Vedetään omalla.Ensimmäisen kierroksen päättää @CuJo#31 Laitapa kysymystä esille vai vedätkö keravat?
Sanot joka alkuerästä saman. Tai ainakin joku aina huutaa yleisöstä.Ekaks tulee ihan täyttä hepreaa jollain Tunkilla... Seuraava liian helppo. Ei ihmekkään, että olette kaikkien aikojen paskimmat visailijat Kymppitonnissa.
Ykköskauden jälkeen katsojaluvut virallisen seurannan mukaan laskee ja laskee!!
Josain raossa tarttis varmaa tehdä jotain!!
Argumentoi faktoilla kuten minä!!Sanot joka alkuerästä saman. Tai ainakin joku aina huutaa yleisöstä.
Eläkkeellä on helppoa haukkua nykyisiä pelaajia.Sanot joka alkuerästä saman. Tai ainakin joku aina huutaa yleisöstä.
Speden bisnekset on hei vähän isompia eli miljoonabisnestä. Drockila ei ole vielä ehtinyt imeä.Argumentoi faktoilla kuten minä!!
Teillä kolmosläppärien pojilla ja tytöillä ole mitään kompetenssia hoitaa tätä satojen tuhansien pisnestä!!
Pasi Nielikäinen.Vedetään omalla.
Kiekkoileva maalitykki tai luonnonilmiö.
Pasi Nielikäinen.
Jotain rajaa näihin juttuihin! Minä olin mukana ensimmäisellä kierroksella ja sen paras suoriutuja (way over 500 points, aikana ennen kuin kakkossyöttöjä laskettiin) !!Ekaks tulee ihan täyttä hepreaa jollain Tunkilla... Seuraava liian helppo. Ei ihmekkään, että olette kaikkien aikojen paskimmat visailijat Kymppitonnissa.
Ykköskauden jälkeen katsojaluvut virallisen seurannan mukaan laskee ja laskee!!
Josain raossa tarttis varmaa tehdä jotain!!
Minusta Selänne olisi luonnonilmiö, mutta ei se enää kiekkoile, vaan urpoilee. Vastaan siis: Laine
Cujon kysymykseen Kiekkoileva maalitykki tai luonnonilmiö. vastaa seuraavaksi @Espoon Siniset
Olepa hyvä.
Way under 500 points ekalla kiekalla, ei ihmekään, että olet täällä säälistä mukana!!Jotain rajaa näihin juttuihin! Minä olin mukana ensimmäisellä kierroksella ja sen paras suoriutuja (way over 500 points, aikana ennen kuin kakkossyöttöjä laskettiin) !!
600 tai -600, kuka näitä muistaa. Way over (-)500 kuitenkin !!Way under 500 points ekalla kiekalla, ei ihmekään, että olet täällä säälistä mukana!!
Eikä edes kakkossyöttöjä laskettu!600 tai -600, kuka näitä muistaa. Way over (-)500 kuitenkin !!
Joko nyt siirrytään pelaamaan nopeustesti-peliä tai hyppimään hyppynarulla?
Riitta taisi mennä tallille maistelemaan likööriä.Riittaa!! Mitä spedeilet siellä? Saako pian jo vastata?
SalamaRiitta taisi mennä tallille maistelemaan likööriä.
Ihan Hannelena tulin antamaan vuoron seuraavalle:
Kiekkoileva maalitykki tai luonnonilmiö.
Ole hyvä, @Patarouva!
Riitta saa itse tulla jakamaan kierroksen pisteet.