Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 388 223
  • 1 637

ferro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NY Rangers, Liverpool, 49ers
Kahvinkeitto on melko klassinen tähän ketjuun. Milloin keittimeen unohtuu laittaa vesi, milloin kahvipurut ja eikä ole ihan yksi taikka kaksi kertaa, kun sitä virtanappia on jäänyt painamatta. Sitten vaan kuppi kädessä kahvetta hakemaan..

Jäätävimpänä suorituksena oli vedenlisäyksen jälkeen kahvipannun laittaminen takaisin tiskialtaaseen. Sitten vartin päästä iloisena kahvikupin kanssa hakemaan tuoretta kahvia ja kyllähän sitä löytyi, niin pöydältä, vetolaatikoista kuin lattialtakin. Onneksi nykyään on keksitty tippalukot.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Pullonpalautuskuittia en muista oikeastaan koskaan antaa kaupan kassalle, vaikka aina sitä kauppareissun alussa päässäni hoen.
Vahva sama, josta viisastuneena kääräisen pullonpalautuskuitin pankkikortin ympärille. Näin sitä ei ainakaan yhtä helposti unohda.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Pullonpalautuskuittia en muista oikeastaan koskaan antaa kaupan kassalle, vaikka aina sitä kauppareissun alussa päässäni hoen.
Sama täällä, tosin nykyään laitan kuitin lompakkoon niin, että kun kaivan pankkikorttia/kolikoita, huomaan kuitin olemassaolon samalla.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Toissapäivänä olin olkkarissa katsomassa telkkariani ja teki mieli vettä. Menin sitten keittiöön kraanalle vettä ottaakseni mutta muistin että lasi olikin jäänyt olkkariin, kävelin olohuoneeseen ja jäin miettimään että mitäs mä nyt täällä teenkään. Kymmenisen sekuntia pohdiskelin asiaa ja totesin että sama se, haen vettä. Menin keittiöön takaisin ja muistin että lasiahan sitä olin vailla.

Haha ei saatana, huikeaa. Koko ketju on huikea :D.

Onkos muilla sitä, että kysyt kysymyksen toiselta, vaikkapa töissä ja työtoveri sitten vastaa siihen. 10 sekunnin päästä rupeat miettimään että mitäs vittua se vastasikaan eikä muista sitä vastausta enää ollenkaan ja joutuu kysymään saman kysymyksen uudestaan.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Jäätävimpänä suorituksena oli vedenlisäyksen jälkeen kahvipannun laittaminen takaisin tiskialtaaseen. Sitten vartin päästä iloisena kahvikupin kanssa hakemaan tuoretta kahvia ja kyllähän sitä löytyi, niin pöydältä, vetolaatikoista kuin lattialtakin. Onneksi nykyään on keksitty tippalukot.

Laihempi muoto kahvia on se kun otat kahvipaketin käteen ja rupeat etsimään sitä mittalusikkaa. Unohtuu kuitenkin mitä olet tekemässä ja keitin päälle pelkällä vedellä.
 

Teloch

Jäsen
Puhelimessa puhuminen on kyllä myrkkyä sille, mitä tahansa tekeekin samaan aikaan. Joskus viime kesänä olin juuri tekemässä ruokaa kun kaveri soitteli. Siinä sitten jauhettiin niitä näitä, kunnes tajusin hukanneeni paketillisen pihvejä. Ei ollut jääkaapissa sen enempää kuin hellan läheisyydessäkään. Hyvän aikaa sai etsiä. Ei tullut ihan heti mieleen että paketti olisi kauniisti kirjahyllyssä boksin pelien seassa.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Puhelimessa puhuminen on kyllä myrkkyä sille, mitä tahansa tekeekin samaan aikaan

Tässä taannoin olin tankkaamassa autoa pitkää kuljetusta varten. Juuri ennen pistoolin nostoa puhelin soi. Ja kun puhelu oli ohi, huomasin, että tankkiin oli mennyt 35 litraa 95sta dieselin asemasta. Ensin viisi minuuttia pään hakkaamista oven pieleen ja sitten soitto pomolle, josko toimittaisi paikalle hinausauton ja vara-ambulanssin.

Myöhemmin sain kuulla, etten ollut ensimmäinen tämän tehnyt - ja tuskin viimeinenkään.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vastasin joskus aikoinani kollegan puhelimeen hänen nimellään ja kollega on siis mies. Tämä tapahtui parikin kertaa...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tässä taannoin olin tankkaamassa autoa pitkää kuljetusta varten. Juuri ennen pistoolin nostoa puhelin soi. Ja kun puhelu oli ohi, huomasin, että tankkiin oli mennyt 35 litraa 95sta dieselin asemasta. Ensin viisi minuuttia pään hakkaamista oven pieleen ja sitten soitto pomolle, josko toimittaisi paikalle hinausauton ja vara-ambulanssin.

Myöhemmin sain kuulla, etten ollut ensimmäinen tämän tehnyt - ja tuskin viimeinenkään.

Tämä muistuttaa minua siitä kerrasta, kun tankkasin bensa-autoon bensaa. Se meni sinänsä aivan oikein, mutta aivojen mukaan tankkasin bensaa dieselautoon, ja olin paskoa housuuni. Lopetin tankkauksen siihen, kunnes tajusin tankkaavani oikein, ja helpoituksen aalto täytti sieluni.

Aivoni luulivat aluksi, että olen liikkeellä dieselautolla ja itse tilanteessa aivojen mukaan "tankkasin väärin".
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Aikanaan kun kortilla maksut piti vielä allekirjoittaa kuitille, jäit hölmönä kynä kädessä katsomaan, kun kassaneiti antaa sinulle vaihtorahat. Ai niin, mähän maksoin käteisellä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Lisätään sitä mukaan, kun näitä jäätymisiä tulee mieleen.
Baarissa olen monesti, itseasiassa uskomattoman usein, maksanut juoman ja onnellisena lähtenyt kävelemään ilman juotavaa. Kyllähän se vähän hävettää, kun baarimikko huutelee perään, että bisse jäi.
Joskus olen bussipysäkillä nähnyt, että odottamani dösä sieltä vaappuu, jäänyt jumittamaan ja havahtunut, kun bussi painelee ohitse enkä ymmärtänyt pysäyttää kulkuneuvoa.
Seuraava tapahtui eräälle kaverilleni, mutta olinpa mukana silti. Oltiin Kalliossa ja oltiin menossa kauppaan ostamaan muutama kesäpäivän olutta. Kaverini jäi ulos odottelemaan, kun itse kävin kaupassa.
Ulos tullessani huomasin kaverini tuijottavan lyhtypylvästä 20 cm päästä. Havahtui vasta siihen, kun kysyin "mitä helvettiä sä duunaat"?
Oli ilmeisesti jumittanut lyhtypylvästä tuijottaen koko sen viisi minuuttia, kun olin kaupassa.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleisintä mitä itselle käy on, kun tulee kaupasta kotiin niin muovikassin kanssa painellaan jääkaapin ovelle. Oli sitten kassisa mitä tahansa, niin kaikki saattavat päättyä jääkaappiin. On tullut shamppoota ja kaikennäköstä haettua sitten jääkaapista.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Menen suihkuun. Istun suihkun alla, puoli tuntia kunnes jalat alkaa puutumaan. Olen tehnyt tätä jo aika kauan, se rentouttaa jne. Tämän puolen tunnin ajan aika monta kertaa havahdun siihen, että pääni alaspäin niin, että niskaan koskee ja tuijotan samalla mulkkuani, mitään sen enempää miettimättä. Katson vaan, sitä. Ihan kuin vahtisin ettei temmini mihinkään karkaa kuitenkaan mistään mitään tajuamatta.

Monen mielestä varmaan on jo outoa istua suihkussa, mutta tuo mulkun vahtaaminen kyllä vasta outoa onkin.
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kahvinkeitosta vielä. Kerran olen saanut aikaiseksi sen että olen laittanut vedet suodatinpussiin ja purut sinne vesiastiaan. Virrat päälle, huomasin virheeni vasta sitten kun keitin alkoi pitää melko erikoista ääntä. No, tukkoonhan se meni, eikä siitä enää toimivaa kapistusta saatu. Eikä ollut edes oma keitin.
 

SharksAttack

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, KalPa, Sport
Olin joskus viemässä pyykkiä pyykkikoriin. Havahduin siinä vaiheessa, kun avasin roskiksen kaapin.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
On tullut shamppoota ja kaikennäköstä haettua sitten jääkaapista.

Muutama viikko sitten katosi kauppakassista mystisesti iso karkkipussi. Muutama päivä myöhemmin se kuitenkin löytyi pakastimesta ranskalaisten perunoiden ja keittojuuresten seasta. Eipähän päässyt pilaantumaan.
 

Schadowan

Jäsen
Olin pelaamassa bilistä tuossa tovi sitten. Sain pelin aikana ahaa-elämyksen ja aloin pussittamaan yksivärisiä palloja sisään. Siis ilman, että löin valkoista palloa ensin. Oranssi vitonen oli aivan pussin vieressä, joten sitä ei tarvinnut kuin tökätä ja pallo oli hoidettu poies.

Harmi vaan, että frendi ehti kysästä, että mitäs vittua sä nyt oikein teet ja havahduin todellisuuteen. Hetken aikaa bilis tuntui siis todella helpolta peliltä. Miksi sekin ilo vietiin minulta?
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Kyllähän näitä välillä tulee. Yleisimpänä varmaan on kun pitää kännykästä kelloa katsoa. Vedät kännykän taskusta, katsot näyttöä ja pistät takaisin taskuun, ja samassa tajuat että unohdit katsoa kelloa. On kanssa välillä käynyt niin että on leipä toisessa kädessä ja kännykä toisessa, ja olet laittamassa kännykkää suuhun. Joskus olen koneella ollesani avannut uuden välilehden, mutta unohtanut mille sivulle olin menossa.

Jopas oli elektroniikka painoitteinen viesti :D
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Aamulla huomaat, että kahvinpurut riittävät siihen yhteen kupilliseen oikein mainiosti, joten nou hätä, ja sitten kun se kahvi on tippunut, niin lorotat siihen kuppiin maidon sijasta piimää. Helvetti!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Itsellekin tapahtunut useita jäätymisiä. Muistissa kuitenkin seuraavat:

- Vastasin puhelimeen, sanomalla "moro!". Samantien lopetin puhelun. Heti puhelun jälkeen oli aika nolo fiilis, selitin että puhelu katkesi. Oikeastihan olin itse kuvitellut puhelun loppuneen, koska sanoin "moro".

- Lusikoita ym. on tullut melkein heitettyä roskikseen samalla kun jotain jogurttipurkkeja on laittamassa astianpesukoneeseen.

- Kaukosäädintä tuli etsittyä ainakin kymmenisen minuuttia, jonka jälkeen luovutin ja kävelin jääkaapille etsimään apetta. Ylärivillä paistattelee itse herra kaukosäädin. Sillä hetkellä oli lievä "mitä vittua" -fiilis. Ei sen täällä pitänyt olla.
 

Dewok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Tutuksi tullut käytäntö on, että sähkökatkon tullessa alan katsomaan televisiota, vaan yritykseksi jää. Sitä aina pimeässä miettii, että jahas jos vaikka laittaisi näköradion päälle, eihän tässä pimeässä ole muutakaan tekemistä.

Muilla samaa vikaa?

Täysin samaa vikaa. Sitten kun teevee ei lähde päälle, niin sitä voisi mennä vaikka jatkista lukemaan, vittu, ei sit, keitänpä kahvit....
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Call of Dutya tai vastaavaa pelatessa on joskus ollut vihollista tai jotain kulman takana, nohevana poikana tietty sitten kaulalla oikein kurkottanut jos näkisi sinne kulman taakse...Leivät jääkaapissa ja päälliset leipälaatikossa on ihan vakio. Samoin kuin tuo kellon vilkaisu joka kerta vähintään kahdesti.
 
Jostakin syystä nimenomaan Lidlin kassalla minulle käy vähintään joka toinen kerta niin että tuijotan korttimaksupäätettä vielä pitkän tovin senkin jälkeen kun siihen on jo tullut "maksu hyväksytty, ota kortti" -teksti. Ja koko ajan näen mitä siinä lukee. Juuri äsken myyjäkin (erittäin hyvän näköinen) alkoi jo rykimään siihen malliin että ymmärsin lukemani ja otin kortin pois. Muissa kaupoissa ei vastaavaa ole sattunut.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Autokatoksesta kotiovelle on ilmeisesti liian lyhyt matka, jotta aivojen järjestelyvaihteella saadaan oikea ovi toiminnan kohteeksi. Jokusenkin kerran olen seisonut asunnon ovella painellen auton avaimen 'unlock'-painiketta ihmetellen, miksi lukko ei naksahda. Abloy-avaimessa ei onneksi ole painikkeita, joten en ole autoon yrittänyt päästä kotiavaimella.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tänään kävi vähän tähän ketjuun kuuluva tapahtuma.

Olin menossa töihin ja kyseisen rakennuksen ulko-ovella. Pistin jostain syystä avainta lukkoon, vaikka kyseinen ovi on aina auki aamulla ja päiväsaikaan. Eikä siinä vielä mitään, mutta avain jolla "yritin" avata ovea oli kaiken lisäksi kotiavaimeni joka käy myös ulko-oveen. Kai jotenkin aivoni ajatteli, että olen menossa himaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös