ufon_kaakao
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Sebastian Aho
Pari kesää takaperin kalastusreissulla tuli heitettyä ankkuri järveen, ilman köyttä. Felt like a champion.
Aikoinaan asuessani hissittömässä kerrostalossa yritin useamman kerran alakerran naapurin asuntoon omilla avaimilla sisään. Siinä ehtii tulemaan kaksi kertaa mitä vittua?-fiilis, kun ensiksi ihmettelee miksei ovi aukea ja hetken lukkoa räplättyä huomaa olevan naapurin oven takana..
Armeijassa ollessani porisin isäukon kanssa kännykällä. Koko keskustelu oli täysin epäsotilaallinen siihen saakka, kunnes lopetin puhelun vaistomaisesti sanaan "loppu" ja katkaisin puhelun. Aivot omaksuvat kulloinkin käytössä olevan sosiaalisen koodin melko nopeasti, ja aivot yrittävät käyttää tätä myös silloin, kun voisi palata jo ihan normaaliin.
Pari kesää takaperin kalastusreissulla tuli heitettyä ankkuri järveen, ilman köyttä. Felt like a champion.
Aikoinaan asuessani hissittömässä kerrostalossa yritin useamman kerran alakerran naapurin asuntoon omilla avaimilla sisään. Siinä ehtii tulemaan kaksi kertaa mitä vittua?-fiilis, kun ensiksi ihmettelee miksei ovi aukea ja hetken lukkoa räplättyä huomaa olevan naapurin oven takana..
Tulin tänään kotiin kymmenen jälkeen illalla. Jätin auton sille kuuluvalle paikalle ja kävelin kotiovelle. Vähän ennen ovea painoin autonavaimesta ovea auki, ei onnistunut.
Tänään koitin avata auton ovea kotiavaimella, ei onnannut oikein.
Sinähän nyt koittaisit voittaa sm-liigaakin latvialaispelaajilla. Ei onnaa. Sori.
Joskus vitosdivarimatsissa tosin sanoin kuuluvalla äänellä heti vihellyksen jälkeen että "sori, paska tuomio. Pelkkä vapari riittää". Siis peruin jäähyn ja kaikkia nauratti.
Nyt täytyy myöntää että on "aivot, mitä vittua"-fiilis, sillä minulle ei avaudu millään mistä voisi olla kyse. Väännä minulle rautalangasta.Ahaa-elämys oli valtaisa kun myrskyn laannuttua huomasin mistä olikin kyse.
Tyypillisesti taskulaskimien numeroasetelma juoksee alhaalta ylöspäin, eli juuri päinvastoin kuin perinteisessä matkapuhelimen numeronäppäimistössä. Molemmissa puolestaan numero 0 sijaitsee yleensä alarivissä.Nyt täytyy myöntää että on "aivot, mitä vittua"-fiilis, sillä minulle ei avaudu millään mistä voisi olla kyse. Väännä minulle rautalangasta.
Ahaa, siis tarkoitat että raivosit veljelle ns. turhaan, kun näppäimet olivat just siinä missä ne aina olivat olleet. Ei avautunut minulle kun oletin sinun olleen sen verran nuori tapahtumahetkellä että et voinut "tietää" että kännykässä numerot on päinvastoin.Tyypillisesti taskulaskimien numeroasetelma juoksee alhaalta ylöspäin, eli juuri päinvastoin kuin perinteisessä matkapuhelimen numeronäppäimistössä. Molemmissa puolestaan numero 0 sijaitsee yleensä alarivissä.