Aina kun jossain tulee vastaan maininta M. Night Shyamalanin uudesta leffasta Old, kuulen sen päässäni Joeyn äänellä.
Minä soitin kerran asiakkaan henkilötunnukseen. Ei vaivautunut vastaamaan puheluuni.Lähetin sitten kuvakaappauksen kaverille. Siinä on linkki mistä klikata. No ei ole.
No niin no.. kts. liite.Lähetin sitten kuvakaappauksen kaverille. Siinä on linkki mistä klikata. No ei ole.
Baccara-duon laulaja ja perustaja Maria Mendiola on kuollut 69-vuotiaana. Yes Sir I Can Boogie ja Sorry I'm A Lady oli biisejä, joilta ei voinut nuoruudessa välttyä.
Eipä näköjään tullut.Tulikohan tämä nyt ihan oikeaan ketjuun?
Mutta kuitenkin tavallaan tuli.Eipä näköjään tullut.
Tulikohan tämä nyt ihan oikeaan ketjuun?
Eipä näköjään tullut.
Mutta kuitenkin tavallaan tuli.
Itse odotin melko kauan sitä että uuni lämpiäisi. Jostain syystä lämpöä ei tullut. Sitten tajusin laittaa muutakin kuin valon päälle.En saisi käyttää itselle vierasta mikroaaltouunia. Tänään laitoin keiton mikroon, aikaa laitoin sen vähän vajaa 3min ja mikro hurisemaan. Plim kuului, avasin mikron ja lusikka soppaan. Ihmettelin tuossa jo vähän, kun koostumus oli ihmeen paksu. No, lusikka suuhun ja kas! Eihän se ollut lämmennyt. Joo, joku olisi saattanut ihmetellä, kun ei se kippo tuntunut yhtään lämmenneeltä. Säädin tehot oikein ja meni paremmin, keitto oli ihan ok.
Eihän vain Al Iafrate ollut hakusessa?* Ja loppukevennyksenä, tuota kirjoittaessani tuli mieleen että olihan se Messier jota muistelin enkä sekoita johonkuhun toiseen. Koitin googlettaa "messier hair", mutta yllättäen en saanut ihan sitä mitä hain.
Ei, hakusessa oli se kun Messier huomasi päälaen pilkottavan, ja reaktiona siihen ajoi sitten kaikki pois. Hämärä muistikuva jutusta Jääkiekkolehdessä tms., jossa naureskeltiin jonkun NHL-tuomarin räikeälle tupeelle ja kehuttiin Messierin äijämäistä ratkaisua. Mutta tämä ei taida enää kuulua tähän ketjuun.Eihän vain Al Iafrate ollut hakusessa?
Käynyt myös itselle, kun olen vastaanottanut kotiin tuodun pizzanTapahtui juuri Burger Kingissä: ravintolatyöntekijä toivotti mulle hyvää ruokahalua, mihin minä vastasin tietysti "kiitos samoin!" #brainfreeze
Vaimo on ostanut uutta kasvorasvaa, joka tuoksuu ihan Raumanmeren yläasteen ruokalalta vuonna 1994.
Joten kiitti vaan aivot, että nyt saan sitten joka aamu takautumia kanaviillokista ja pehmenneistä hapankorpuista.