Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Vaimo suuttu sitte oikeesti... Se on tää päivä vedettävä parasta Jussia mitä löytyy...
Sanoiko eukko pahasti? Ei, se sanoi hyvästi…Vaimo suuttu sitte oikeesti... Se on tää päivä vedettävä parasta Jussia mitä löytyy...
Pahalainen perkele, jätkä on takas! Hiano homma!Sanoiko eukko pahasti? Ei, se sanoi hyvästi…
I’m back, olen selkä.Pahalainen perkele, jätkä on takas! Hiano homma!
Jouruikko tekeen kamalia asioita että sait kirjotusoikeudet takasin? Ymmärrän jos et halua puhua niistä... Ite nään aina öisin painajaisia.I’m back, olen selkä.
Lupasin olla kiltisti.Jouruikko tekeen kamalia asioita että sait kirjotusoikeudet takasin? Ymmärrän jos et halua puhua niistä... Ite nään aina öisin painajaisia.
Samoin. Perseraiskattu olo...Lupasin olla kiltisti.
Mie ihan oikeasti olen muuttunut mies. Olen sukeltanut itsetutkiskelun syövereihin ja tajunnut, että mikään määrä vittuilua ei saa idiootteja muuttumaan ei-idiooteiksi. Olen huutanut tuuleen, kussut vastatuuleen, kuvitellut että kärkevillä ja ironisilla kommenteilla saisin tolvanat toipumaan. Vaan ei. Mikäli ihmisessä asuu myötäsyntyinen typeryys, niin ei se siitä eheydy. Otan nyt kaikkien hölmöyden vastaan hyväntahtoisesti hymähtäen. Ajattelen, että tätähän tilasitte.Samoin. Perseraiskattu olo...
Johnny ja kiltteys... Nöööy....
Huusikohan Daavidin pojan mujja Hoosiannaa sängyssä...?Aloin tossa ääneen ilakoimaan, et Hoosiannahan on muka joku nainen, mutta siinä laulussahan lauletaankin, että "Hoosianna, Daavidin poika".
Vaimo hirnui aikansa ja valisti sitten, että se Hoosianna on vaan joku uskonnollinen huudahdus, eikä viittaa siihen Daavidin poikaan...
Kai mä sen tiesin, mutta hetken luulin oivaltaneeni jotain käänteentekevää.
Mutta Jeesushan sikisi pyhästä hengestä ja hänen äitinsä Maria oli neitsyt. Khihihihi.Huusikohan Daavidin pojan mujja Hoosiannaa sängyssä...?
*Badummmm... Tssshhh*
Saattoi silti olla hyvillään. Että vielä tuo tykkää, vaikka vähän höpsöjä juttelee kesken työpäivän.Emäntä tekee täällä kotona etätöitä ja pitää ruoka- ja kahvipaussit kanssani, luonnollisesti...
Tänään iltapäivän kahvitauolla hän tuli kanssani hakemaan kahvia, kun minä jotenkin jossain ihmeen mielenhäiriössä meni läppäämään häntä takamukselle ja hönkäisin: "Hyvä perse!"
(Meillä ei normaalisti käytetä tuollaista kieltä, vaikka kirosanoja voikin joskus lipsahdella - lähinnä minulta)
Vaimoni loi minuun sellaisen väsyneen mutta kärsivällisen katseen kuin äiti luo jälkikasvuunsa, kun tämä on pöljyyttään tehnyt taas jotain ihan älytöntä...
Noh, näin minäkin haluan uskoa... <fingers crossed>Saattoi silti olla hyvillään. Että vielä tuo tykkää, vaikka vähän höpsöjä juttelee kesken työpäivän.
Juu - ei se noin vähä haittaa, mutta väittävät, että se kuoren valkoinen osa olisi kovinkin kitkerää...@Surukuku antaa vain pikantin sävyn hillooon, luulen ma.
Nimensä mukainen herkku siis.Juu - ei se noin vähä haittaa, mutta väittävät, että se kuoren valkoinen osa olisi kovinkin kitkerää...
Juu - kaikkea se "pahalainen" teettää, ettei maine menisi...Nimensä mukainen herkku siis.