2silmäinen kyklooppi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Kun leikkaan nurmikkoa tuon puska-aidan takaa, jossa menee autotie vieressä, niin aina kun olen vaihtamassa suuntaa, niin etsin peiliä ruohonleikkurista jotta näen tuleeko takaa autoja.
Heh, tuosta tulee se mieleen, että tälläinen rillipää kun olen, niin toisinaan kun käytän piilolinssejä saatan ruveta silti korjaamaan silmälasien asentoa päässä. Sen jälkeen tuntuu yleensä todella tyhmältä ja miettii, että mitävit...Kun leikkaan nurmikkoa tuon puska-aidan takaa, jossa menee autotie vieressä, niin aina kun olen vaihtamassa suuntaa, niin etsin peiliä ruohonleikkurista jotta näen tuleeko takaa autoja.
Kuskin puolen "avoimesta" ikkunasta on kans pari kertaa tullut sylkäistyä...
Samoin täällä, joskin hissillisessä kerrostalossa, jolloin väärään kerrokseen ja väärään lukkopesään on tullut sorruttua, kun hissi on jostain syystä pysähtynyt ennen omaa kerrosta. Kaiken lisäksi olen onnistunut tekemään saman myös kokonaan väärässä talossa, koska asuttamani kerrostalo on yksi kolmesta samanlaisesta vierekkäin olevasta talosta, ja avain käy niiden kaikkien alaoveen.Aikoinaan asuessani hissittömässä kerrostalossa yritin useamman kerran alakerran naapurin asuntoon omilla avaimilla sisään. Siinä ehtii tulemaan kaksi kertaa mitä vittua?-fiilis, kun ensiksi ihmettelee miksei ovi aukea ja hetken lukkoa räplättyä huomaa olevan naapurin oven takana..
Onkos muilla sitä, että kysyt kysymyksen toiselta, vaikkapa töissä ja työtoveri sitten vastaa siihen. 10 sekunnin päästä rupeat miettimään että mitäs vittua se vastasikaan eikä muista sitä vastausta enää ollenkaan ja joutuu kysymään saman kysymyksen uudestaan.
Kaupoissa onneksi jo tietävät meikäläisen, mutta miksi vitussa siinä kassalla niitä kyniä on tarjolla jos mitään ei tarvitse allekirjoittaa?
Ulkomaanmatkan jälkeen on vaarana esim. kaupassa asioidessa kiittää "thanks":iä käyttäen, tai kuten edellisen Italian reissun jälkeen tuli tietenkin kiitettyä sanalla gracias.
Ulkomaanmatkan jälkeen on vaarana esim. kaupassa asioidessa kiittää "thanks":iä käyttäen, tai kuten edellisen Italian reissun jälkeen tuli tietenkin kiitettyä sanalla gracias.
Kaupoissa onneksi jo tietävät meikäläisen, mutta miksi vitussa siinä kassalla niitä kyniä on tarjolla jos mitään ei tarvitse allekirjoittaa?
Heh, tuosta tulee se mieleen, että tälläinen rillipää kun olen--
Yleinen onglemani on jääkaappi.
Sitten ovat tietysti nämä normaalit jokakokin "teen kastiketta marinadista/paistoliemestä ja siivilöin litkut viemäriin"-tapaukset. Kuorin banaanin ja heitän banskun roskiin kuoret jättäen tms.