Pula-ajan Tretjak
Jäsen
Yhden noista mainoksista jaksoi katsoa, mutta ei pahoittunut mieli. En ole pro-ay liike, mutta kaippa tuossa haettiin sitä aspektia, että ammattiyhdistysliikkeen avulla voit saada etuja/palkkaa paremmin neuvoteltua kuin yksin. Siinähän sanoma on täysin oikeassa. Mainoksissa käytetty hyvää makua? No ei. Onko noissa ajateltu, että mitä analogioita ihmiset miettivät (kuten tämäkin ketju todistaa)? Vielä vähemmän.
Itsekin toivoisin kamppanjoita, joissa toki saa tuoda esiin liiton neuvottelevan paremmin jäseniensä eduista kuin yksilö yksin, mutta yhtäältä nykyaikaista keskutelua, jossa ymmärretään realiteetit ja pyritään hakemaan yhdessä eri kysymyksiin ratkaisuja työnantajien kanssa.
Itsekin toivoisin kamppanjoita, joissa toki saa tuoda esiin liiton neuvottelevan paremmin jäseniensä eduista kuin yksilö yksin, mutta yhtäältä nykyaikaista keskutelua, jossa ymmärretään realiteetit ja pyritään hakemaan yhdessä eri kysymyksiin ratkaisuja työnantajien kanssa.