3/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

  • 7 549
  • 292

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Koska mainoksia? Tahdon nähdä Brunbergin mustan miehen suukot.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Herätys Riitta! Ilmeisesti ilta venähähtänyt pitkäksi ja nyt siristelee silmiään tuolta tallipojan kainalosta. Jospa Pertti ei saa tietää.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Herätys Riitta! Ilmeisesti ilta venähähtänyt pitkäksi ja nyt siristelee silmiään tuolta tallipojan kainalosta. Jospa Pertti ei saa tietää.
Tällekin kiihkeälle tarinalle löytyy käänne, joka on suoraan kuin rakkausromaanista sillä tallipoika ei olekaan pelkkä tallipoika vaan hän paljastuukin kartanon isännäksi.
 

redpecka

Jäsen
Herätys Riitta! Ilmeisesti ilta venähähtänyt pitkäksi ja nyt siristelee silmiään tuolta tallipojan kainalosta. Jospa Pertti ei saa tietää.
Jouduin yllättäen kynsileikkaukseen. Tapani Kansa kiidätti minut Yliopistolliselle kynsiklinikalle.

Patarouva, vastata saa ilman eri kehotusta jos huomaa olevansa vuorossa. Mutta hei, täällä on kaksi jotka ovat tienneet Cujon SALAMAN: Espoo ja Pata, onnea teille kolmelle, tästä tulee teille +300 jeniä.

Pistetilanne: (5)

@CuJo#31 500
@Espoon Siniset 400
@Palstalegenda 200
@Barney -300
@Patarouva -600
 

redpecka

Jäsen
Joudun lähtemään vielä jälkitarkastukseen, joten voitte pelata kierroksen Hannelen johdolla.

@Barney laittaa YV:n ja antaa vihjeen. Vastailkaa kun olette vuorossa. Ehkä tägäykset olisivat kiva juttu jos Hannele ei kerkee möristä.

Lasken kierroksen pisteet varmaan huomenna tai sitten kun päästävät minut ulos.

E: Pelijärjestyshän on siis: Barney, Palstalegenda, Espoon Siniset, Patarouva, CuJo
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minäkin lähetin redpeckalle yyveen jo ennen Barneyn edellistä viestiä, että KERAVA KORTIN voi lähettää jo valmiiksi minulle. Noh, kyllä me täällä Eveliinan kanssa joudetaan odottelemaan. Sen verran voin paljastaa, että perheenlisäystä taitaa olla jo tulossa. ~♡♡♡~
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Karkasin. Hyppäsin ikkunasta kynsiklinikan toisesta kerroksesta ja juoksin Ärrälle soittamaan Spedelle, että antaa Barneylle keravalaisen. Sellainen on nyt annettu.

Vähän on vilu kun on vain tämä leikkausmekko päällä tai onko tämä nyt joku essu nimeltään.
Epäilen sen olevan pakkopaita.
 

Barney

Jäsen
Kerava-kortista saatiin tällainen sana: joskus haisee enemmän, joskus vähemmän. Voidaan nähdä Helsingin yllä.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tässä on varmasti sanan kahta merkitystä, joten vastaan
Leija
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Leija
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minäkin lähetin redpeckalle yyveen jo ennen Barneyn edellistä viestiä, että KERAVA KORTIN voi lähettää jo valmiiksi minulle. Noh, kyllä me täällä Eveliinan kanssa joudetaan odottelemaan. Sen verran voin paljastaa, että perheenlisäystä taitaa olla jo tulossa. ~♡♡♡~
Ootko sä tehny sen yhden nyrkkeilijän kanssa nyt lapsen hä? Mitä se tanssija siihen sanoo hä???

Onks nyt mun vuoro?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mä muuten tiedän vastauksen, saanko sanoa? Ja tuokaa lisää kaliaa!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Näytä Riitta tissit!
Ei nyt tissejä vaan GAME ON!!
Nä tunarit on saakelin hitaita eikä sen lisäksi osaa yhtään mitään.

Mää kysyn ku noi muut ei osaa.
Liittyy junaan ja vinkki on "Isoperse-Pärssinen"
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Riitalle selvennettäköön, että tämän kierroksen porukka on ollut laatikoissaan ihan nätisti, mutta edellisten kierrosten huligaanit ovat häiriköineet täällä yöllä.
En se minä ollut ja sitä paitsi se oli jo rikki kun tulin ja se oli ihan paska muutenkin eli en oo maksamassa!

Onks nyt mun vuoro?
 

redpecka

Jäsen
Hyvää huomenta ja alkavaa viikkoa kaikki katsojat ja visailijat. Barney laittoi eilen aika pahan keravalaisen, mutta kaikki paitsi minä on tiennyt sen. LEIJA. Voi harmin paikka: miinus 1000 yeniä Barnille!

Spede epäili kyllä, että siellä olisi laskettu kierrospistekeskiarvoja ja todettu tilanteen olevan mahdoton päästä finaaliin ja kaupattu parhaat aivosolut muualle kun ei sarjasta voi tippua. Mutta Spede keksi lennosta että voi sittenkin tippua, loppuu ne tyhjennysmyynnit, perkele. Spede siis sanoi, minä en kiroile.

Pistetilanne: (6)

@CuJo#31 500
@Espoon Siniset 400
@Palstalegenda 200
@Patarouva -600
@Barney -1300
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös