3/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

  • 7 557
  • 292

Barney

Jäsen
Hurrikaani
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ekaks tulee ihan täyttä hepreaa jollain Tunkilla... Seuraava liian helppo. Ei ihmekkään, että olette kaikkien aikojen paskimmat visailijat Kymppitonnissa.
Ykköskauden jälkeen katsojaluvut virallisen seurannan mukaan laskee ja laskee!!
Josain raossa tarttis varmaa tehdä jotain!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Sanot joka alkuerästä saman. Tai ainakin joku aina huutaa yleisöstä.
Argumentoi faktoilla kuten minä!!

Teillä kolmosläppärien pojilla ja tytöillä ole mitään kompetenssia hoitaa tätä satojen tuhansien pisnestä!!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jahas... Siis tuota niin minäkö. Odotas Eveliina hetki.

TIEDOTE: Hannu Karpo soitti äsken tänne koppiin. Aikoo tehdä 3D-sarjan nimellä kulkevan dokumentin minun ja tänne kopin seinään piirretyn Eveliinan tulevasta avioliitosta.

muokkaus x 2. Tässä oli ensin vastauksena Laine, mutta Selänteeksi vaihdoin, mutta se tuli 3 min Espoon Sinisten vastauksen jälkeen, joten Laine on siis tässä oltava.
 
Viimeksi muokattu:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ekaks tulee ihan täyttä hepreaa jollain Tunkilla... Seuraava liian helppo. Ei ihmekkään, että olette kaikkien aikojen paskimmat visailijat Kymppitonnissa.
Ykköskauden jälkeen katsojaluvut virallisen seurannan mukaan laskee ja laskee!!
Josain raossa tarttis varmaa tehdä jotain!!
Jotain rajaa näihin juttuihin! Minä olin mukana ensimmäisellä kierroksella ja sen paras suoriutuja (way over 500 points, aikana ennen kuin kakkossyöttöjä laskettiin) !!
 
Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jotain rajaa näihin juttuihin! Minä olin mukana ensimmäisellä kierroksella ja sen paras suoriutuja (way over 500 points, aikana ennen kuin kakkossyöttöjä laskettiin) !!
Way under 500 points ekalla kiekalla, ei ihmekään, että olet täällä säälistä mukana!!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Way under 500 points ekalla kiekalla, ei ihmekään, että olet täällä säälistä mukana!!
600 tai -600, kuka näitä muistaa. Way over (-)500 kuitenkin !!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Riittaa!! Mitä spedeilet siellä? Saako pian jo vastata?
Riitta taisi mennä tallille maistelemaan likööriä.

Ihan Hannelena tulin antamaan vuoron seuraavalle:
Kiekkoileva maalitykki tai luonnonilmiö.

Ole hyvä, @Patarouva!

Riitta saa itse tulla jakamaan kierroksen pisteet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös