Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 390 734
  • 1 652

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilen lähdin kauppaan mukanani pussillinen tyhjiä pulloja ja roskapussi, mikä oli tarkoitus laittaa roskalaatikkoon. No kuten arvata saattaa meni tyhjät pullot roskikseen ja kerkesin lähikauppaan ihmettelemään roskapussin kanssa. Taas kerran. Sen verran ärsytti, että palasin takaisin ja heitin roskat roskiin ja poimin muina miehinä pullopussini roskiksesta ja palasin kauppaan. Ei kyllä nämä pullojen palautukset kuulu meikäläisen vahvoihin alueisiin.
Onneksi ei ollut pulloautomaatti johon voit kaataa pullot suoraan pussista. Olisi varmaan mennyt vitutuksen puolelle.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ostin kolme kuukautta sitten uuden pyörän. Olen harmitellut, kun en vaan näe siitä vaihteiden vaihtajasta, mikä vaihde on milloinkin silmässä. Tänään huomasin, että siinä oli sellanen hyvin samea suojatarra päällä. Poistin sen, niin nyt näkyy ihan hyvin.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Lähetin sitten kuvakaappauksen kaverille. Siinä on linkki mistä klikata. No ei ole.
Minä soitin kerran asiakkaan henkilötunnukseen. Ei vaivautunut vastaamaan puheluuni.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

Liitteet

  • Essotechat.jpeg
    Essotechat.jpeg
    134,6 KB · kertaa luettu: 348

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Baccara-duon laulaja ja perustaja Maria Mendiola on kuollut 69-vuotiaana. Yes Sir I Can Boogie ja Sorry I'm A Lady oli biisejä, joilta ei voinut nuoruudessa välttyä.

Tulikohan tämä nyt ihan oikeaan ketjuun?
 

hege

Jäsen
Tuli kokeitua duunissa hissiä tilatessa (meillä siis sellainen systeemi, että kun tilaat hissin niin painetaan sen kerroksen numero mihin halutaan) miten ovikoodi toimii... no hissiä ilmoitti että "command not possible", onneksi sitkeänä kaverina yritin varmuuden vuoksi parikertaa uudestaan tilata samalla numerosarjalla kunnes oivalsin, että ei meidän tornissa nyt ihan tuhansia kerroksia ole...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tunnustelin eilen työpäivän lopulla taskuani ja sydän skippasi lyönnin kun en tuntenut siellä puhelinta.

..aivan. Sehän oli aivan suoraan nenäni edessä toimiston pöydällä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
En saisi käyttää itselle vierasta mikroaaltouunia. Tänään laitoin keiton mikroon, aikaa laitoin sen vähän vajaa 3min ja mikro hurisemaan. Plim kuului, avasin mikron ja lusikka soppaan. Ihmettelin tuossa jo vähän, kun koostumus oli ihmeen paksu. No, lusikka suuhun ja kas! Eihän se ollut lämmennyt. Joo, joku olisi saattanut ihmetellä, kun ei se kippo tuntunut yhtään lämmenneeltä. Säädin tehot oikein ja meni paremmin, keitto oli ihan ok.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En saisi käyttää itselle vierasta mikroaaltouunia. Tänään laitoin keiton mikroon, aikaa laitoin sen vähän vajaa 3min ja mikro hurisemaan. Plim kuului, avasin mikron ja lusikka soppaan. Ihmettelin tuossa jo vähän, kun koostumus oli ihmeen paksu. No, lusikka suuhun ja kas! Eihän se ollut lämmennyt. Joo, joku olisi saattanut ihmetellä, kun ei se kippo tuntunut yhtään lämmenneeltä. Säädin tehot oikein ja meni paremmin, keitto oli ihan ok.
Itse odotin melko kauan sitä että uuni lämpiäisi. Jostain syystä lämpöä ei tullut. Sitten tajusin laittaa muutakin kuin valon päälle.
 
Olin sunnuntaina kyläilemässä veljen luona. Veljen vaimo kattoi kahvipöydän koreaksi ja kaatoi kahvit kuppiin. Koska käytän kahvin kanssa sokeria, otin ottimilla sokeripalan sokerikosta ja laitoin sen siististi en kuppiin vaan pullalautaselle. Otin vielä toisen sokerin ja siinä vaiheessa tajusin sokerin kuuluvan kahvikuppiin eikä pullalautaselle.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kasvatin hiuksiani pitkiksi varmaan vuosikymmenen, kunnes pari vuotta sitten ajelin ne siiliksi (ja päälaki alkaa pilkistää niin että pian täytyy varmaan tehdä Messierit*). Tänään laitoin lippistä päähäni, ja huomasin ravistavani päätäni taaksepäin kuin saadakseni pitkät hiukset pois silmiltä. En tiedä mikä tänään oli aivoissa vialla vai teenkö tuota jatkuvasti enkä vain kiinnitä siihen huomiota.

* Ja loppukevennyksenä, tuota kirjoittaessani tuli mieleen että olihan se Messier jota muistelin enkä sekoita johonkuhun toiseen. Koitin googlettaa "messier hair", mutta yllättäen en saanut ihan sitä mitä hain.
 

Nick Neim

Jäsen
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Eihän vain Al Iafrate ollut hakusessa?
Ei, hakusessa oli se kun Messier huomasi päälaen pilkottavan, ja reaktiona siihen ajoi sitten kaikki pois. Hämärä muistikuva jutusta Jääkiekkolehdessä tms., jossa naureskeltiin jonkun NHL-tuomarin räikeälle tupeelle ja kehuttiin Messierin äijämäistä ratkaisua. Mutta tämä ei taida enää kuulua tähän ketjuun.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Eilen, kun lähdin kaupungille, pistin epähuomioissani juoksukengät jalkaan. Huomasin vasta kaupungilla, että olin laittanut vapaa-ajan kenkien sijaan juoksukengät jalkaan.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Tapahtui juuri Burger Kingissä: ravintolatyöntekijä toivotti mulle hyvää ruokahalua, mihin minä vastasin tietysti "kiitos samoin!" #brainfreeze
Käynyt myös itselle, kun olen vastaanottanut kotiin tuodun pizzan
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vaimo on ostanut uutta kasvorasvaa, joka tuoksuu ihan Raumanmeren yläasteen ruokalalta vuonna 1994.

Joten kiitti vaan aivot, että nyt saan sitten joka aamu takautumia kanaviillokista ja pehmenneistä hapankorpuista.

Mulle tulee kans takaumat kun Raumanmeren yläaste mainitaan. Mutta sellaiset toisenlaiset. No joo, monet tietävät mitä tarkoitan. Siis sitä vitun kouluammuntaa! Pitää kaikki aina selittää. Vai missä se oli? En googlaa! ! -I Assume ! !

Kindergarten Shooting voisi olla bändin nimi. Soittaisivat Anal Cuntia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös