live-seurantaketjua perustanut.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tuo on amatöörien puuhastelua. @Sämppäri on työntänyt tavaraa KHL:n ihanuudesta reilun kahden vuoden aikana yli 13 000 viestiä. Se tekee jo about 16 viestiä päivässä. Mutta hän lieneekin ammattilainen :-)

Onnekseni, tai ehkä epäonnekseni, KHL-osio on jäänyt lähes tyystin käymäti. En ehkä kestäisi sitä infotaakkaa, jonka @Sämppäri näppäimistöltään okulaarieni eteen suoltaa. :)
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Sämppäri on hieno mies, mutta ei se sitä live-seurantaketjua perustanut.
Ei oo jumankauta todellista. Miten mä edelleen sotken teidät kaksi jatkuvasti keskenään. Sori brother! Ei ollut todellakaan tarkoitus viedä sulta kunniaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei oo jumankauta todellista. Miten mä edelleen sotken teidät kaksi jatkuvasti keskenään. Sori brother! Ei ollut todellakaan tarkoitus viedä sulta kunniaa.
Kyseenalaista kunniaa. Mutta älä välitä, et ole ensimmäinen joka meidät sekoittaa ja onpa meitä luultu tuplanickiksi ja luullaan varmaan edelleen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei oo jumankauta todellista. Miten mä edelleen sotken teidät kaksi jatkuvasti keskenään. Sori brother! Ei ollut todellakaan tarkoitus viedä sulta kunniaa.

Veljissä Breeze Harbour ja @Punamusta on myös samaa ja olen sekoittanut. Nooh tuskin olen ainoa ja ensimmäinen joka sanoo. Löytyy muuten nimimerkki PunaKelta. Huomasin kun tägäsin Porin miehen.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Vaikka mulla on ollu tällä foorumilla tunnukset keväästä 2012 niin ei mua varmaan kovinkaan moni Pelicansin keskustelualueen ulkopuolelta tuntenut kovinkaan hyvin ennen kuin silloin tammikuussa 2018 pistin mun legendaariset setit Naisasioihin.

@Turha Kaukalo meidät erottaa yleensä viimeistään siitä millaisesta musiikista täällä puhutaan. Punis fanittaa etunenässä kasarin rokkilegendoja, mä kuuntelen enemmän näitä 2010-luvun taitteessa ja jälkeen poksahdelleita raskaan musiikin uudempia nimiä ja bongaan myös jatkuvasti uusia, välillä jopa vasta aloittaneita yhtyeitä.

En tiiä kuinka tosissaan ton heitit, mutta varmasti meidän kirjotustyyleissä on osan mielestä paljon samaa.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sämppäri on hieno mies, mutta ei se sitä live-seurantaketjua perustanut.
En niin. Yritin varastaa huomiosi. Oli katala temppu.

Kyseenalaista kunniaa. Mutta älä välitä, et ole ensimmäinen joka meidät sekoittaa ja onpa meitä luultu tuplanickiksi ja luullaan varmaan edelleen.
Ihailen sämppäriä kyllä ja olen otettu kun meitä luullaan samaksi. Hän on älykäs, terävä, seksikäs ja hyvin mahtipontinen vertaansa vailla oleva älykkö, jolla on iso mu......vit...hetkinen...kummallas tunnuksella mä oon?..oho..siis on kyllä jännä että mua ja Heraa luullaan samaksi henkilöksi. Eihä meillä oo edes samat jutut.

Mutta siis onko näin oikeasti? Missä joku on epäilyt? Kaksi veitsenterävän älykkyyden omaavaa kreikkalaista veistosta. Otetaan tämä kohteliaisuutena.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En niin. Yritin varastaa huomiosi. Oli katala temppu.


Ihailen sämppäriä kyllä ja olen otettu kun meitä luullaan samaksi. Hän on älykäs, terävä, seksikäs ja hyvin mahtipontinen vertaansa vailla oleva älykkö, jolla on iso mu......vit...hetkinen...kummallas tunnuksella mä oon?..oho..siis on kyllä jännä että mua ja Heraa luullaan samaksi henkilöksi. Eihä meillä oo edes samat jutut.

Mutta siis onko näin oikeasti? Missä joku on epäilyt? Kaksi veitsenterävän älykkyyden omaavaa kreikkalaista veistosta. Otetaan tämä kohteliaisuutena.
Oikeasti on ja olen käynyt asian tiimoilta jopa yv keskustelua. Keskustelu oli asiallinen. Olen asiasta jopa otettu, koska jäbä on jäätävän asiantunteva ja asiallinen Jokerit-osiossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös