OneBigRed kirjoitti:
Tällainen pikainen kirjoittajaan käyvä huomio: Tässäkin on poliisi ollut paha, ja aiemmin olet käynyt yhden miehen sotaasi siitä että rave-porukoista vain promille käyttää piristeitä joita yhteiskunta ei salli.
Niin...mistähän ihmeestä se johtuu, että jälleen kerran ei ole mitään muuta keinoa jutella kuin käydä henkilöön kiinni. Tämän asian kun joku mulle kertoisi, niin onnellinen olisin. Ja edelleenkään mä en ymmärrä sitäkään mitä mun muut kirjoittelut tähän liittyy, joissa olen, tulkoon se nyt tuhannenen kerran sanotuksi, yrittänyt ihmisille toitottaa, että kyllä, klubikultuurilla on päihteinen maine, mutta se, että onko se eskaloitunut nykypäivän klubeilla sellaisiin mittoihin, että koko skenestä ei voi keskustella kuin huumekonstekstissa niin sanoisin, että ei, mutta se ei edelleenkään ole tämän ketjun aihe, vaikka sinä sitä sinne hartiavoimin yritätkin työntää kun itse asiasta ei näytä olevan mitään sanottavaa, noh silloin kai kanssakirjoittajan kredibiliteetin kyseenalaistaminen on seuraava keino.
Ei tuo linkkini minkä postasin ollut mikään "kaikki kytät on pahoja"- juttu vaan kertomus erään syyttä putkaan mellakkapoliisien toimesta joutuneen seikkailusta viime viikonloppuna.
OneBigRed kirjoitti:
Sitten löydät "luotettavaa" todistusaineistoa poliisia vastaan osoitteesta klubitus.org...
Oih...päätelmien juhlaa. Jos sä olisit silmäillyt tuon ketjun läpi, niin olisit huomannut, että tällä pahamaineisella konemusasaitilla, jossa kaikki on huumeidenkäyttäjiä, suurin osa tuohon ketjuun kirjoittaneista tuomitsee anarkistien mellakat. Skenemme on yhteisö jossa jokainen tuntee jonkun, joka tuntee jonkun, joten tätä taustaa vasten minulla ei ole mitään syytä epäillä tuon ihmisen kertomusta, kyllä se selviäisi jos ei homman nimi olisikaan tuo. Joten kerrotko minulle miltä osin tuo kertomus ei ole luotettava.
OneBigRed kirjoitti:
Meikäläisen on vaikeaa nähdä puoluettomuutta tätä taustaa vasten.
Oletkos ihan tosissasi tuota mieltä vai jankkaatko vain?
Mitä taustaa vasten? Ja mitä puolueettomuutta? Ihmiselle tapahtui jotain, ihminen kirjoitti siitä jotain ja nyt se ei sitten voi olla luotettava, koska se ihminen, joka sen kertomuksen tänne linkitti, on kirjoittanut niin ja niin siellä ja siellä. Vähentääkö se mielestäsi tuon kertomuksen todistusarvoa, jos se on kirjoitettu konemusiikkihenkiselle foorumille ja jos niin miksi? Eihän viestintuojaa saa ampua ja nyt sitä paitsi jokaisella on mahdollisuus käydä se tuossa paikassa lukemassa sellaisena kun se ihminen, jolle tämä on tapahtunut, on sen sinne kirjannut.
OneBigRed kirjoitti:
Tule ulos kaapista ja anna palaa kuten Jukka Vuorio (nimimerkki) parhaana päivänään. Voit ihan suoraankin sanoa että kyttä on natsisika.
Ja sitten kun henkilöön on menty kiinni ja se raato kaluttu, niin sitten ei muuta kuin sanoja suuhun. Rules. En pidä poliiseja natsisikoina, minulle sanalla "natsi" on ihan muu merkitys. Jos Suomessa ei olisi poliisivoimia, niin tämähän olisi aivan hirveä paikka asua ja on myös onni, että Suomen poliisi ei ole mikään salainen poliisi, joka jouluaattona vie isän jonnekin ja sitten koko perheen voimin lähdetään tapanina etsimään, josko se isukki löytyisi stadionilta muiden ruumiden joukosta. Mutta ei se jumalauta tarkoita sitä, että he ihmisinä, Suomen poliisi siis, eivät tekisi koskaan virheitä ja että he olisivat jossain sellaisessa asemassa, että niitä mahdollisia virheitä ei saisi ruotia ilman puolien valitsemista.
OneBigRed kirjoitti:
Valitettavasti minulla ei ole nyt mahdollisuutta käydä vuorovaikutteista keskustelua asiasta koska olen toisella puolella maapalloa, ja nettiyhteyttä ei löydy lapaseen jatkuvasti.
Ei siinä mitään. Kosahti mullakin adsl-modeemi himassa (ilmeisesti), mutta yritetään.