Hesari ei siis
väitä että Ruotsala olisi ottanut vahvasti kantaa eheyttämisen puolesta.
Mä olen aina kuvitellut, että vihervassarit ovat heikoimpia olkiukkojen kanssa, mutta sinä olet ylivoimainen sillä saralla. Sen paremmin HS kuin minä ei todennut, ettei Ruotsala olisi ottanut kantaa vahvasti. Mutta totesin, että hän ei sitä vahvasti tee postaamassasi tekstissä.
Nuorille suunnatun "parannu homoudesta" kampanjan lanseeraminen ja toimiminen sen puolesta kd-nuorten johtajana tai poliitikkona täyttää jo yksin hyvin vahvan kannanoton. Hän olisi voinut irtisanoutua kd-nuortensa kanssa tästä ällökampanjasta, mutta tukea tuli.
Vassareissa meno oli tasan samanlaista. Kohteena tosin kapitalistit, joita kohtaan tehtiin erilaisia iskuja erilaisten kampanjoiden toimesta. Kun jäätiin kiinni tai tuli pahasti siipeen ja arvostelua, muu vassariväki riensi apuun ja toitotti nuorten oikeudesta sananvapauteen ja mielenosoituksiin. Kuin yksi yhteen Ruotsalan tekstin kanssa.
Tässä olkiukoksi käy takertuminen Ruotsalan nimissä tehtyyn lyhyeen kirjoitukseen jossain ääriuskovaisten lehdessä, jossa hän puolustaa "parannu homoudesta" kampanjaa.
Siis ihanko oikeasti luotat lähteenä enemmän HS.fi kolumnistin mutuiluun kuin asianosaisen omaan lainattuun tekstiin?
Enpä luota täysin kumpaankaan, sen varmaan luit jo. Se mihin luotan, on mainitun kampanjan sivut. Tarkistin Annin ja hänen sanomansa. Se riittää varmaan jokaiselle, jos on epäilyjä siitä, että tämä kampanja ei olisi sittenkään homoutta vastaan ja näkisi heidän tarjoamansa leirin tai uskon auttavan homouteen.
Tässä hyvä kolumni aiheesta
Otin jo erottamiseen heti alussa kannan. Mun firmasta tj olisi tullut kenkää, koska yhtiön tarkoitus on tuottaa voittoja osakkeenomistajalle, ei toimi toimitusjohtajan pallina laukoa asioita, jotka ovat vastoin yhtiön omaksumaa linjaa. Jazz on firma ja ry, mutta eihän heidän tilanteensa poikkea sinänsä siitä, mistä kirjoitin. Pikemminkin päinvastoin.