Tällekin kiihkeälle tarinalle löytyy käänne, joka on suoraan kuin rakkausromaanista sillä tallipoika ei olekaan pelkkä tallipoika vaan hän paljastuukin kartanon isännäksi.Herätys Riitta! Ilmeisesti ilta venähähtänyt pitkäksi ja nyt siristelee silmiään tuolta tallipojan kainalosta. Jospa Pertti ei saa tietää.
Jouduin yllättäen kynsileikkaukseen. Tapani Kansa kiidätti minut Yliopistolliselle kynsiklinikalle.Herätys Riitta! Ilmeisesti ilta venähähtänyt pitkäksi ja nyt siristelee silmiään tuolta tallipojan kainalosta. Jospa Pertti ei saa tietää.
Epäilen sen olevan pakkopaita.Karkasin. Hyppäsin ikkunasta kynsiklinikan toisesta kerroksesta ja juoksin Ärrälle soittamaan Spedelle, että antaa Barneylle keravalaisen. Sellainen on nyt annettu.
Vähän on vilu kun on vain tämä leikkausmekko päällä tai onko tämä nyt joku essu nimeltään.
Kerava-kortista saatiin tällainen sana: joskus haisee enemmän, joskus vähemmän. Voidaan nähdä Helsingin yllä.
Ootko sä tehny sen yhden nyrkkeilijän kanssa nyt lapsen hä? Mitä se tanssija siihen sanoo hä???Minäkin lähetin redpeckalle yyveen jo ennen Barneyn edellistä viestiä, että KERAVA KORTIN voi lähettää jo valmiiksi minulle. Noh, kyllä me täällä Eveliinan kanssa joudetaan odottelemaan. Sen verran voin paljastaa, että perheenlisäystä taitaa olla jo tulossa. ~♡♡♡~
EVELIINA ON 800SADAN METRIN JUOKSIJA EIKÄ MIKÄÄN TEIDÄN NETTI POIKIEN OPJEKTI. ILMOITAN YLLÄ PIDOLLE KAIKKI RIENAUKSET.Ootko sä tehny sen yhden nyrkkeilijän kanssa nyt lapsen hä? Mitä se tanssija siihen sanoo hä???
Onks nyt mun vuoro?
Ei nyt tissejä vaan GAME ON!!Näytä Riitta tissit!
En se minä ollut ja sitä paitsi se oli jo rikki kun tulin ja se oli ihan paska muutenkin eli en oo maksamassa!Riitalle selvennettäköön, että tämän kierroksen porukka on ollut laatikoissaan ihan nätisti, mutta edellisten kierrosten huligaanit ovat häiriköineet täällä yöllä.