Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 393 294
  • 1 689

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Tyypillisesti taskulaskimien numeroasetelma juoksee alhaalta ylöspäin, eli juuri päinvastoin kuin perinteisessä matkapuhelimen numeronäppäimistössä. Molemmissa puolestaan numero 0 sijaitsee yleensä alarivissä.
Ahaa, siis tarkoitat että raivosit veljelle ns. turhaan, kun näppäimet olivat just siinä missä ne aina olivat olleet. Ei avautunut minulle kun oletin sinun olleen sen verran nuori tapahtumahetkellä että et voinut "tietää" että kännykässä numerot on päinvastoin.
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
En varmasti ole onnistunut muistamaan yhtäkään nimeä, joka minulle on esittäydyttäessä kerrottu. Tilanteessa keskittyy antamaan itsestään mahdollisimman selväjärkisen kuvan ja samalla tarkkailemaan toista osapuolta, joten eihän se nimi tartu mieleen ollenkaan.

Vahva sama. Mutta olen oppinut taitavaksi nimienkalastelijaksi jatkokeskusteluissa.
 

Jänkhä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim Ducks
Tänään tullessani salilta kotia aloin aukaisemaan ovea avaimen sijasta salikortillani, onneksi kukaan ei nähnyt.

Usein käy myös sitä, että esim. ananaspurkin syötyä löytyy lusikka roskiksesta ja tyhjä ananaspurkki tiskien seasta.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Menossa suihkuun alkkarit vielä jalassa, no käyn kusella ennen sitä, en vedä pönttöä. Otan boxerit pois jalasta tarkoituksena heittää ne parin metrin päässä olevaan pyykkikoriin. Donkkaan ne suoraan vieressä olevaan vessanpönttöön.

Mökillä krapulassa käyn äkkiä pesulla, munasillaan terassille, rööki huuleen ja perspiranttia kainaloon. Totta kai nostan vaudilla käden ylös kun laitan sitä ja samalla liikkeellä tumppaan röökin kämmenselkääni.

*reps* Mutta joo, the vessa. Hiusharja pönttöön (joka nyt kyllä jumalauta pitää vetää AINA:), käsipyyhe lavuaariin, vessapaperi pesukoneeseen, saippua roskikseen... lista on lähes loputon.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Ootte te kyllä torspoja. Kovinkaan moneen koomailuun tässä ketjussa en pysty samaistumaan. Jääkaapissa on aina ollut vain mitä sinne kuuluu, puhelimet ja avaimet pysyy tallessa. Ainoa säännöllinen tarkkaavaisuusongelmani on siinä, että aamusuihkussa on vaikea tietää, onko shampoota jo tullut laitettua vai ei. Tämänkin olen saanut enimmäkseen ratkaistua, kun otin tavaksi tuijottaa joka kerta sitä shampooklönttiä kädessä - jos muistaa miltä se näytti, olen varmaankin jo pessyt hiukset.
 

Stigu

Jäsen
Tämänkin olen saanut enimmäkseen ratkaistua, kun otin tavaksi tuijottaa joka kerta sitä shampooklönttiä kädessä - jos muistaa miltä se näytti, olen varmaankin jo pessyt hiukset.
Se ei muuten välttämättä ole shamppoota.

Vaimon duunkaveri Pile (nimi muutettu) yritti aikoinaan soittaa vaimolleni viereisestä huoneesta (olivat siis duunissa viereisisssä huoneissa). Kun vaimo ei vastannut, turhautui Pile ja marssi huoneet yhdistävään oviaukkoon ja sanoi vaimolle " No Pile tässä terve".
 

Dewok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Pari juttua männä viikolta. Kaverin piti mennä autoonsa joku nivel vaihtamaan, minun tutulle ja hänen puolitutulleen. Pyysi sitten minua esiliinaksi mukaan ja sanoin, että voin tulla, mutta joudun ottamaan tyttären mukaan. Noh, hetken päästä soitin kaverille takaisin ja ehdotin, josko mentäis minun autolla, kun siinä on valmiiks turvapenkki kiinni. Tuli hetken hiljasuus puhelimessa.

Ja toinen, tuo samainen tyttö tykkää aina ohimennen painaa pleikkarin päälle. Sitä joutuu sitten päivän mittaa sammuttelemaan muutamia kertoja. Illalla sitten katselin leffaa sohvalla ja huomasin, että taas palaa valo pleikkarissa. Nousin ylös ja räpsäytin plegen kiinni ja hetkeks jäin miettimään, että mistäs sitä leffaa tuli katteltuu.
 

krabat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan mahtava ketju! Pidin itseäni jo suht menetettynä tapauksena hajamielisyyden takia, mutta en taidakaan olla ainoa joka tätä uunoilua harrastaa.

Omista perussäädöistä on mainittu jo monia, mutta yksi bravuuri on kyllä tiskikoneen tyhjentäminen jääkaapiin. Laitteet ovat vierekkäin keittiössä. En tiedä miksi, mutta ei ole varmaan enää yhden käden sormissa ne kerrat kun on vaimo kysellyt että "mitä sä oot tekemässä" ja parin sekunnin päästä tajuaa että ehkä ne lautaset on kätevämpi säilyttää jossain muualla. Muutenkin tämä jääkaappi vetää puoleensa asioita enemmän kuin muut asunnon kaapit. Varsinkin ruokaostokset ovat muutamaan otteeseen löytäneet kaikki tiensä jääkaappiin, oli sitten kyseessä leipää, mysliä, jauhoja tai muuta jota nyt normaalisti siellä säilytetä. Myös "kadonneet" hanskat ovat löytyneet jääkapista.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Myös "kadonneet" hanskat ovat löytyneet jääkapista.
Mulla on ollut mukahauskuutuksena "kato jääkaapista", kun joku etsii hanskojaan. Opin tämän kaverini nenäkkäältä pikkusysteriltä. En arvannut, että totuus on tarua ihmeellisempää :D
 

JereJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kaveri x lähetti viestin, että onko minulla kaverin y numeroa. Sormi ehti jo lähetä-nappulalle, kun viestissä luki vain "juu".

En sitten saanut sitä numeroa siihen ensimmäiseen viestiin laitettua...

Aikamoista.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kaveri x lähetti viestin, että onko minulla kaverin y numeroa. Sormi ehti jo lähetä-nappulalle, kun viestissä luki vain "juu".

En sitten saanut sitä numeroa siihen ensimmäiseen viestiin laitettua...

Aikamoista.

Tai sitten kun joku vieras numero soittaa ja eka haluaa vaikkapa viestillä tarkistaa kenelle numero kuuluu niin eipäs tuukkaan näppäiltyä numeropalvelun numeroa vaan näppäilee sen tyypin numeron siihen ja lähettää viestinä sen oman numeron sille. PRO!
 

exobalt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kolmannesta kerroksesta on tarkoitus mennä ensimmäiseen, kävelen hissille, katse numeronäyttöön, jossa komeilee numero kolme ja kolmiot ylä- ja alapuolella. Ei muutakun sormi viereiselle napille ja tilaamaan se hissi. Vasta napinpainalluksen jälkeinen äänimerkki on riittävän voimakas signaali kertomaan aivoille sen hissin todella olevan paikalla. Tässä kohtaa on hyvä katsoa itseään hetki hissin peilistä.
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Hisseistä tulikin mieleeni. Omassa rapussaan käyttää aina kahta numeroa, omaansa ja maantasoa. Niin kovin usein tulee painettua sitä kerrosta, jossa jo valmiiksi on.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Liekö kenellekään muulle kuin mulle vaikeaa valita kehä1 ja kehä3 - teille saapuessa mennäkö itään vai länteen. 50 vuottako täällä pitää asua ennen kuin tuo menee täysin automaattisesti oikein liittymään tultaessa?
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Liekö kenellekään muulle kuin mulle vaikeaa valita kehä1 ja kehä3 - teille saapuessa mennäkö itään vai länteen. 50 vuottako täällä pitää asua ennen kuin tuo menee täysin automaattisesti oikein liittymään tultaessa?

Hienoa että tulit kaapista ulos niin minäkin uskallan. Olen aivan hakoteillä kyseisillä teillä. Vaikkakin jatkuvasti suhailee niillä niin silti lähes joka kerta jotenkin eksyy.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kovin on tutun kuuloista toimintaa monikin asia, varsinkin sähkökatkon aikana töllön katsominen tai surffailu netissä on kovin kiinnostavaa ja kadonneeseen kaukosäätimeen, lompakkoon ja avaimiin koitan soitella.

Kerran ajelin autolla duunista ja arvelin nohevana käydä ennen kotiin menoa läheisessä kaupassa. Koko matkan kaupasta kulkiessani mietin, että nyt jotain unohtui, ihan takuulla unohtui. Menin sisälle ja purin kauppakassin, mitään ei näyttänyt puuttuvan, kuitenkin takaraivossa hakkasi tunne siitä, että nyt jotain unohtui. No unohtui joo, se vitun auto sinne kaupan parkkikselle.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Jokusia vuosia sitten kun vielä tuli ajeltua mopolla, niin monesti kun tuli jostain kaupasta tai koulusta mopon luokse, niin huomasi monesti, että avaimet onkin virtalukossa jo valmiiksi. Onneksi ei koskaan kukaan vienyt avaimia tai mopoa mennessään. Nuo rahapussiin soitto yritykset on todella tuttua. Tuo ukkosen aiheuttama koomailu on myös varmaan yleistä. Joskus otin kannettavan matkaan ja vein sen keittiön pöydälle, jotta voisi olla netissä sen aikaa kun ukkonen menee ohi. Sitten toteaakin, että vaikea sinne nettiin on mennä kun sen modemin on juuri laittanut pimeäksi.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kännykkä soi, vastaan kaukosäätimeen. Vastakaikua ei tullut ja tajusin, että kännykän soittoääni soi edelleen. Toisella yrittämällä meni oikein.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa että tulit kaapista ulos niin minäkin uskallan. Olen aivan hakoteillä kyseisillä teillä. Vaikkakin jatkuvasti suhailee niillä niin silti lähes joka kerta jotenkin eksyy.

Itsekin tulee joskus tätä tehtyä. En ole kertaakaan väärään suuntaan lähtenyt, mitä nyt pari kertaa mennyt ajatuksissa väärälle kehälle. Jumbolle ei pääse Kehä I:ltä eikä Leppävaaraan Kehä III:lta.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Itsekin tulee joskus tätä tehtyä. En ole kertaakaan väärään suuntaan lähtenyt, mitä nyt pari kertaa mennyt ajatuksissa väärälle kehälle. Jumbolle ei pääse Kehä I:ltä eikä Leppävaaraan Kehä III:lta.

Noi kehät on kyllä hankalia, tarkkana saa aina olla. Jotenkin ajattelen että itään on oikealle, mutta eihän se nyt aina toimikaan niin.

Ravintolassa kun olen töissä, niin aika paljon tulee nähtyä ja kuultua asiakkaiden koomailuja. Aika yleinen on vastata "kiitos samoin" kun tarjoilija toivottaa hyvää ruokahalua. Juomat jää todella monelta tiskille ja myöskään korttia ei meinata huolia kun ei sille kuitille ole käyttöä.

Mulla menee välillä pää jumiin, ja olen viemässä juomia tai laskua ihan väärään pöytään. Jos jonkinlaisia pyörähdyksiä on tullut sen takia tehtyä kun viime hetkellä huomaa olevansa väärässä pöydässä. Välillä pitää oikein pysähtyä paikalleen jotta keksisi mihin sitä olikaan menossa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eilen aamulla sattui hauska tapaus, jollaista ei minulle olekaan ennen tapahtunut. Menin aamulla hakemaan lehtä postilaatikosta, mutta laatikolle päästyäni en sitten ottanutkaan lehteä, vaan kurkkasin sinne lootaan ja käännyin kannoillani ja lähdin takaisin pihalle. No, ulko-ovella iski sitten ahaa-elämys että "jaa niin se lehti jäi" ja reissu uusiksi. Tällä jälkimmäisellä kerralla jo muistin ottaa sen mukaanikin.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Eilen tuli painuttua duunin jälkeen suihkuun, aikani hinkkasin käsivarsia kun ne oli olevinaan niin pirun likaiset. Noh, toinen käsivarsi alkoi jo olemaan pikkaisen vereslihalla, kun se "aivot, mitä vittua nyt taas" iski. Joo, enpä muistanut, että tässä ollaan vielä loppukesässä, eikä auringosta tullut rusketus taida ihan pesemällä lähteä, huoh....
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Menin aamulla hakemaan lehtä postilaatikosta, mutta laatikolle päästyäni en sitten ottanutkaan lehteä, vaan kurkkasin sinne lootaan ja käännyin kannoillani ja lähdin takaisin pihalle.

Tämä on minullekin tuttua. Muutaman kerran on käynyt myös niin, että kun unisena olen samalla reissulla vienyt roskat ja hakenut lehden, on myös lehti päätynyt roskikseen. Sitten sisälle päästyäni ja kahvit keitettyäni on tullut ihmeteltyä, että mihin ihmeeseen se lehti on kadonnut, kun aivan taatusti olen sen jo hakenut.
 

Jänkhä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim Ducks
Nyt tuli muistikuva kaukaa menneisyydestä, kun olin viisivuotias. Oli pääsiäinen ja se aika, kun kerjätään herkkuja niiden pajukeppien kanssa. Muutaman kerran kävi sillä tavalla, että sain ''palkan'', mutta unohdin antaa sen risun. Aina asian tajuttua palasin tietysti takaisin antamaan risun. Tiedä sitten olisivatko edes halunneet, kun eivät koskaan maininneet, että en antanut sitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös